Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Mette og thilde (lille)... Har kun ag nr.. Har løbet mod dem én gang til vores 1 stævne i 2010... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ved du hvad det går ud på? Det med Poul og Nala... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Mette og thilde (lille)... Har kun ag nr.. Har løbet mod dem én gang til vores 1 stævne i 2010... Hvis den er renracet, kan den jo være blevet overført fra anden klub fx... hvis det er en blanding - så vil jeg da stå forrest i køen der ønsker tillykke. Men jeg tror det er MEGET MEGET tvivlsomt. DKK strammer jo op om deres perfide regler med deltagelse / ikke deltagelse for ikke-stambogsførte hunde til DM i denne tid - så kan sandelig ikke forestille mig, at der åbnes for landsholdsdeltagelse for bastarder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Når man bliver overført fra en anden klub får man et dkk-nummer (Petrine har et, hun er jo fra DRU) - synes jeg læste noget et sted om bastarder nu vi er i gang med dkk, så er de jo alt andet end konsekvente i deres regler, så jeg håber og Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Når man bliver overført fra en anden klub får man et dkk-nummer (Petrine har et, hun er jo fra DRU) - synes jeg læste noget et sted om bastarder nu vi er i gang med dkk, så er de jo alt andet end konsekvente i deres regler, så jeg håber og ja, men bare fordi hunden havde et AG-nummer i 2010 kan den jo godt have fået et dkk nummer nu.... Jeg vil se det før jeg tror det - og jeg tror IKKE på det... DKK truede jo med at læsse folk af FCI landsholdet hvis de stillede op til udtagelse til WAO landsholdet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Sorry Amocca.... Har set den nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hun stod i dkks program fra i weekenden med ag nr og som ikke stambogsført! Hun løber i klasse 2 i ag med Sonja og Wendy... Måske de kender hende? Hun løber i klasse 3 i sp.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Måske de administrativt ikke er opdateret? jeg aner det ikke. men jeg nægter simpelthen at tro på det! men for fanden det kunne være rart hvis det var sandt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ingen med et ag nr kan udtages til landsholdet eller forsøge sig udtaget. FCI afholder WM og ønsker (selvf) ikke bastarder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Så fatter jeg bare ingenting :-/ Synes bare at det er så PLAT!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hvis den er renracet, kan den jo være blevet overført fra anden klub fx... hvis det er en blanding - så vil jeg da stå forrest i køen der ønsker tillykke. Men jeg tror det er MEGET MEGET tvivlsomt. DKK strammer jo op om deres perfide regler med deltagelse / ikke deltagelse for ikke-stambogsførte hunde til DM i denne tid - så kan sandelig ikke forestille mig, at der åbnes for landsholdsdeltagelse for bastarder.... Som dig tror jeg ikke på det... for det er jo ikke engang bare DKKs egne regler (og jeg er stadig SÅ forarget over, at de har ændret reglerne, så ikke-stambogsførte hunde ikke må deltage i rally-DM), det er FCI's regler. I HTM skal hundene for at blive udtaget til landsholdet ikke bare have FCI-stamtavle - den skal gå mindst tre generationer tilbage. Undtagen til OEC, selvfølgelig. ja, men bare fordi hunden havde et AG-nummer i 2010 kan den jo godt have fået et dkk nummer nu.... Jeg vil se det før jeg tror det - og jeg tror IKKE på det... DKK truede jo med at læsse folk af FCI landsholdet hvis de stillede op til udtagelse til WAO landsholdet.... WTF? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Det er helt sikkert ikke korrekt - enten er det en anden Mette Christensen med Thilde, eller også har de fået hunden overført til DKK. her er screenshot af tilmeldingsblanketten - bemærk der står at man skal vedlægge kopi af stamtavlen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hmmmm.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 konkurrence på søndag aflyst pga skide fucking regn!!!! :damn: (dvs ikke fordi det regner på søndag, men fordi det har regnet de sidste 2 mdr og markerne er for våde, de bliver ødelagt af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 konkurrence på søndag aflyst pga skide fucking regn!!!! :damn: (dvs ikke fordi det regner på søndag, men fordi det har regnet de sidste 2 mdr og markerne er for våde, de bliver ødelagt af det. Haaader regn!!! Jeg måtte aflyse aftenens træning pga. regn, der har væltet ned i flere timer, så banen er helt regnet i smadder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har også aflyst alle 3 hold - det vælter ned og de lover storm og torden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 LOL, og jeg tager alle mine enetimer i aften i hallen. Halleluja, jeg elssssssssskkkkkkkkkkerrr min hal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 LOL, og jeg tager alle mine enetimer i aften i hallen. Halleluja, jeg elssssssssskkkkkkkkkkerrr min hal. Det kan jeg godt forstå, og er ret grøn af misundelse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 de havde prøvet at finde et andet sted at holde det, men det er ikke lige sådan at finde plads til 8 ringe, med dertilhørende parkeing etc Desuden er vejrsituationen jo den samme i det meste af området Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den. Og for denne mesterlige præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd Boss fyrede også et enkelt fantom løb af Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Regnen nåede lige at stilne af inden vi gik igang. Jeg lovede endda begge mine hold at der ikke kom regn og som den gode træner jeg er, så holder jeg jo hvad jeg lover Vi trænede dog ikke agility, men lydighedshold. Men mit C-introhold sluttede med lidt let agility og de har spurgt om de ikke gerne må få mere i næste uge, som er sidste gang inden sommerferien. Og det er også sidste gang at de kan nyde den luksus kun at være 7 hunde til 2 trænere. Holdet vokser til dobbelt størrelse efter ferien kan jeg forstå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 IN YOUR FACE Watford show... Janice og jeg tager da bare afsted til et UKA show istedet, på søndag, HA!!! Nå, så er humøret da redet Og Sally kan få lov at løbe et par steeplechase klasser, det må være godt for selvtilliden! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den. Og for denne mesterlige præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd Boss fyrede også et enkelt fantom løb af Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal. Wow, nogle flotte løb! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Man skulle sgu bo i jydelandet så Sanne kunne holde en i ørerne og så måtte man jo finde sig i at man ikke måtte lave blindskifte For tror den løbestil ville matche lille prinsesse Cassi perfekt... Jeg har jo fået at vide at jeg ikke må lave nogen fancy handlings ting med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den. Og for denne mesterlige præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd Boss fyrede også et enkelt fantom løb af Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal. Jeg er SÅ GLAD på dine vegne, at du fik hele TO fiiiiiiiiiine pokaler!!! :klap: Og så blærede løb, hold da op hvor ser det godt ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts