korvis Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Vi ses i Ødis! Måske... Veninden har brændt mig af, så har ingen overnatning... Hvis ikke jeg på mirakuløs vis får købt campingvogn i morgen - chancen er der faktisk. Okay, jeg kan stadig komme og løbe én af dagene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Åh tis. Har lige skiftet 6 personers teltet ud med et mindre. Ellers kunne du have crashed med Dupond og jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Åh tis. Har lige skiftet 6 personers teltet ud med et mindre. Ellers kunne du have crashed med Dupond og jeg Veninden har LIIIIGE sms'et - hun er på alligevel!!! Så vi ses! Glæder mig til det - ville være sjovt hvis HF'erne sad bare lidt tættere på hinanden end sidst..? Vi må se. Vi kommer først lørdag morgen, veninden arbejde i morgen aften, såååeeehh.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Så "krydser" vi sgu en telt-plads til jer! Jeg smider mit nummer til dig i en PB og sætter et gul/sort bånd på mit telt. Så ringer du bare eller kigger efter båndet? Hvad siger du til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg løber mest DCH, har vist aldrig oplevet bordet med Iso, et par gange med Frostie. Hjulet er for det meste med. En god idé er at tjekke stævnevideos, så kan du se hvordan stævnebanerne ser ud. F.eks. ligger der en hel del på min youtubekanal - jeg løber klasse1, mest DcH men også enkelte DKK. Og der er helt sikkert flere der har klasse1-løb liggende. Det er ikke umuligt at der er forskel på Sjælland og Fyn/Jylland, men jeg har kun været til et enkelt på Sjælland for et par år siden, så skal ikke kunne sige det... Det gør jeg! Tak for idéen Jeg spurgte også min instruktør i går og hun sagde at kl. 1 generelt er ret svære. Altså man skal kunne en del handlingmæssigt. Så der går nok lige lidt, før vi er klar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Siri: jeg synes der er meget stor forskel på kl1 banerne, men langt de fleste gange kan man klare sig igennem med et par for- eller bagskifte... For mig at se er det ikke handlingen der er det vanskelige ved kl1, men det at kl1 ofte er "løbebaner", hvilket betyder at hvis man har en lidt hurtigere hund, så er det alfa og omega at den kan arbejde ud selv... Og det kan være svært... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Synes der ved klasse 1 baner er omkring 3-4 skift - og 1-2 fælder med f.eks. A-bræt eller tunnel, der kan være fristende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 En god idé er at tjekke stævnevideos, så kan du se hvordan stævnebanerne ser ud. F.eks. ligger der en hel del på min youtubekanal - jeg løber klasse1, mest DcH men også enkelte DKK. Og der er helt sikkert flere der har klasse1-løb liggende. Det er ikke umuligt at der er forskel på Sjælland og Fyn/Jylland, men jeg har kun været til et enkelt på Sjælland for et par år siden, så skal ikke kunne sige det... Synes ofte det giver et forkert billed at se video, hvis en førere er panisk og for redet alle ting i sidste øjeblik, så ser banerne svære ud, hvorimod hvis en førere løber den smouth og nemt og undgår hunden kigger på fælder, så se det nemt ud. Jeg kigger gerne på banetegningerne i stedet Agility Courses Da vi for 3 år siden var på sjælland til i et dch stævne, var banerne så nemme at vi var ved at brække os, men tror ikke det er således længere Vi drog mod sydøst | Agilitytræning Jeg har været til 3 dkk stævner i år og der synes jeg ikke der har været forskel på jydeland og øen, nogle dommer laver ikke gode baner, andre dommere laver super baner og igen så er der nogle dommer der laver nemme baner. Hvis jeg skal nævne dommer jeg har hang til, så er det Allan, Johanna, Per Vestergård, Morten Jull og selvfølelig bliver jeg nød til at nævne min mand Thomas også Ellers får jeg nok klø. Jeg synes de som hovedregl lave gode lige til kl. 1 bane og temmelige besværlige men løbbare klasse 3 baner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Synes ofte det giver et forkert billed at se video, hvis en førere er panisk og for redet alle ting i sidste øjeblik, så ser banerne svære ud, hvorimod hvis en førere løber den smouth og nemt og undgår hunden kigger på fælder, så se det nemt ud. Jeg kigger gerne på banetegningerne i stedet Agility Courses Da vi for 3 år siden var på sjælland til i et dch stævne, var banerne så nemme at vi var ved at brække os, men tror ikke det er således længere Vi drog mod sydøst | Agilitytræning Jeg har været til 3 dkk stævner i år og der synes jeg ikke der har været forskel på jydeland og øen, nogle dommer laver ikke gode baner, andre dommere laver super baner og igen så er der nogle dommer der laver nemme baner. Hvis jeg skal nævne dommer jeg har hang til, så er det Allan, Johanna, Per Vestergård, Morten Jull og selvfølelig bliver jeg nød til at nævne min mand Thomas også Ellers får jeg nok klø. Jeg synes de som hovedregl lave gode lige til kl. 1 bane og temmelige besværlige men løbbare klasse 3 baner. Til det markerede - var det et hint til mig, eller hvad??? Når man er ny er det ikke altid så nemt at læse baner fra papiret, derfor tænkte jeg på videoer... Jeg synes klasse1-baner er et helvede... Enig med Camilse i at det tit er udprægede løbebaner, og det er ikke nemt for alle hunde, ikke for min... Eller for mig, skal jeg vel sige, for jeg har ikke en chance i helvede at løbe min hund op. AG1 går ok, for de er tit mindre løbeprægede, og man har de indbyggede stop ved felterne, men SP1 - glem det... Jeg trækker Iso fra alle SPÅ nu, for det går bare ikke, de er for hurtige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Til det markerede - var det et hint til mig, eller hvad??? Når man er ny er det ikke altid så nemt at læse baner fra papiret, derfor tænkte jeg på videoer... Jeg synes klasse1-baner er et helvede... Enig med Camilse i at det tit er udprægede løbebaner, og det er ikke nemt for alle hunde, ikke for min... Eller for mig, skal jeg vel sige, for jeg har ikke en chance i helvede at løbe min hund op. AG1 går ok, for de er tit mindre løbeprægede, og man har de indbyggede stop ved felterne, men SP1 - glem det... Jeg trækker Iso fra alle SPÅ nu, for det går bare ikke, de er for hurtige... Ikke noget hint til dig. Bare sådan en general betragtning. Når jeg f.eks løber med Boss så ser svære baner ofte nemme ud, og når jeg så løber med Joey, så kan vi få nemme baner til at se svære ud. Sådan er det bare. Jeg synes sp 1 banerne er værre end de åbne, jeg havde store problemer med at få Boss ud af kl 1 spring, men som dig ikke så store problemer med agility da vi har lidt kontrol over den et par steder. Nå vi ses i morgen. Boss er desværre halt, så ham må jeg undvære i morgen. Øv bø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Ikke noget hint til dig. Bare sådan en general betragtning. Når jeg f.eks løber med Boss så ser svære baner ofte nemme ud, og når jeg så løber med Joey, så kan vi få nemme baner til at se svære ud. Sådan er det bare. Jeg synes sp 1 banerne er værre end de åbne, jeg havde store problemer med at få Boss ud af kl 1 spring, men som dig ikke så store problemer med agility da vi har lidt kontrol over den et par steder. Nå vi ses i morgen. Boss er desværre halt, så ham må jeg undvære i morgen. Øv bø Hi hi, mine videos ser ellers tit ud som om banerne er meeeget svære!! Men forstår hvad du mener, videos kan absolut snyde. Øv da, stakkels Boss. Håber han kommer sig. Glad for at høre at det ikke kun er mig der har det sådan med klasse1-banerne... Tror der går nogle år før jeg får Iso ud af SP1! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Nu løber jeg lidt i både DKK og DcH her på Sjælland, og synes at man begge steder kan støde ind i nogle rigtig gode baner(dommere) og så noget hvor man bare allerede ved at det er mere end hvad man sådan lige kan klare(og det er trist at føle sådan allerede i en klasse !). Jeg er rigtig glad for at jeg har fået Joy ud af SP(også selvom vi sidste år næsten fik en placering med hjem hver gang), for med hund der gerne selv vil køre afsted, er det rart at der er lidt handling så man ikke selv skal løbe så meget Jeg synes dog at jeg oftere oplever en rigtig ond placering af tunnellen i DKK end i DcH. Fx i Slagelse sidste år, hvor man i den første bane skulle sende hunden ind i en slalom der lå helt parallelt med en lige tunnel og med kun få meters afstand. Behøver jeg at sige hvad Joy valgte den dag :stupid: Jeg tror da også at grunden til at vi fik to pinde i albertslund i april, skyldes at der var en smule mere handling i end der plejer i kl1. Normalt er der en mølle eller lignende(noget der kræver lidt