Therese Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Nu har jeg endelig fået uploadet nogle billeder til det web album, som man kan oprette gratis, når man bruger picasa. Så tænker jeg, at det er meningen, at jeg skal kunne lægge billeder herind direkte fra den side ved at kopiere URL adressen. Som jeg altid har forstået det, er URL adressen det der står oppe i browserfeltet.. Sådan er det vist med links i hvert fald? Er det helt skævt?? Og hvis det er, hvordan får jeg så kopieret billedet herover? Den siger nemlig, at filen er ugyldig Billede kopiering for dummies, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Det billede du vil have ind siger du kopier, og sæt ind i indlægget Alternativt ctrl+c for at kopiere og ctrl+v for at sætte ind herinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Det billede du vil have ind siger du kopier, og sæt ind i indlægget Alternativt ctrl+c for at kopiere og ctrl+v for at sætte ind herinde... Nå? Jeg prøvede at uploade det inde fra den der vedhæftningsside. Men det der lyder da meget nemmere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeg gør det at jeg højreklikker å billedet og vælger "Kopier billedadresse" eller hvad der nu er tilsvarende på windows. Vælger så "Indsæt billede" her og "fra URL", indsætter billedeadressen og klikker det lille flueben væk, så bliver billederne store her også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares. Hvad laver du så her? Nej, har prøvet photobucket, som er der jeg uploader billeder til. Men jeg kan ikke få den til at uploade billedet, hvis det er redigeret. Så uploader den originalen. Og det gider jeg ærlig talt ikke bøvle med. Men tak for tippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Har du fået det til at fungere? Jeg elsker picasa, har aldrig haft problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeg gør det at jeg højreklikker å billedet og vælger "Kopier billedadresse" eller hvad der nu er tilsvarende på windows. Vælger så "Indsæt billede" her og "fra URL", indsætter billedeadressen og klikker det lille flueben væk, så bliver billederne store her også Tester lige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Yeees, det virker :banan: Tak Laila Findus: Jeg elsker det nemlig også, det kan så mange ting.. Og så er det gratis Og ja, nu funker det vist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 og tak for den her tråd så vi andre også kan lære det! Låner den lige til en prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Neii det virkede! :klap: Hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts