Therese Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 At få tøjdyr, ruske dem meget voldsomt med hele forkroppen fra side til side indtil de dør og så pille fyldet ud af dem Børn :ivrig: Mad :ivrig: VAND :ivrig: :ivrig: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 ligge på maven af mor og sove :sove: jagte rotter:pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 ... Når 'morbror' kommer på besøg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Min aldrende hundepiges rækkefølge på lykke er vist... En deeejlig blød dyne at putte i, helst op af mig:hjerte: En god musemark at blive opslugt af og meget gerne uden søster, så man kan grave i fred, helst med fangst! En rask lille brydekamp med en hundeven eller tagfat med vanteleg med mig:) Et tyggeben smurt ind i leverpostej! Mysla siger: Brumbassejagt, musejagt, kattejagt! Lige spændende men heldigvis med hver sin intensitet! En dejlig rolig skyggeplet i haven med fuld oversigt over alle flokmedlemmer:) en cykeltur hvor hun sidder på kurven bagpå og får luft i pelsen er hun også pænt glad for:) men toppen er poppen er at min lillesøster kommer på besøg:lol: SÅ er hun fortabt! Eller bare at gense sheila efter 5 min adskillelse, hun bliver lige lykkelig hver gang:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Når mor går på natarbejde, så kan jeg fylde hele hendes seng med bamser, ruskedyr og gnaveben, så hun har noget dejligt at ligge på, når hun kommer hjem i morgen tidligt! Hilsen Isak, baby. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Lykken ville være at få lov til at kaste med sit legetøj indendøre men da det ikke er tilladt, må man nøjes med gæster, rulle rundt i sengen og få lov til at gø og tygge i pivdyr over længere tid. ryger det ind under sengen bliver det pænt liggende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Vilya: Nus, nus, nus.... Targetøvelser, at rulle sig, grrrrrrr-pote-slå-nappe-leg med mig Kimmi: Vand, bolde, flere bolde, børn at lege med Haps: Mig, mig, mig og lidt mere mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Mad, mad, mad, mere mad, leg med mor, løbe stærkt, border collier i alle farver og afskygninger ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Spot: At blive fortalt, hvor dygtig jeg er! Ros - og mere ros! Vand!! Nus og kæl - jo tættere, jo bedre Otto: Mine bedste venner Rideture i skoven Carla: Ruskeleg og godbidder Mine bedste (tobenede) venner Lily: Mad Mere mad Blive kløet på maven Finde gamle, rådne porrer i køkknehaven - mums Lykken er, når jeg finder en pose alt for gamle poletter under sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 At være The dogfathers børn... At ruske en fodbold i smadder nede i haven....:banan: At være løs på vores hemmelige steder hvor ingen får ondt i numsen...:banan: At løbe ind i Victoria og bodyslamme hende så hun vælter(Pablo):banan: At stå og triumfere når man får væltet Pablo(Victoria):banan: Weightpull :banan: At spise is i gågaden(Victoria):banan: At komme i skoven(Pablo) :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 mad. efterfulgt af mere mad. Og lidt mere mad. Og meget gerne følgende: Chiiiiips Kylling/skinketern Kage Mere kage Marie Kiks .. og alt hvad bedstemor har i hånden eller finder i SKUFFEN! :ivrig: Derudover: Sove Blive nusset Gåture Mig () Sove Sove Sove Han er virkelig en simpel type Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Lykken er.... ... En at sove på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Karla: Min mor = lykke en bold = lykke min mor OG en bold = himlen! Johna Karla = lykke Mad = lykke Ting der siger piv = lykke Sove helt tæt med min mor = lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Når mor går på natarbejde, så kan jeg fylde hele hendes seng med bamser, ruskedyr og gnaveben, så hun har noget dejligt at ligge på, når hun kommer hjem i morgen tidligt!Hilsen Isak, baby. Han er da sød, ham Isak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Hov, vi glemte da en: at ligge i sofaen med alle fire ben i vejret om natten og sove og lave dunk-dunk-dunk-lyde med halen, når man hører nogen komme ned af trappen, så man liiige kan blive kløet på maven... Og at snyde sig til mere mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Mokkahs må være mad mad mad (Man er vel labrador), leg med Victoria, gnide sig i døde fugle på gåturen, jagte harer hvis de kommer for tæt på og så træning (for det giver masser af guffer). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 At bade! Specielt hvis det er lavvandet og man kan lave amokrunder:banan: At drive mor til vanvid med pivedyr HVER morgen:lol: Hundetræning! Og specielt hvis nogen af de andre er med på lidt fis og ballade:klap: Putte i sofaen med mor når vi er alene hjemme:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Menneskemad! Tur på stranden! Tur på stranden hvor vennerne er der også! Mor! Menneskemad! Gø af forbipasserende i haven selv om man ikke må! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 JEG glemte den vigtigste...sheila synes toppen af lykke er av komme med ud og ride! Og Det kan hun ikke holde til mere, men derfor er Det stadig mega fedt at komme med i stalden:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 At bade! Specielt hvis det er lavvandet og man kan lave amokrunder:banan: At drive mor til vanvid med pivedyr HVER morgen:lol: Hundetræning! Og specielt hvis nogen af de andre er med på lidt fis og ballade:klap: Putte i sofaen med mor når vi er alene hjemme:hjerte: Amokrunder Det lyder til at Bella og Bobo kunne have en fest på stranden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Lykken for Tea er: At finde en fransk hotdog/pizza/kebabrulle/chokoladekage i busken, og nå at spise en masse før mor finder ud af hvad man laver:klap: At få et kødben, så siger man taaak mor:hjerte: At gø af fiskehejrer og ænder:slem: At lære nye tricks:klap: At bide og ruske sin Ducky! :banan: At bide og ruske sin snor:banan: At gå en laang tur med både mor og far:lol: At putte i sin kurv, og blive vækket blidt med en mavenusser om morgenen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts