Hop til indhold

løbetids spørgsmål

Gæst greisen
 Share

Recommended Posts

Gæst greisen

Vores dejlige tæve er blevet parret med en cockerhan her i starten af ugen, mit spørgsmål er så om det er normalt tæven bløder efterfølgende?? Det er første gang vi skal ha hvalpe, og vi har ikke kunne læse/finde noget om det på nettet:genert:(altså om de bløder efterfølgende efter parring):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder spændende og glæd dig. Håber så det lykkedes, går selv om venter på om en tæve er drægtig efter min hanhund .Men det er også kun få uger siden , så aner ikke om hun er fertil eller drægtig.

Hans navn siger mig intet, kun hvis han har et kennelnavn DKK reg. navn..Var jo meget sjovt hvis jeg kendte ham fra en udstilling.

Min er Orange roan og parret med en sort/hvid smuk importtæve fra Sverige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst greisen

Jeg ved faktisk ikke om han er dkk reg, forCilles far var ikke dkk reg så det kunne hun så heller ikke blive..., så vidt jeg lod mig fortælle. Men vi kunne så godt tænke os at få et kuld hvalpe på hende, da hun er har så roligt et sind, gør aldrig (men passer meget på om aftenen, hvis jeg er alene hjemme) og er god ti at støver vildt op ;-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber så i har fået taget HD foto at de kommende forældre og tillige lige har fået taget en øjenlysning for arvelige sygdomme. En del af spaniel er jo raske bærerer at disse mange sygdomme, som hvis 2 raske bærerer bliver parret kan lave meget skidte hvalpe.F.eks medfødt grå stær.

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk at få givet ormekur sidst i drægtighed efter dyrlægens anvisning, og at få læst op på, hvordan man ser hvornår fødsel er i gang,og hvad man har behov for. Altså fødekasse, aviser i massevis , skridsikker tæppe, der er skråret til, så det passer til kassen osv. Nogle vaccinerer også for herpes under drægtighed.

Link til indlæg
Del på andre sites