handling)og så en masse ligeud som kan klares med et skifte foran eller bagved hunden. I Albertslund var 2*en fremadsendelse på 3 spring og så var det ellers en masse vendinger. Gad egentlig godt se de baner på papiret, for kan jo ikke huske det, og med den panik der var da kl1 skulle afvikles lørdag, havde ingen af klubkammeraterne tid til at filme, for vi skulle jo løbe hele tiden :blink: Eller også er forklaringen at Joy nu er 8 år gammel og han er kommet et gear ned i tempo, for jeg kan til tider løbe ham op på de lige strækninger... Men det bliver jo nok ændret gevaldigt når det er den lille prinsesse der skal afsted. Sanne, den der fremadsendelse er ingenting. De kan ret godt lide at lave dem på en 5-6 spring og så er det lige nødvendigt med et skifte undervejs for man kan jo ikke lige have dem på lige linje, vel... Godt jeg er ude af SP1 med basse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Jeg har været i Ødis-Bramdrup og løbe... Dagens ord er: blah.... Disk i begge åben løb, den ene 100% selvfoskyldt, den anden.. Tjaaa.... Lad os sige, atkræet reagerede en smule mere entusiatisk på min fremad end jeg havde forventet Klasseløbene også bla... Hun rev en pind i sp3 og smed sit balancefelt i ag2 den slags duer ikke, når 3 af vores 4 hrdeste konkurrenter var tilstede idag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Med vanlig hurtighed, kommer her beskrivelse af vores stævne i Odense sidste weekend På trods af det aldeles horrible vejr - hvilket er ret anstrengende når man som jeg konstant bekymrer sig om, om Mingus nu bliver våd når vi skal løbe, bliver kold osv. - havde vi det rigtig hyggeligt. Var nabo til Amocca, altid hyggeligt, og havde fornøjelsen af at møde både Jepsen, Korvis og ikke mindst den bedårende og kærlige Iso Hun er uden tvivl den sødeste border jeg har mødt, über-kælen, grænsende til retriever-kælen :hjerte: Har desværre til gode at møde Dupond, men så dog et par af hans fine løb. Lørdag var hektisk. Vi startede med AG1, hvilket jeg frygtede lidt pga. Mingus' sære vippe-adfærd. Han har haft problemer med selvtillid i forhold til spring, så vi har trænet med lav højde i lang tid. Derfor melder jeg også udelukkende til i klasse 1. Men øv, dommeren valgte maks højde. Endnu mere nervøsitet til Louise. Jeg var ikke helt frisk efter sygdom, så vi havde ikke fået trænet ordentligt. Løbet bar præg af min uoplagthed, men vi blev dog nr. 4, så vidt jeg husker. Og vigtigst af alt, virkede Mingus ikke generet af den ekstra højde. Pew, en lettelse. SP1 gik meget bedre. Mingus var helt i hopla inden. Da indsenderen spørger os om vi er klar, begynder Mingus at gø helt overstadigt - det er det samme jeg siger til ham, når jeg gejler ham op lige inden vi skal løbe Vi blev nr. 2, og jeg var meget stolt af kæmpe-cavalieren. Der var især en grim fælde, det gule spring lige før springet inden tunellen. der havde jeg forudset en disk, men min planlagte taktik lykkedes. Det er bare det fedeste når det gør det. Han springer ned i den sidste pind, og jeg får noget af et chok. Nu har vi trænet så meget for at fjerne hans usikkerhed på spring, og så sker det! Men han lod sig heldigvis ikke mærke med det. Søndag var der det elendigste vejr. Det væltede ned hele vejen fra Horsens til Odense. Så er det man undrer sig over hvorfor man er stået så tidligt op en søndag... Men heldigvis er mit nye telt i det mindste vandtæt! Vi startede igen med AG1, denne gang på den lille højde. Han løb fint, dog meget tøvende på vippen. Tidsfejl, som i alle løb denne weekend. Men pyt med det, i min verden tæller tidsfejl ikke rigtig med Kan ikke huske placeringen, og klubben har ikke opdateret med resultater. Men tror vi blev nr. 2. SP1 var en rigtig nem bane - lige med undtagelse af den onde slalomindgang! Mindes ikke jeg har prøvet så svær en indgang i klasse 1, andet end hos DKK. Men er SÅ stolt af det fine forkryds. Tror måske vi blev nr. 3 eller 4. Kiksede ellers al forberedelse, glemte at tage hætten af min regnjakke, så jeg rent faktisk kunne se min hund, og glemte også at skifte gummistøvlerne ud - godt jeg ikke skal løbe så stærkt. Konklusion: Mingus har nu løbet konkurrence tre dage, to weekender i træk. Ingen overdrevet træthed, ingen tegn på ømhed eller smerter. Er meget lettet, og fuld af fortrøstning for fremtiden. Vi har