Hop til indhold

hunden strækker sig

Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Og det ser bare så sødt ud.:-D

Nogle gange bliver Ozzie så optaget af at strække benene, at hun glemmer at holde øje med hvornår de glider ud over sofakanten... så ser hun helt overrasket ud, når de ryger på gulvet. :mrgreen:

Ja og Oskar kan nogle gange dreje hovedet og kigge på sine bagben, når de rammer gulvet som om han tænker, hovsa har jeg også bagben, hvor kommer de fra. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Alice strækker sig meget og altid både forben og bagben - starter som regel med forbenene og derefter bagbenene inkl. halen :mrgreen:

Hvis hun kun strækker forbenene er det som regel fordi hun bliver forstyrret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Alice strækker sig meget og altid både forben og bagben - starter som regel med forbenene og derefter bagbenene inkl. halen :mrgreen:

Hvis hun kun strækker forbenene er det som regel fordi hun bliver forstyrret.

ja de fleste hunde strækker både for og bag med at de strækker forbenene først

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo ligger tit på ryggen og strækker benene ud til alle sider, han strækker kun stående om morgen når vi vækker ham eller om aften når jeg vækker ham for at aften tisse inden vi går i seng... og det er bagbenene, altså han strækekr kroppen fremaf så forsiden af benene næsten rører jorden..

et provokerende spørgsmål, husker i selv at strække jeres krop? arme/ryg/skuldre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har Aslan med hunde madressen, bort set fra at istedet for at se overrasket ud, kigger han meget fornærmet på en "hvordan kunne du dog skubbe mig ned?". Men han har ikke lært dansk endnu, så kan ikke helt forklare ham at det er hans egen skyld :roll:

:lol: Når du får lært ham dansk kan du så ikke lige huske at fortælle mig hvordan man gør. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Cujo ligger tit på ryggen og strækker benene ud til alle sider, han strækker kun stående om morgen når vi vækker ham eller om aften når jeg vækker ham for at aften tisse inden vi går i seng... og det er bagbenene, altså han strækekr kroppen fremaf så forsiden af benene næsten rører jorden..

et provokerende spørgsmål, husker i selv at strække jeres krop? arme/ryg/skuldre :mrgreen:

strækker mig ikke hver dag godt nok:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites