Hop til indhold

ultimatum i et forhold


CBK
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig skal mænd ikke lade sig jokke på... Men nogle kvinder er altså virkelig stride - man sidder næsten og krummer tæer nogle gange... Og jeg synes ikke, at det bør være min kommende kærestes opgave at lære mig om helt almindelige sociale spilleregler...

 

Og det går jo egentligt begge veje :-D

 

Helt enig... Den værste er i mine øjne, når kvinder (oftest, mænd gør det også sikkert), starter en diskussion offentligt, hvis de ikke får deres vilje... Sådan er min søster, hun kan stå i Føtex og skændes med sin kæreste over at hun gerne lige vil købe en dvd, eller en bog og han synes at de ikke lige har penge til det :shock:

 

Herhjemme har vi på en eller anden måde fået indarbejdet en rutine ved uenigheder når vi er offenligt :lol: Det startede faktisk fordi jeg blev SÅ gal en dag offentligt, fordi min kæreste fik sagt et eller andet at "Det skulle vi i hvertfald bare ikke", og jeg kigger edder sur på ham med røg ud af ørene og siger "We take this at home", og af en eller anden grund lige da jeg siger det, og kigger ham i øjnene går det bare op for mig hvor komisk det hele er(Jeg kan ikke huske hvad det var jeg ville have, men da han sagde nej slog jeg virkelig over i Kristina 3 år), så jeg begynder at grine, det samme gør han... Hvilket betyder at hver gang vi er uenige, siger den ene af os "So.. Guess we are taking this at home?", med et smil på læben, og af en eller anden grund fikser det, det næsten altid... Oftest ender det med at personen "får sin vilje", fordi "nå ja, det går vel nok" :lol:

 

Men de der kvinder (eller mænd!) der offentligt tager et skænderi over hvem der skal bestemme, synes jeg simpelthen er helt forfærdelige... Nu tror jeg kun vi virkelig har skændes en gang i vores forhold, men vi har da været uenige, og jeg ville aldrig kunne skændes hvis der var andre til stede end personen det handlede om...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herhjemme taler vi om tingene og jeg respekterer, at min mand har en anden holdning end mig. Jeg vil gerne have to hunde, han vil kun have en - jamen så har vi en. Måske, når børnene er meget større, får vi en mere.

 

Jeg har skruet ned for hundeaktiviteterne, ellers var jeg nok langt oftere af sted. Jeg underviser hver søndag, hvor manden så er alene med to mindre børn fra 8-14 (og hunden, da jeg ikke synes, han skal sidde i en bil og vente) Jeg træner hjemme med min hund, lufter med andre og lufter alene. Jeg går ikke på hold med ham længere. Hvis ikke det var for mand og børn, var jeg muligvis af sted langt oftere.

Link til indlæg
Del på andre sites

De mænd har jeg set i Føtex når de rædselsslagent ringer hjem og remser alt op hvad der er i kølemontren, når den mørbrad de var sendt afsted for at købe er udsolgt. Tag dog selv en beslutning Max Muldjord! Det må godtnok være kedeligt at være gift med sådan en. Og jeg kan ikke forstå hvordan et forhold kan fungere på den måde. Synes det må være dovne mænd der bare følger med og lader kvinden bestemme alt for at slippe for "konfrontationer" - i citationstegn for det er jo alt fra helt ligegyldige ting til livseksistentielle spøgsmål de overlader til kvinderne.
Ej, så ville jeg også føle det lidt som om jeg havde et ekstra barn :genert:
Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme taler vi om tingene og jeg respekterer, at min mand har en anden holdning end mig. Jeg vil gerne have to hunde, han vil kun have en - jamen så har vi en. Måske, når børnene er meget større, får vi en mere.

 

Nå men jeg er så en af de slemme koner, (bortset fra, det er mig der ringer, når det på indkøbslisten ikke er i montren), hvis jeg vil have 8 hunde og har tiden og pengene til det, så får jeg 8 hunde, kompromiset kunne være at de så ikke sov i sengen (Petrine sov på gulvet i starten :cry:), selvfølgelig ændrer man sig løbende i et ægteskab og bliver enten mere ens eller ender med at gå fra hinanden, kan ikke helt se det forkerte i det:hmm: manden forbød mig også at søge ind som astronaut, men ikke 'ellers skrider jeg' det var bare et forbud uden konsekvenser, den slags er ok for mig, men det er 'ellers går jeg' der ville pisse mig af.

 

Jeg forbød også manden at få kat, men Petrine fik en, så jeg tror allerede jeg har vist, hvem jeg ville vælge, hvis det skulle være :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B
De mænd har jeg set i Føtex når de rædselsslagent ringer hjem og remser alt op hvad der er i kølemontren, når den mørbrad de var sendt afsted for at købe er udsolgt. Tag dog selv en beslutning Max Muldjord! Det må godtnok være kedeligt at være gift med sådan en.

 

Tja ... hvis man har oplevet at blive skældt hæder og ære fra fordi man kom til at købe almindeligt og ikke fuldkornsflute til hendes veninder, eller hånet ved middagsselskaber fordi man ikke kan finde ud af at købe den rigtige kattemad (true stories) så er der måske ikke så meget at sige til at man lige tjekker en ekstra gang.

 

Men sandt, det kommer også an på manden - herhjemme ville en sådan opførsel fra mig slet ikke blive accepteret. Heldigvis da.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forbød også manden at få kat, men Petrine fik en, så jeg tror allerede jeg har vist, hvem jeg ville vælge, hvis det skulle være :engel:

:sjov:

 

De mænd har jeg set i Føtex når de rædselsslagent ringer hjem og remser alt op hvad der er i kølemontren, når den mørbrad de var sendt afsted for at købe er udsolgt. Tag dog selv en beslutning Max Muldjord! Det må godtnok være kedeligt at være gift med sådan en. Og jeg kan ikke forstå hvordan et forhold kan fungere på den måde. Synes det må være dovne mænd der bare følger med og lader kvinden bestemme alt for at slippe for "konfrontationer" - i citationstegn for det er jo alt fra helt ligegyldige ting til livseksistentielle spøgsmål de overlader til kvinderne.

Mjøe - hvis jeg sender Birgitte i byen for at hente maling, og de har udsolgt af den rigtige slags, så skal hun ikke komme hjem med noget der bare ligner. Sådan er det nok også hvis vi skal have gæster og hun sender mig i byen for at hente en bestemt udskæring.

 

Men ellers i store træk - jeg orker heller ikke at spørge Birgitte om alle den slags ting, det er nemmere bare at beslutte noget selv. Og så får man faktisk også point for initiativet (selvom man kommer hjem med noget forkert).

 

Personligt fatter jeg heller ikke mænd der overlader alting til konerne - det må da være lidt kedeligt ikke at have noget at byde ind med i livet og huset og forholdet.

 

Det lærer de blandt andet ved, at mændene ikke bare føjer sig, men siger fra når det er relevant :-D

Enig! Jeg tror bare at det er lidt svært pludseligt at lave om på i et forhold, hvor kvinden har bestemt kvindetingene og manden har bestemt mandetingene (og mandetingene er der ikke så mange af tilbage efter at vi alle sammen er flyttet i parcelhuse).

Jeg tror nogle gange at mænd glemmer hvad der er vigtigt for dem før de står i det - og så kan det let udvikle sig til at ultimatum.

 

...

Men er det her så slemt så vi gør det til? Det er vel ikke ultimatummer der får ægteskaber til at gå i stykker - men at parrene glider fra hinanden, fordi de ikke har noget tilfældes mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja ... hvis man har oplevet at blive skældt hæder og ære fra fordi man kom til at købe almindeligt og ikke fuldkornsflute til hendes veninder, eller hånet ved middagsselskaber fordi man ikke kan finde ud af at købe den rigtige kattemad (true stories) så er der måske ikke så meget at sige til at man lige tjekker en ekstra gang.

 

Men sandt, det kommer også an på manden - herhjemme ville en sådan opførsel fra mig slet ikke blive accepteret. Heldigvis da.

 

Jeg tror at det gør en stor forskel at vi ved hvor vi har hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men jeg er så en af de slemme koner, (bortset fra, det er mig der ringer, når det på indkøbslisten ikke er i montren), hvis jeg vil have 8 hunde og har tiden og pengene til det, så får jeg 8 hunde, kompromiset kunne være at de så ikke sov i sengen (Petrine sov på gulvet i starten :cry:), selvfølgelig ændrer man sig løbende i et ægteskab og bliver enten mere ens eller ender med at gå fra hinanden, kan ikke helt se det forkerte i det:hmm: manden forbød mig også at søge ind som astronaut, men ikke 'ellers skrider jeg' det var bare et forbud uden konsekvenser, den slags er ok for mig, men det er 'ellers går jeg' der ville pisse mig af.

 

Jeg forbød også manden at få kat, men Petrine fik en, så jeg tror allerede jeg har vist, hvem jeg ville vælge, hvis det skulle være :engel:

 

:lol:

 

Jeg synes også det er vigtigt at man også har hinanden at støtte sig til også når man skal være realistisk... Jeg kan jo ikke få 10 hunde, et kæmpe hus og bil, og 5 børn, og tage på ferie 5 uger til udlandet hvert år... Og så vil jeg gerne bare kunne gå derhjemme, og være husmor... Det holder jo ikke, og der bliver nødt til at være en der lige vækker en og siger "Realistisk set..."...

 

Jeg tror i bund og grund alle i denne her tråd er enige... Det er okay at sige fra, og bruge kompromis, men den der "Hvis ikke jeg får min vilje så skrider jeg", er ikke sundt for et forhold.. og så KAN man lige så godt skride hvis man har den følelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme er vi næsten altid enige om at den ene er mere passioneret omkring en beslutning end den anden. Derfor er vi ret gode til at indgå kompromisser.

 

Den næste store hurdle bliver hund nr. 2. Men det er noget jeg er så passioneret omkring at jeg kommer til at vælge race, køn osv. Nøjagtig som jeg gjorde med Bella:-)

 

Fik jeg en dag et ultimatum der gik på valget mellem min mand og en eksisterende tilstand, ville manden blive valgt fra. Det er så der man må vælge at åbne munden INDEN den nye hund anskaffes eller hvad det nu er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg finder det egentlig ret interessant læsning, at se alle dem der siger de vælger hvem som helst fra på nærmest et splitsekund hvis de får et ultimatum, men at de naturligvis vil indgå i kompromis om næsten alt.... altså liiiige bortset fra dét her..........og egentlig os' lidt dét her......

 

 

Er det egentlig ikke et ultimatum i sig selv?

 

 

 

 

 

Hvilket bringer mig tilbage til mit første indlæg hér i tråden. For omend det virker karikeret, så er der trods alt temmelig en del sandhed i det. Det drejer sig jo ikke om at man ikke siger fra, eller er under tøflen eller andet i dén dur, men prøv at kigge jer omkring. Alene blandt bidragyderne i denne tråd indtil videre, kan jeg da finde et par stykker som har gjort "tricket" i et eller andet omfang..... Liiige sneget et eller andet med hjem/ind i huset eller lignende, velvidende at den ikke ville falde i god jord ved "den anden halvdel", men samtidig lige så velvidende at den nok skulle gå igennem, for hvad vil "den anden halvdel" gøre? Skride? Nej vel! Og det ér jo altså noget man bare brænder for, ikke sandt:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg finder det egentlig ret interessant læsning, at se alle dem der siger de vælger hvem som helst fra på nærmest et splitsekund hvis de får et ultimatum, men at de naturligvis vil indgå i kompromis om næsten alt.... altså liiiige bortset fra dét her..........og egentlig os' lidt dét her......

 

 

Er det egentlig ikke et ultimatum i sig selv?

 

Golfen stiller kun ét ultimatum...:mrgreen:

 

no%20fat%20chicks%20rub-500x500.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg finder det egentlig ret interessant læsning, at se alle dem der siger de vælger hvem som helst fra på nærmest et splitsekund hvis de får et ultimatum, men at de naturligvis vil indgå i kompromis om næsten alt.... altså liiiige bortset fra dét her..........og egentlig os' lidt dét her......

 

 

Er det egentlig ikke et ultimatum i sig selv?

 

Jeg vil virkelig gå på kompromis med mange ting... Men jeg vil IKKE tvinges til at tage mit valg via trusler... Og jeg tror det er forskellen... Det handler om respekt for mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har egentlig tænkt en del over denne tråd det sidste døgns tid.

 

Jeg er pt single og det fortsætter jeg jo egentlig nok med at være, grundet de valg jeg har taget i mit liv. Jeg er gået i hundene - totalt. Det er i dag nærmest det eneste jeg interesserer mig for. Jovist, jeg læser da bøger og ser film, kan lide lidt havenusseri, finder glæde i mit arbejde and so on. Men intet, der er en egentlig interesse med stort.

 

Derfor vil det jo selvsagt være et krav at min mand havde samme interesse/hobby - ellers ville vi ikke svinge sammen ;-) Og havde jeg nu fået en kæreste for nogle år siden og han havde ladet mig køre hundetosseriet så langt ud, som det er i dag og han ikke længere kunne forliges med det og nægtede mere hund... Så ville vi nok have så lidt tilfælles, at det ville betyde mere for mig at beholde min interesse, end at beholde min mand. Vores veje ville i bund og grund nok have skiltes allerede inden.

 

Men sådan er vi jo så forskellige og det kommer jo an på, hvor meget det enkelte element fylder i ens liv. Nogle bøjer sig også, når kæresten siger, at man skal droppe en af sine venner - andre ville ikke acceptere det og dem regner jeg egentlig med, at jeg også er blandt...

 

Jeg aner det dog ikke - jeg har endnu ikke prøvet at være forelsket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har egentlig tænkt en del over denne tråd det sidste døgns tid.

 

Jeg er pt single og det fortsætter jeg jo egentlig nok med at være, grundet de valg jeg har taget i mit liv. Jeg er gået i hundene - totalt. Det er i dag nærmest det eneste jeg interesserer mig for. Jovist, jeg læser da bøger og ser film, kan lide lidt havenusseri, finder glæde i mit arbejde and so on. Men intet, der er en egentlig interesse med stort.

 

Derfor vil det jo selvsagt være et krav at min mand havde samme interesse/hobby - ellers ville vi ikke svinge sammen ;-) Og havde jeg nu fået en kæreste for nogle år siden og han havde ladet mig køre hundetosseriet så langt ud, som det er i dag og han ikke længere kunne forliges med det og nægtede mere hund... Så ville vi nok have så lidt tilfælles, at det ville betyde mere for mig at beholde min interesse, end at beholde min mand. Vores veje ville i bund og grund nok have skiltes allerede inden.

 

Men sådan er vi jo så forskellige og det kommer jo an på, hvor meget det enkelte element fylder i ens liv. Nogle bøjer sig også, når kæresten siger, at man skal droppe en af sine venner - andre ville ikke acceptere det og dem regner jeg egentlig med, at jeg også er blandt...

 

Jeg aner det dog ikke - jeg har endnu ikke prøvet at være forelsket :lol:

 

Jeg spenderer ritti meget tid på det her hundegejl - og det er en kæmpe tidsrøver. Men derfor har jeg slet overhovedet ikke behov for at en kæreste/mand skal være hundeinteresseret. At all! Men det kræver, at han kender til det at have noget man brænder for. Hvor tosset det så end er..

Jeg ville faktisk nok synes det blev lidt småkedeligt hvis han også gik i hund - jeg ville have behov for at vi begge kom hjem og kunne berige hinanden med forskellige verdener.. om man vil.

 

Hvad angår ultimatumsnakken - så har jeg engang fået at vide det fyldte for meget. Det var sådan set også fair nok - vi havde så en masse andre ting der ikke matchede på prioritetsskemaet, og så gik det så som det gjorde. Men jeg kan sagtens skrue ned for det, for at prioritere en jeg holder så meget af - men en der holder så meget af mig, vil aldrig bede mig droppe det helt.

Intet ultimatum - bare nogle gode kompromis aftaler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spenderer ritti meget tid på det her hundegejl - og det er en kæmpe tidsrøver. Men derfor har jeg slet overhovedet ikke behov for at en kæreste/mand skal være hundeinteresseret. At all! Men det kræver, at han kender til det at have noget man brænder for. Hvor tosset det så end er..

Jeg ville faktisk nok synes det blev lidt småkedeligt hvis han også gik i hund - jeg ville have behov for at vi begge kom hjem og kunne berige hinanden med forskellige verdener.. om man vil.

 

Hvad angår ultimatumsnakken - så har jeg engang fået at vide det fyldte for meget. Det var sådan set også fair nok - vi havde så en masse andre ting der ikke matchede på prioritetsskemaet, og så gik det så som det gjorde. Men jeg kan sagtens skrue ned for det, for at prioritere en jeg holder så meget af - men en der holder så meget af mig, vil aldrig bede mig droppe det helt.

Intet ultimatum - bare nogle gode kompromis aftaler :-)

What she said faktisk...

 

Her i huset, har vi to meget store interesser, som fylder rigtigt meget for os hver især. For mig er det hund, for Olen er det sejlads. Det kræver en del af os begge, at få det hele til at gå op i en højere enhed og nå også at se hinanden som par og ikke mindst som familie, men samtidigt er det fedt at vi begge har noget vi brænder for. Det giver i hvert fald en større forståelse af og for at man nogle gange nedprioriterer noget og opprioriterer noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spenderer ritti meget tid på det her hundegejl - og det er en kæmpe tidsrøver. Men derfor har jeg slet overhovedet ikke behov for at en kæreste/mand skal være hundeinteresseret. At all! Men det kræver, at han kender til det at have noget man brænder for. Hvor tosset det så end er..

Jeg ville faktisk nok synes det blev lidt småkedeligt hvis han også gik i hund - jeg ville have behov for at vi begge kom hjem og kunne berige hinanden med forskellige verdener.. om man vil.

 

Hvad angår ultimatumsnakken - så har jeg engang fået at vide det fyldte for meget. Det var sådan set også fair nok - vi havde så en masse andre ting der ikke matchede på prioritetsskemaet, og så gik det så som det gjorde. Men jeg kan sagtens skrue ned for det, for at prioritere en jeg holder så meget af - men en der holder så meget af mig, vil aldrig bede mig droppe det helt.

Intet ultimatum - bare nogle gode kompromis aftaler :-)

 

Det er selvfølgelig rigtigt, kræver heller ikke en dyb interesse, men interesse nok til at vedkommende holder af hundene og ikke synes, de er en belastning, men en god del af hverdagen :-) Og er villig til at lægge øren til bare lidt af det... Og ja, ligesom dig, har jeg det også sådan, at bad han mig droppe det, så ville han simpelthen ikke holde nok af mig, som jeg er... Og så er det ligesom bare ikke "meant to be". Jeg vil da hjertens gerne respektere hans sære interesse og lytte, når der sker noget fedt på den front, men det skal gå lissom gå begge veje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er selvfølgelig rigtigt, kræver heller ikke en dyb interesse, men interesse nok til at vedkommende holder af hundene og ikke synes, de er en belastning, men en god del af hverdagen :-) Og er villig til at lægge øren til bare lidt af det... Og ja, ligesom dig, har jeg det også sådan, at bad han mig droppe det, så ville han simpelthen ikke holde nok af mig, som jeg er... Og så er det ligesom bare ikke "meant to be". Jeg vil da hjertens gerne respektere hans sære interesse og lytte, når der sker noget fedt på den front, men det skal gå lissom gå begge veje.

 

Men det gør det jo også som regel :-)

Nogle gange, og det kan godt være det bare er mig, kan det virke sådan meget voldsomt at læse hvad hundedamer tænker om mænd. Det er sådan.. lidt.. negativt på forhånd? Og at der aaaldrig kan være en der er god nok. Og som aldrig ville give plads nok!

 

Det bliver jeg bare altid sådan lidt trist over - jeg eeelsker at være i parforhold. Det er pisse fedt at der er en der oprigtigt interesserer sig for en og det man laver, og endnu federe at høre den anden blive super entusiastisk over deres interesse :mrgreen:

Det skal og kan mit hundehold aldrig stå i vejen for :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det gør det jo også som regel :-)

 

Den del med begge veje var også mere i relevans til tråden. Manden kan jo ikke kræve respekt for sin hobby og samtidig nægte en sin.

 

Nogle gange, og det kan godt være det bare er mig, kan det virke sådan meget voldsomt at læse hvad hundedamer tænker om mænd. Det er sådan.. lidt.. negativt på forhånd? Og at der aaaldrig kan være en der er god nok. Og som aldrig ville give plads nok!

 

Det bliver jeg bare altid sådan lidt trist over - jeg eeelsker at være i parforhold. Det er pisse fedt at der er en der oprigtigt interesserer sig for en og det man laver, og endnu federe at høre den anden blive super entusiastisk over deres interesse :mrgreen:

Det skal og kan mit hundehold aldrig stå i vejen for :-)

 

Åååh, men tror du misforstod mig!

 

Problemet er, at den, som vil kunne leve med mig, nok ikke kommer ridende på den hvide hest og jeg har egentlig aldrig heller været den opsøgende type. Jeg tænker som sådan ikke negativt om mænd og er ej heller forudindtaget. Jeg synes bare ikke ofte man møder mænd (eller kvinder), der har så dybe interesser. Og så skal man møde en, der både har en dyb interesse, som man går i spænd med, osv. Low chance, når man sjældent møder nye fyre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange, og det kan godt være det bare er mig, kan det virke sådan meget voldsomt at læse hvad hundedamer tænker om mænd. Det er sådan.. lidt.. negativt på forhånd? Og at der aaaldrig kan være en der er god nok. Og som aldrig ville give plads nok!

Ork jow, de findes skam. Jeg gaflede mig selv en for tusind år siden. Og jeg kender adskillige i samme situation. Det kan skam sagtens lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

For mig handler det mere om: hvad fanden for en type menneske er det, som stiller ultimatummer? Det var nok der min alarmklokke ville gå af.

 

Min mand har, efter han mødte mig, udviklet en voldsom interesse for jagt og natur. Det tager en del af hans tid og har ført til at vi nu har en jagthund i huset. Alt dette har jeg absolut ingen problemer med. Jeg synes jagthunden er sød og jeg synes vildtet smager godt (og det forventes ikke at jeg skal have med slagtningen at gøre ;-) ). Jagthunden er i øvrigt købt med respekt for at det skulle være en race der passede ind i husholdningen generelt.

 

Hvis jeg synes at han pludselig var væk hele tiden på jagt, eller hvis han lige pludselig synes det var en god ide med 5 jagthunde, var det jo noget jeg ville tale med ham om. Hvad fanden ville jeg være for en kæreste hvis jeg stillede mig op og sagde: "nu skal du vælge mellem mig og noget du er rigtig glad for!"?

 

Hvis han nægtede at lytte efter når jeg prøvede at tale med ham, måtte jeg jo overveje om jeg selv kunne leve med et så egoistisk menneske. Men det ville så være mit valg, ikke noget jeg skulle smide ultimatummer i hovedet på ham for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Er ganske enig med dig der Iben.

 

Min kæreste har også nogle interesser, som jeg først fandt ud af han havde efter.. næsten et år?

Men jeg synes bare det er fedt at folk har noget at gå op i. og ville ikke være foruden en omgangskreds med egne interesser.

Det tog jeg bare med og sagde, jamen... så er det jo bare en del af dig.

Og så længe det ikke går direkte ud over mig og vores forhold, så er det i orden..

alle har brug for noget alene tid, og mulighed for at koble af.

 

Jeg forstår ikke de forhold hvor man har behov for at sidde på skødet af hinanden hele tiden..

har en veninde som ikke en eneste gang har været mere end fire timer alene i deres fælles lejlighed..

det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fyr bor helt i Indien, men det har aldrig været et problem selvom vi ikke bor sammen fast - han elsker dyrene lige så meget som mig - når man går ind i et forhold med mig, så ved man allerede i forvejen, at dyr fylder i mit liv og at det er mit liv at arbejde med dem. Jeg har aldrig fået stillet sådan et ultimatum, og jeg ville aldrig vælge mine dyr fra for en mand...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...