Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012

Amocca
 Share

Recommended Posts

• Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mette og thilde (lille)... Har kun ag nr.. Har løbet mod dem én gang til vores 1 stævne i 2010...

Hvis den er renracet, kan den jo være blevet overført fra anden klub fx... :vedikke: hvis det er en blanding - så vil jeg da stå forrest i køen der ønsker tillykke. Men jeg tror det er MEGET MEGET tvivlsomt. DKK strammer jo op om deres perfide regler med deltagelse / ikke deltagelse for ikke-stambogsførte hunde til DM i denne tid - så kan sandelig ikke forestille mig, at der åbnes for landsholdsdeltagelse for bastarder....

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man bliver overført fra en anden klub får man et dkk-nummer (Petrine har et, hun er jo fra DRU) - synes jeg læste noget et sted om bastarder :oops: nu vi er i gang med dkk, så er de jo alt andet end konsekvente i deres regler, så jeg håber og :x:

ja, men bare fordi hunden havde et AG-nummer i 2010 kan den jo godt have fået et dkk nummer nu.... :vedikke: Jeg vil se det før jeg tror det - og jeg tror IKKE på det... DKK truede jo med at læsse folk af FCI landsholdet hvis de stillede op til udtagelse til WAO landsholdet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis den er renracet, kan den jo være blevet overført fra anden klub fx... :vedikke: hvis det er en blanding - så vil jeg da stå forrest i køen der ønsker tillykke. Men jeg tror det er MEGET MEGET tvivlsomt. DKK strammer jo op om deres perfide regler med deltagelse / ikke deltagelse for ikke-stambogsførte hunde til DM i denne tid - så kan sandelig ikke forestille mig, at der åbnes for landsholdsdeltagelse for bastarder....

Som dig tror jeg ikke på det... for det er jo ikke engang bare DKKs egne regler (og jeg er stadig SÅ forarget over, at de har ændret reglerne, så ikke-stambogsførte hunde ikke må deltage i rally-DM), det er FCI's regler.

I HTM skal hundene for at blive udtaget til landsholdet ikke bare have FCI-stamtavle - den skal gå mindst tre generationer tilbage. Undtagen til OEC, selvfølgelig.

ja, men bare fordi hunden havde et AG-nummer i 2010 kan den jo godt have fået et dkk nummer nu.... :vedikke: Jeg vil se det før jeg tror det - og jeg tror IKKE på det... DKK truede jo med at læsse folk af FCI landsholdet hvis de stillede op til udtagelse til WAO landsholdet....

WTF? :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

konkurrence på søndag aflyst pga skide fucking regn!!!! :evil::damn: (dvs ikke fordi det regner på søndag, men fordi det har regnet de sidste 2 mdr og markerne er for våde, de bliver ødelagt af det.

Haaader regn!!! :evil: Jeg måtte aflyse aftenens træning pga. regn, der har væltet ned i flere timer, så banen er helt regnet i smadder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE

Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den.

Og for denne mesterlige :-) præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd

Boss fyrede også et enkelt fantom løb af

Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Regnen nåede lige at stilne af inden vi gik igang. Jeg lovede endda begge mine hold at der ikke kom regn og som den gode træner jeg er, så holder jeg jo hvad jeg lover :mrgreen:

Vi trænede dog ikke agility, men lydighedshold. Men mit C-introhold sluttede med lidt let agility og de har spurgt om de ikke gerne må få mere i næste uge, som er sidste gang inden sommerferien. Og det er også sidste gang at de kan nyde den luksus kun at være 7 hunde til 2 trænere. Holdet vokser til dobbelt størrelse efter ferien kan jeg forstå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den.

Og for denne mesterlige :-) præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd

Wow, nogle flotte løb! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ GLAD på dine vegne, at du fik hele TO fiiiiiiiiiine pokaler!!! :klap: Og så blærede løb, hold da op hvor ser det godt ud...

Link til indlæg
Del på andre sites