skiftet hold, til et hvor der ikke er nær så mange hunde. Det virker super godt, han er allerede meget mindre trykket til træning. Så "sommeren" står på intens vippe og slalomtræning. Når det kommer på plads, er vi SÅ meget klar :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 ikke mindst den bedårende og kærlige Iso Hun er uden tvivl den sødeste border jeg har mødt, über-kælen, grænsende til retriever-kælen :hjerte: Jeg synes ellers, at Korvis altid plejer at skrive, at hun ikke er en hund, der gider at kæle og nusse? :hmm: Konklusion: Mingus har nu løbet konkurrence tre dage, to weekender i træk. Ingen overdrevet træthed, ingen tegn på ømhed eller smerter. Er meget lettet, og fuld af fortrøstning for fremtiden. Vi har skiftet hold, til et hvor der ikke er nær så mange hunde. Det virker super godt, han er allerede meget mindre trykket til træning. Så "sommeren" står på intens vippe og slalomtræning. Når det kommer på plads, er vi SÅ meget klar :banan: Fedt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Jeg er jo ny bruger herinde, så I kender jo hverken mig eller mine hunde, men derfor har jeg alligevel besluttet I får æren af at høre om mit og Lunas første stævne Vi startede I Odense i sidste weekend, hvor vi løb ag 1 og spr 1 begge dage. Jeg var pænt nervøs for at vi (læs jeg) skulle dumme os gevaldigt! Og faktisk var jeg også en knold på banen i ag 1 lørdag morgen, hvor vi skulle løbe som nr 1. Dagens første klasse og nr 1 på banen, og jeg har aldrig løbet før. Shit jeg var nervøs. Vi blev så også disket, da jeg fik sendt tøsen i forkert tunnelindgang. Fik hende dog rettet inden hun løb igennem. men hun nåede lige at få en fod inden for. Resten af banen løb hun fejlfrit! Så kom vi til spr 1. Her fik vi et fedt gennemløb! Fik dog en enkelt væring på hjulet, fordi jeg havde fået placeret kæresten og Milo lige ud for hjulet, så Luna kommer ud af tunnellen og ser: WEE"" Far" og "storebror" og når lige at smutte uden om inden jeg får hendes "fanget" igen! Men sørme om vi ikke ender med at vinde klassen alligevel! Så søndag i øsregnvejr! Heldigvis er Luna ikke så påvirket af regn, så vi starter med ag 1 og et fejlfrit løb inden for tiden :hjerte: Skønne Luna! Vi får en 2 plads og vores første streg :banan: Synes jeg altså er lidt er sejt til vores første stævne! I spr 1 om eftermiddagen er vi også fejlfri i selve løbet, men ender dog med tidsfejl på, hold nu fast: 0,52 sec........ Behøver jeg sige, jeg var mega stolt af hunden, men knap så stolt af førerens sløve røv som hang så langt bag ved hunden, hun blev nødt til at lave piruetter på banen for at vente på sin sløve ejer :damn: Hun fik mig lige overrasket ved faktisk at have rigtig god fart på fra start, så kom bagud allerede ved spring 3 og det tog jeg så med banen rundt. Vi fik dog en 2 plads alligevel Konklusionen er: Mega sej lille hund og super stævne debut! Dygtig Luna :hjerte: Så jeg glæder mig til august, hvor samtlige fyns stævner bliver indvaderet af de 2 begyndere fra Odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Næææh, så var der jo flere HF'ere i Odense... Vi troede ellers vi havde fundet alle næste gang må du lige gøre dig selv kendt... Jeg går ud fra, at Luna løber i mellem? For så ses vi på banerne når du får et par pinde mere... Eller når Johna engang bliver klar til at starte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Det var som skrevet mit første stævne nogensinde, og er først meldt ind på HF efterfølgende Det var så fed en oplevelse at løbe med hende, jeg er helt hooked. Tror ikke jeg har oplevet nogen lignende siden jeg som teenager red springstævner på ponyen! Faktisk er hun lille, selvom hun er en dsg, lige på grænsen dog. Hun stoppede med at vokse omkring 8 måneder og vejer kun lige omkring 5,5 kilo. Der mente hun så hun var færdig og lækker Men skal da nok forsøge at gøre opmærksom på mig selv næsten gang hvis nerverne tillader det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Velkommen til Trixie og sikken en flot debut - jeg har løbet stævner i 3 år og har først nu løbet et ikke-disk-løb. Jeg er i lille, så jeg må holde øje med en lille dsg :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Trixie: Tillykke med det fine resultat og velkommen til... ************************ Til alle os der skal til Jutlandia Cup... Kunne man gøre sådan så man hang et skilt op hvor der står noget i stil med:"Kender du mig fra HF(evt. ens bruger navn), så kig ind" på teltet? Synes det kunne være sjovt at hilse på de forskellige herinde... Er lidt ked af at der ikke lige var tid og overskud til at sige hej til nogen i Albertslund, men det blev lige lidt stresset hen på aftenen. Jeg fik dog talt med Wendy, men ved ikke om hun er klar over hvem jeg var(det var os der sagde at du ikke skulle være bekymret for fejl på hjulet, for han havde ikke revet det ned og så mødtes vi igen senere da vi skulle have skrevet pinde i bøgerne)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 I kan selvfølgelig bare sige hej hvis i støder ind i en med en DcH Vordingborg trøje :blink: Vi gik nemlig helt over gevind i klubben i går da vi sad og kiggede i katalog og hvis jeg får det som jeg gerne vil, så skal der både hættetrøje og meget andet med hjem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Jeg er jo ny bruger herinde, så I kender jo hverken mig eller mine hunde, men derfor har jeg alligevel besluttet I får æren af at høre om mit og Lunas første stævne Vi startede I Odense i sidste weekend, hvor vi løb ag 1 og spr 1 begge dage. Jeg var pænt nervøs for at vi (læs jeg) skulle dumme os gevaldigt! Og faktisk var jeg også en knold på banen i ag 1 lørdag morgen, hvor vi skulle løbe som nr 1. Dagens første klasse og nr 1 på banen, og jeg har aldrig løbet før. Shit jeg var nervøs. Vi blev så også disket, da jeg fik sendt tøsen i forkert tunnelindgang. Fik hende dog rettet inden hun løb igennem. men hun nåede lige at få en fod inden for. Resten af banen løb hun fejlfrit! Så kom vi til spr 1. Her fik vi et fedt gennemløb! Fik dog en enkelt væring på hjulet, fordi jeg havde fået placeret kæresten og Milo lige ud for hjulet, så Luna kommer ud af tunnellen og ser: WEE"" Far" og "storebror" og når lige at smutte uden om inden jeg får hendes "fanget" igen! Men sørme om vi ikke ender med at vinde klassen alligevel! Så søndag i øsregnvejr! Heldigvis er Luna ikke så påvirket af regn, så vi starter med ag 1 og et fejlfrit løb inden for tiden :hjerte: Skønne Luna! Vi får en 2 plads og vores første streg :banan: Synes jeg altså er lidt er sejt til vores første stævne! I spr 1 om eftermiddagen er vi også fejlfri i selve løbet, men ender dog med tidsfejl på, hold nu fast: 0,52 sec........ Behøver jeg sige, jeg var mega stolt af hunden, men knap så stolt af førerens sløve røv som hang så langt bag ved hunden, hun blev nødt til at lave piruetter på banen for at vente på sin sløve ejer :damn: Hun fik mig lige overrasket ved faktisk at have rigtig god fart på fra start, så kom bagud allerede ved spring 3 og det tog jeg så med banen rundt. Vi fik dog en 2 plads alligevel Konklusionen er: Mega sej lille hund og super stævne debut! Dygtig Luna :hjerte: Så jeg glæder mig til august, hvor samtlige fyns stævner bliver indvaderet af de 2 begyndere fra Odense Sikke en flot debut, tillykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Er lidt ked af at der ikke lige var tid og overskud til at sige hej til nogen i Albertslund, men det blev lige lidt stresset hen på aftenen. Jeg fik dog talt med Wendy, men ved ikke om hun er klar over hvem jeg var(det var os der sagde at du ikke skulle være bekymret for fejl på hjulet, for han havde ikke revet det ned og så mødtes vi igen senere da vi skulle have skrevet pinde i bøgerne)... Jojo, jeg vidste skam godt, at det var dig Men nåede ikke at opdage nogle af jeres løb. Men fuck en maveplasker på hjulet han lavede der. Av av. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 @Trixie83: Velkommen til!! Og tillykke med den flotte debut!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Trixie83: Også kæmpe tillykke fra mig! Og stort velkommen til! Hvor træner i henne? Og hvor længe har i trænet agility? Jeg løber i lille, så mig kan du også komme til at løbe imod Vi har kun været til agility 8 gange og er lige kommet videre til et begynderhold. Vi har været et til DGI stævne hvor vi løb i tunnelkuller og SP - begge i en ny klasse; debutant. Heldigvis lettere og kortere baner end begynder Jeg glæder mig så meget til vi får styr på slalom så jeg kan begynde at komme til en masse stævner!! Håber vi ses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts