Siri Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg så Diesel (er det en hf'er?) i lydighedsringen (og dit gule telt, men så ville Aina på McDrive) Diesel er ikke en HF'er, men sikken en skøn hund! Og det er altså en regel, at når man ser det gule telt og genkender det - så skal man kigge forbi og hilse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Mht. Thilde så slog jeg den lige op på hundeweb... Her står der at den er blevet "vasket" og så er der en henvisning til stambogsnummer. Så vidt jeg kan forstå er der tale om en hund der har fået en dkk-stambogbog uden at forældrene har det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Wow, nogle flotte løb! :klap: Tak Man skulle sgu bo i jydelandet så Sanne kunne holde en i ørerne og så måtte man jo finde sig i at man ikke måtte lave blindskifte For tror den løbestil ville matche lille prinsesse Cassi perfekt... Jeg har jo fået at vide at jeg ikke må lave nogen fancy handlings ting med hende Ja nu kan vi jo ingen fancy handlings ting :blink: , men jeg skulle nok holde dig i ørene Jeg er SÅ GLAD på dine vegne, at du fik hele TO fiiiiiiiiiine pokaler!!! :klap: Og så blærede løb, hold da op hvor ser det godt ud... Tak Anna, er meget stolt af fætter strit, som er blevet helt fantastisk, men bare rolig pokalerne er i skraldespanden allerede, men jeg har en helt fantastisk video og en super god følelese inden i, så jeg ved vi har gjordt det godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Mht. Thilde så slog jeg den lige op på hundeweb... Her står der at den er blevet "vasket" og så er der en henvisning til stambogsnummer. Så vidt jeg kan forstå er der tale om en hund der har fået en dkk-stambogbog uden at forældrene har det... Nogle racer har en åben stambog, så kan man komme til mønstring og få en stambog, hvis altså hunden er racetypisk. Jeg ved at dansk/svensk havde det for år tilbage og det samme havde border collies, de er nu begge på lukkede stambøger. Hunden kan også overføres fra f.eks DJR, jeg har 2 deri som ikke er overført med ag-nr, hvis jeg en dag synes de var de bedste, så kunne det da godt være at de skulle omregistres. De må så dog ikke bruges i arv. Desuden kan man også få en stambog "på efterbevilling" hvis begge forældre har været stambogsført men ikke avlsgodkendte og så efterfølgende er blevet det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den. Og for denne mesterlige præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd Boss fyrede også et enkelt fantom løb af Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal. Vi andre må bukke os i støvet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Man skulle sgu bo i jydelandet så Sanne kunne holde en i ørerne og så måtte man jo finde sig i at man ikke måtte lave blindskifte For tror den løbestil ville matche lille prinsesse Cassi perfekt... Jeg har jo fået at vide at jeg ikke må lave nogen fancy handlings ting med hende man skal bare være obs på, at en del af hendes "undervisningsteknik" indeholder rå vold Men efter de første par slag, mærker man det ikke så meget mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Glemt, glemt, glemt at prale hvordan kunne det SKE Fætter stritøre har for allerførste gang fået skrevet i sin bog, den var så blank og fin, men nu juhuu står der bogstaver i den. Og for denne mesterlige præstation fik vi en pokal, bvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddd Boss fyrede også et enkelt fantom løb af Og vandt spring åben, og HURRA han fik også en pokal. WOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Og at man også må forvente at blive gjort til grin, hvis man virkelig kvajer sig kan jeg forstå... Husker stadig den video der så udmærket demonstrerer hvad der kan ske, når man ikke lige helt forstår hvordan man lige skal handle banen *gg* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Men ved ikke helt om jeg kan tåle det... Vi taler stadig om den gang os agilityfolk gik i protest over for vores lydighedstræner... Hun mente ikke lige vi tog os ordentligt sammen og vi syntes selv vi var forfærdeligt dygtige og så sagde vi at man bare skulle fokusere på det positive, akkurat som vi gør til agility :blink: Problemet var så bare at den dag var der intet positivt at tale om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Men ved ikke helt om jeg kan tåle det... Vi taler stadig om den gang os agilityfolk gik i protest over for vores lydighedstræner... Hun mente ikke lige vi tog os ordentligt sammen og vi syntes selv vi var forfærdeligt dygtige og så sagde vi at man bare skulle fokusere på det positive, akkurat som vi gør til agility :blink: Problemet var så bare at den dag var der intet positivt at tale om Hahaha, nej så kan du ikke tåle det Hvis du IKKE får skæld ud, så var det nok ok, det du lavede En sjælden gang imellem siger hun ting som: "det var ikke helt ringe det der" / "Du ligner i det mindste en der har set en agilitybane før" / "du må godt sige, at du træner herude" - den slags skal man lappe i sig, da den er noget nær det ypperste ros man kan få Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Vores træner er altid så positiv... Og skælder aldrig ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Vores træner er altid så positiv... Og skælder aldrig ud :blink: Det duer ikke til tosserne på værestedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det er rigtigt... Synes godt jeg havde hørt noget om at I jyder ikke er helt så kvikke, så man må for guds skyld ikke pakke tingene ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Tak Anna, er meget stolt af fætter strit, som er blevet helt fantastisk, men bare rolig pokalerne er i skraldespanden allerede, men jeg har en helt fantastisk video og en super god følelese inden i, så jeg ved vi har gjordt det godt Det er helt vildt at se ham Joey nu, når man har set de aller første videoer du lagde op af ham..!! Der har du fandeme gjort et imponerende stykke arbejde - og hvor er det dejligt at se at han er så glad... Pokalerne vil jeg ikke kommentere... Skraldespanden???!!! Det er sq blamsefi af værste skuffe!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hahaha, nej så kan du ikke tåle det Hvis du IKKE får skæld ud, så var det nok ok, det du lavede En sjælden gang imellem siger hun ting som: "det var ikke helt ringe det der" / "Du ligner i det mindste en der har set en agilitybane før" / "du må godt sige, at du træner herude" - den slags skal man lappe i sig, da den er noget nær det ypperste ros man kan få Hov hov har aldrig sagt at "du godt må sige du træner herude" men du har da fået flere Sanne Hunde Center tøj reklamer, og så må jeg jo have anderkendt dig på en eller anden måde Men alt det andet er sandt, og det er oftest kommenteret på facebook hvis jeg har sagt noget der ligner ros. Og hvis jeg i et svagt øjeblik er kommet til at sige at noget er flot, så står det med store bogstaver på facen og pludselig evner den ekvipage ikke mere at løbe agility, så nej rå skæld ud er bedst Det duer ikke til tosserne på værestedet :blink: Det er nemlig helt rigtigt og teorien er efterprøvet. Virker ikke og hellere ikke anderkendende ledelse, det er også prøvet (altså ikke af mig) Så vi holder os til vanlige udskæld, slag og sukker. Det virker. Der var foresten en af tosserne der engang spurgte mig om jeg ikke ville holde et kursus i undervisningsteknik. Bare rolige jeg takkede nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Yip Yip... Så er der mindre end en måned til Jutlandia Cup... Behøver jeg at sige, at jeg GLÆDER mig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Nu har Louise ikke taget sig sammen og selv gjort det, så smider jeg altså hendes løb fra i lørdags herop! Hende og Mingus var fejlfri i spring1 :klap: desværre med en lille tidsfejl, så ingen pind i bogen... Læg venligst mærke til Mingus' slalom! Det går ikke hurtigt endnu, men han tager hele slalom, uden at gå ud af den en eneste gang og uden at stå og gø frustreret af Louise da hun sender ham ind i den :banan: det er bare SÅ godt! Skru ned for lyden, da jeg står og har en længere tåbelig samtale om en gave Louise har fået af Linda [video=youtube_share;xJ51gZff9SM] AG1, desværre ikke helt så godt et løb som SP1... Slalom er der stadig, men slet ikke så god som i SP. Og pludselig mente han tydeligvis at balancen var vippen og vil ikke op på den... hvilket er sært, for han vægrer sig slet ikke på vippen, da han tager den! [video=youtube_share;bbqCfFThTYM] Luoise, hvis du ikke vil have dem postet er det bare ærgerligt for nu har jeg gjort det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Nu har Louise ikke taget sig sammen og selv gjort det, så smider jeg altså hendes løb fra i lørdags herop! Hende og Mingus var fejlfri i spring1 :klap: desværre med en lille tidsfejl, så ingen pind i bogen... Læg venligst mærke til Mingus' slalom! Det går ikke hurtigt endnu, men han tager hele slalom, uden at gå ud af den en eneste gang og uden at stå og gø frustreret af Louise da hun sender ham ind i den :banan: det er bare SÅ godt! Skru ned for lyden, da jeg står og har en længere tåbelig samtale om en gave Louise har fået af Linda [video=youtube_share;xJ51gZff9SM] AG1, desværre ikke helt så godt et løb som SP1... Slalom er der stadig, men slet ikke så god som i SP. Og pludselig mente han tydeligvis at balancen var vippen og vil ikke op på den... hvilket er sært, for han vægrer sig slet ikke på vippen, da han tager den! [video=youtube_share;bbqCfFThTYM] Luoise, hvis du ikke vil have dem postet er det bare ærgerligt for nu har jeg gjort det... Fine løb. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Nu har Louise ikke taget sig sammen og selv gjort det, så smider jeg altså hendes løb fra i lørdags herop! Hende og Mingus var fejlfri i spring1 :klap: desværre med en lille tidsfejl, så ingen pind i bogen... Læg venligst mærke til Mingus' slalom! Det går ikke hurtigt endnu, men han tager hele slalom, uden at gå ud af den en eneste gang og uden at stå og gø frustreret af Louise da hun sender ham ind i den :banan: det er bare SÅ godt! Skru ned for lyden, da jeg står og har en længere tåbelig samtale om en gave Louise har fået af Linda [video=youtube_share;xJ51gZff9SM] AG1, desværre ikke helt så godt et løb som SP1... Slalom er der stadig, men slet ikke så god som i SP. Og pludselig mente han tydeligvis at balancen var vippen og vil ikke op på den... hvilket er sært, for han vægrer sig slet ikke på vippen, da han tager den! [video=youtube_share;bbqCfFThTYM] Luoise, hvis du ikke vil have dem postet er det bare ærgerligt for nu har jeg gjort det... Så flot! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Pis også Nogen har optaget mine ulovligheder på film Her er Karlas og mit SPÅ løb - som vi vinder - men bliver moralsk disket pga. det fuldstændigt vanvittigt lagte bagkryds jeg laver på tunnelen, som ikke giver mening overhovedet! Når jeg bagkrydser der skal hun jo dreje før springet - som hun også er i gang med - som den søde lille hund hun nu engang er Jeg har ingen undskyldning for min opførsel og fortjente at blive råbt "DIN HEST" efter, da jeg kom over slutspringet [video=youtube_share;zKzGJtq9o68] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Pis også Nogen har optaget mine ulovligheder på film Her er Karlas og mit SPÅ løb - som vi vinder - men bliver moralsk disket pga. det fuldstændigt vanvittigt lagte bagkryds jeg laver på tunnelen, som ikke giver mening overhovedet! Når jeg bagkrydser der skal hun jo dreje før springet - som hun også er i gang med - som den søde lille hund hun nu engang er Jeg har ingen undskyldning for min opførsel og fortjente at blive råbt "DIN HEST" efter, da jeg kom over slutspringet [video=youtube_share;zKzGJtq9o68] Fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Jeg havde fået en forståelse af at du havde blindkrydset et sted ved en fejl, så det kiggede jeg forgæves efter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Jeg havde fået en forståelse af at du havde blindkrydset et sted ved en fejl, så det kiggede jeg forgæves efter... Nej det var bagkryds ved en fejl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Pis også Nogen har optaget mine ulovligheder på film Her er Karlas og mit SPÅ løb - som vi vinder - men bliver moralsk disket pga. det fuldstændigt vanvittigt lagte bagkryds jeg laver på tunnelen, som ikke giver mening overhovedet! Når jeg bagkrydser der skal hun jo dreje før springet - som hun også er i gang med - som den søde lille hund hun nu engang er Jeg har ingen undskyldning for min opførsel og fortjente at blive råbt "DIN HEST" efter, da jeg kom over slutspringet Jeg er faktisk helt sikker på at en eller anden råbte "din hest" da du kom over slutspringet, LOL. Godt der ikke var Thomas der dømte, så havde fået en moralsk disk eller måske bare en væring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Og hvor morsomt er det lige, det var faktisk det eneste af dine løb jeg så i weekenden. Ja ja tror i laver mange ULOVLIGHEDER når jeg ikke kigger:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts