Ninkamus Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg har kigget på denne type sporsele til min hund (schæfer).. Det er bare så fantastisk der ikke er en størrelses guide til dem :stupid: Nogen der har sådan en der for det første ved nogen lunde hvilken størrelse der vil være passende, og nogen som er glade/mindre glade for selen? Sporartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Inden du køber en sele, så få en til at se på hunden når de arbejder. Fx kan det være en fordel at bruge en bødker sele til hunde der bliver forstyrret af et træk om halsen/bringen/ryggen... Min hun bruger en sele der minder lidt om den, og det er lidt mod min fars gode vilje, men hun søger rigtig pænt og holder sin næse i sporet og bliver ikke forstyrret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Han går umiddelbart pænt - han bliver let forstyrret af andre hunde, lyde mv. men det er generelt i vores træning, og det forkus arbejder vi meget på og det bliver bestemt bedre - men det tror jeg ikke en bødker sele vil hjælpe på.. pt er både hund og jeg ved at falde i snoren fordi enten får han jokket på den eller også hænger den og klaster til benet - derfor vil jeg gerne have den op på ryggen af ham så han får "ro" til at arbejde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Jeg bruger bare en almindelig T-sele fra Hurtta:genert: Og den fungerer ganske fint og generer ikke dyret når hun går med snuden i jorden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Jeg bruger også en T sele til Bella, men det er denne her fra Limex. Den har også en lykke under bugen, så man kan sætte linen fast under hunden. Det er den her model Apporten.dk Kan også købes ved www.tholo.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Mange tak for jeres input. nogen der kender dne type sele jeg skriver om i første tråd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Slet ingen der har sådan en sele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Har du set den jeg har til Kaia? Den er simpelthen genial. Den vejer ingenting, er super lækker og man kan fæstne linen på ryggen og under maven. Avifauna - Alt til dyrene Absolut den bedste sele jeg har prøvet og den sidder simpelthen fantastisk! Hvis det kunne være noget, kan jeg tage den med ud på pladsen, så du kan prøve at se den IRL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg har denne her SELE - Kenjan - lder - syet sammen - brun - messing -mindre hunde (super lkker) M - , men synes at den er tung, så jeg har også en trixie sele, som er en del lettere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har kigget på denne type sporsele til min hund (schæfer).. Det er bare så fantastisk der ikke er en størrelses guide til dem :stupid: Nogen der har sådan en der for det første ved nogen lunde hvilken størrelse der vil være passende, og nogen som er glade/mindre glade for selen? Sporartikler Min mand har brugt den sele til sin schæferhan, men nu sætter han bare linen i halsbåndet. Men selen er god nok. Jeg bruger heller ikke selv sele til Tanja, men har gjort det. Det var så en Hunter-sele. Jeg har bestilt en bødker-sele, jeg vil prøve, om den er bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hvorfor gik han fra selen Biene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Hvorfor gik han fra selen Biene? Fordi Dino går lige så godt spor med linen i halsbåndet. Det er noget nemmere især til konkurrencer, at man ikke skal fumle med en sporsele. Men selen er god nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Jeg har fået min bødkersele og har også prøvet den. Umiddelbart er der ingen forskel, om linen er i halsbåndet eller i selen, men jeg vil selvfølgelig fortsætte med at bruge den i et stykke tid. Problemet med Tanja er, at hun holder øje med alt muligt andet, når hun går spor, nu må jeg se, om bødkerselen hjælper på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts