Dorte Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Ikke agility, der står vist kun antal "præmier"... Men mange bruger pokaler i klasse 1, og div. andre præmier i de andre klasser. Godt jeg stadig er i klasse 1, vil aldrig videre... Okay - troede egentlig at det var ens Også pokal-ho her - men med "kun" på hylden, men hos DGI får man også medaljer, som jeg også har et par stykker af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jer der har fulgt med i Louies skrantende spring-tilstand skal lige se denne video :hjerte: Det går lidt bedre, men kunne godt se at jo mere træt han blev, jo sværere blev det. I går blev det jo til et disk i SpÅben og en 6. plads i Sp2. I dag blev det til en 5. plads i Sp2 (det gik ellers super godt, indtil Louie fandt en lækker plet, som I kan se på videoen...), en disk i AgÅben og et fejlfrit løb i SpÅben, der resulterede i en 18. plads, men desværre intet DM-udtag, da vi fik 2,80 i tidsfejl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Okay - troede egentlig at det var ens Også pokal-ho her - men med "kun" på hylden, men hos DGI får man også medaljer, som jeg også har et par stykker af Medaljer er jo også næsten sådan en slags pokaler - i hvert fald bling-bling... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Okay - troede egentlig at det var ens Også pokal-ho her - men med "kun" på hylden, men hos DGI får man også medaljer, som jeg også har et par stykker af Medaljer er også ok Dme har vi også 5 af... de hænger på væggen over pokalhylden Vil hellere have en medalje end foder og andet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Medaljer er jo også næsten sådan en slags pokaler - i hvert fald bling-bling... total Korvis symbiose her til aften! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg har hverken nogle pokaler eller medaljer Og løber både i DGI og DKK...... Har en kaffekop med logo fra VeH og en glasskål med logo fra Hillerød (fra vores 1. plads), og og begge er det nærmeste vi kommer pokaler! Da vi vandt SP1 i går fik vi ingen kop, skål eller noget :-( Og heller ikke da vi vandt tunnelkuller til Midsommer Cup.. Men der fik debutanterne alle medaljer og pokaler.. Hvor strengt er det lige! (Hvilket også er eneste gang jeg har oplevet, at der er pokaler/medaljer til 1-2-3) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Repeat after me: forkryds ligges så tæt på den næste forhindring som muligt NEJ!! Det lægges!! (ingen kommentarer om Korvis' manglede BH, tak! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Anna x 2. I er for mærkelige. Pokaler blinker om natten, er lavet af plastik, bunden er af plastik malet marmorfarvet. Der er masser af bling-bling uden på og skrammel inden i. I er ikke rigtig kloge, men sandheden går op for jer engang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 NEJ!! Det lægges!! jeg kan ikke hitte ud af ligge og lægges jeg kan ikke høre om det er det ene eller det andet? det er meget sært... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har hverken nogle pokaler eller medaljer Og løber både i DGI og DKK...... Har en kaffekop med logo fra VeH og en glasskål med logo fra Hillerød (fra vores 1. plads), og og begge er det nærmeste vi kommer pokaler! Da vi vandt SP1 i går fik vi ingen kop, skål eller noget :-( Og heller ikke da vi vandt tunnelkuller til Midsommer Cup.. Men der fik debutanterne alle medaljer og pokaler.. Hvor strengt er det lige! (Hvilket også er eneste gang jeg har oplevet, at der er pokaler/medaljer til 1-2-3) :ae: Det er virkelig for dårligt, du burde ha' fået mindst et par fine pokaler... Anna x 2. I er for mærkelige. Pokaler blinker om natten, er lavet af plastik, bunden er af plastik malet marmorfarvet. Der er masser af bling-bling uden på og skrammel inden i. I er ikke rigtig kloge, men sandheden går op for jer engang. Det er bare dig der ikke har forstået charmen ved de fiiiiine blinkende pokaler! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Får man præmiekuponer til udstillingsboder som præmier? Hvor fedtet er det lige... Jeg er seriøst i chok over hvor nærig man kan være som arrangør! Det koster en formue at stille op hos DKK, så må de sgu godt lige tage sig sammen og i det mindste have nogle hæderlige præmier... Ja, en præmiebon på 25 kr., men for det meste får man også en pose Eukanuba, det gjorde vinderne i weekenden også, det synes jeg er ok. Det ville jeg helt klart hellere have, end dengang jeg vandt en pose med rengøringsartikler og snørebånd. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ja, en præmiebon på 25 kr., men for det meste får man også en pose Eukanuba, det gjorde vinderne i weekenden også, det synes jeg er ok. Det ville jeg helt klart hellere have, end dengang jeg vandt en pose med rengøringsartikler og snørebånd. :stupid: :sjov: Er det sandt???!!! Rengøringsartikler og snørebånd??? Til det DcH-stævne vi var i går kunne man (dvs. de andre, dygtige... ) vælge mellem både boremaskiner, vinflasker, foderposer og alt muligt andet. Men i klasse 1 var der pokaaaaaaler til folket!!! :klap: Okay, pokal til nr. 1 og to, søster blev nr. 3 og kunne derfor vælge på præmiebordet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 :sjov: Er det sandt???!!! Rengøringsartikler og snørebånd??? Ja, det var min præmie for at have vundet SP2! Klasse 1'erne vandt hundeguffer, det ville jeg pænt meget hellere have vundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg er engang kommet hjem med 4 paraplyer. Jojo så skal det regne godt i dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har hverken nogle pokaler eller medaljer Og løber både i DGI og DKK...... Har en kaffekop med logo fra VeH og en glasskål med logo fra Hillerød (fra vores 1. plads), og og begge er det nærmeste vi kommer pokaler! Da vi vandt SP1 i går fik vi ingen kop, skål eller noget :-( Og heller ikke da vi vandt tunnelkuller til Midsommer Cup.. Men der fik debutanterne alle medaljer og pokaler.. Hvor strengt er det lige! (Hvilket også er eneste gang jeg har oplevet, at der er pokaler/medaljer til 1-2-3) MUHAHAHAHAAAAAA Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ja, en præmiebon på 25 kr., men for det meste får man også en pose Eukanuba, det gjorde vinderne i weekenden også, det synes jeg er ok. Det ville jeg helt klart hellere have, end dengang jeg vandt en pose med rengøringsartikler og snørebånd. :stupid: Var du i Albertslund i weekenden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Var du i Albertslund i weekenden? Jep. Ville jo have været forbi LP-ringen og hilst, men fik det ikke gjort. Var faktisk på vej derover om lørdagen, men så blev jeg "fanget" ved rallyringen, hvor det viste sig, at der var flere, jeg kendte, der stillede op, og så skulle jeg jo lige se dem og snakke med dem, og så gik tiden, og jeg skulle tilbage til ag. Og om søndagen fik jeg slet ikke bevæget mig væk fra ag-området... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jep. Ville jo have været forbi LP-ringen og hilst, men fik det ikke gjort. Var faktisk på vej derover om lørdagen, men så blev jeg "fanget" ved rallyringen, hvor det viste sig, at der var flere, jeg kendte, der stillede op, og så skulle jeg jo lige se dem og snakke med dem, og så gik tiden, og jeg skulle tilbage til ag. Og om søndagen fik jeg slet ikke bevæget mig væk fra ag-området... Ej altså! Jeg skulle da have sagt hej til dig... Nå, men jeg var også kun ovre ved AG-ringen et par gange i løbet af weekenden. Skulle vi i øvrigt være til samme stævne igen, så kan du altid kende mig på teltet. Det er det absolut eneste solskinsgule telt på pladsen... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ej altså! Jeg skulle da have sagt hej til dig... Nå, men jeg var også kun ovre ved AG-ringen et par gange i løbet af weekenden. Skulle vi i øvrigt være til samme stævne igen, så kan du altid kende mig på teltet. Det er det absolut eneste solskinsgule telt på pladsen... :blink: Jeg så godt teltet - nåede bare aldrig derover. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg er engang kommet hjem med 4 paraplyer. Jojo så skal det regne godt i dk Dem får du da brug for i dag - her står regnen ned i lårtykke stråler.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Var du i Albertslund i weekenden? Jeg så Diesel (er det en hf'er?) i lydighedsringen (og dit gule telt, men så ville Aina på McDrive) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Har de lavet reglerne om mht ag-landsholdet? Der står en ikke-stambogsført hund på som del af brutto holdet for lille?!? Har de ændret det til at "alle" klasse 3 hunde kan komme i betragtning nu i 2012 og fremover? http://www.agilitylandsholdet.dk/8856/Pointliste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Og hvad er det her??? "Vi i ledelsen er vidende om, at der i den forgangne uge har været en del debat omkring en episode i Hillerød, der involverede Poul og Nala. Vi har haft en positiv samtale med Poul, og der er fuld enighed om, at der ikke er en sag, og der på ingen måde skete noget, som kan føre til en sag." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Har de lavet reglerne om mht ag-landsholdet? Der står en ikke-stambogsført hund på som del af brutto holdet for lille?!? Har de ændret det til at "alle" klasse 3 hunde kan komme i betragtning nu i 2012 og fremover? www.agilitylandsholdet.dk - Pointliste Ikke det jeg ved af... hvem af disse mener du er ikke-stambogsførte... Der er kun 2 på listen jeg ikke ved hvem er, så det må være en af dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Og hvad er det her??? "Vi i ledelsen er vidende om, at der i den forgangne uge har været en del debat omkring en episode i Hillerød, der involverede Poul og Nala. Vi har haft en positiv samtale med Poul, og der er fuld enighed om, at der ikke er en sag, og der på ingen måde skete noget, som kan føre til en sag." Har sendt dig en pb. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts