Gæst Beouf Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Er ikke nemt at ha med at gøre Uheldet var ude for den mindste i Tirsdags, og han brækkede bagbenet..... Torsdag blev han sat sammen igen på Faxe dyrehospital, og nu står den så på boks-ro i 3 uger Men i guder hvor er det dog frustrerende, synd, svært og bare rigtig surt at skulle holde en 5 mdr gammel hvalp i ro :damn: Syntes simpelthen det er så svært når han sidder i buret og små klynker fordi han ikke må komme ud og lege med bøf i haven, og han er jo selvfølgelig total smertedækket, så jeg tror ikke han ser anden grund til at han skal holdes i ro, end at jeg bare er en tarvelig hunde-mor :stupid: Denne tråd har ikke noget højere formål, udover at jeg lige havde brug for lidt luft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Nej da?? Det bliver nok lange 3 uger, stakkels ham (og lidt jer) :ae: Du må nok væbne dig med en sørens masse frosne kong'er med ekstra lækkert guf i? Måske også aktivitetsspil som han ikke skal bevæge sig for meget med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Øv, stakkels lille prut. Det er sgu også svært at forstå, at du bare vil ham det aller aller bedste :ae: Masser af god bedring til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Morgenfrue Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Av AV vi er der selv lige i øjeblikket. Min snar 2 årig border collie blev på kørt i torsdags og blev opereret i skulderen og har fået nogle skrammer på den en bagben. Meget heldig sluppet men der dømt ro til på tirsdag hvor han skal til undersøgelse. Har i nogle god forslag til hjerne aktivitet der er stille, vi har forskellige spil og gemt god bidder til han var blå i hovedet. Hjælp:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 :ae: god bedring til jer begge, jeg aner ikke, hvordan jeg ville gøre, hvis det var mig, det lyder rigtigt belastende med ro i så lang tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 God bedring :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Åh nej da. Sølle hund (hunde) Ville da bare slet ikke vide hvordan jeg skulle kunne holde Cille i ro i 3 uger, så kan snildt forestille mig hvor ondt det gør på dig at høre hvordan han piber for at komme ud og lege. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg tror jeg udtrykker mig mildt når jeg siger at det er belastende at han skal holdes så meget i ro altså han vil jo bare alt det han ikke må, ja faktisk vil han alt andet end at være i buret, eller sidde med mig i sofaen Indtil videre klarer vi ulvetimerne (ja dem har vi i flertal disse dage) med frosne konger, kaninøre, og så har jeg købt et nylabone som ligesom holder til ret meget tyggeri.... men jeg har virkelig svært ved at se at det skal kunne være aktivering nok i alle 3 uger :stupid: Om et par dage når jeg har lidt mere is i maven, og bruddet har "sat sig" lidt, så må vi hive aktivitets spillene frem.... Altså hvis det ikke var fordi man elskede de små kræ så meget, og man var hunderæd (høhø) for at bruddet skulle gå op igen..... så have man nok foræret dyret væk for længst, eller bare ladet ham løbe frit :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Av AV vi er der selv lige i øjeblikket. Min snar 2 årig border collie blev på kørt i torsdags og blev opereret i skulderen og har fået nogle skrammer på den en bagben. Meget heldig sluppet men der dømt ro til på tirsdag hvor han skal til undersøgelse. Har i nogle god forslag til hjerne aktivitet der er stille, vi har forskellige spil og gemt god bidder til han var blå i hovedet. Hjælp:megaked: Konger som er fyldt og har været en tur i fryseren eller nylabone som også kan klare ret heftig tygning....... Nu ved jeg ikke lige hvor tung din hund er, men når Bertram virkelig top keder sig, så kommer han en tur i favnen og så går vi rundt i haven og kigger sammen, og han får lov til at dufte til alle de planter han normalt ikke kan nå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Konger som er fyldt og har været en tur i fryseren eller nylabone som også kan klare ret heftig tygning....... Nu ved jeg ikke lige hvor tung din hund er, men når Bertram virkelig top keder sig, så kommer han en tur i favnen og så går vi rundt i haven og kigger sammen, og han får lov til at dufte til alle de planter han normalt ikke kan nå Slet ikke så tosset at vise ham verden på den måde. Vi havde for et års tiden 3-4 -5 måneder, hvor Smilla ikke kunne gå den mindste lille tur pga halthed (som man troede var en ledbåndsskade og som vistnok viste sig var en nakkeskade). Jeg havde hende med i cykelturv hver dag til skov, park eller strand hvor vi bare sad og kiggede på verden, så hun kunne få nogle oplevelser. Det var guld værd for hende og mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Slet ikke så tosset at vise ham verden på den måde. Vi havde for et års tiden 3-4 -5 måneder, hvor Smilla ikke kunne gå den mindste lille tur pga halthed (som man troede var en ledbåndsskade og som vistnok viste sig var en nakkeskade). Jeg havde hende med i cykelturv hver dag til skov, park eller strand hvor vi bare sad og kiggede på verden, så hun kunne få nogle oplevelser. Det var guld værd for hende og mig. Rigtig godt forslag. Komme lidt ud i en vogn eller på armen. Og øv øv til jer med dårlieg hunde! Jeg har kun en med en forstuvelse, det er irriterende nok! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Slet ikke så tosset at vise ham verden på den måde. Vi havde for et års tiden 3-4 -5 måneder, hvor Smilla ikke kunne gå den mindste lille tur pga halthed (som man troede var en ledbåndsskade og som vistnok viste sig var en nakkeskade). Jeg havde hende med i cykelturv hver dag til skov, park eller strand hvor vi bare sad og kiggede på verden, så hun kunne få nogle oplevelser. Det var guld værd for hende og mig. Uh så skal jeg vist ikke brokke mig over 3 uger, kan slet ikke forestille mig 4 mdr. Men lige præcis det med at de får lidt indtryk udover bare stuen, det hjælper virkelig.... så nu priser jeg mig virkelig lykkelig over jeg har en 8 kg hvalp, og ikke en sankt berhnard eller noget i den størrelses orden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Stakkels bette pus. God bedring til ham :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts