Hop til indhold

Picasa hjælp!!

Therese
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg endelig fået uploadet nogle billeder til det web album, som man kan oprette gratis, når man bruger picasa. Så tænker jeg, at det er meningen, at jeg skal kunne lægge billeder herind direkte fra den side ved at kopiere URL adressen.

Som jeg altid har forstået det, er URL adressen det der står oppe i browserfeltet.. Sådan er det vist med links i hvert fald? Er det helt skævt?? Og hvis det er, hvordan får jeg så kopieret billedet herover?

Den siger nemlig, at filen er ugyldig :vedikke:

Billede kopiering for dummies, tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares.

Link til indlæg
Del på andre sites

og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares.
Hvad laver du så her? :mrgreen:

Nej, har prøvet photobucket, som er der jeg uploader billeder til. Men jeg kan ikke få den til at uploade billedet, hvis det er redigeret. Så uploader den originalen. Og det gider jeg ærlig talt ikke bøvle med. Men tak for tippet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør det at jeg højreklikker å billedet og vælger "Kopier billedadresse" eller hvad der nu er tilsvarende på windows. Vælger så "Indsæt billede" her og "fra URL", indsætter billedeadressen og klikker det lille flueben væk, så bliver billederne store her også :-)

Tester lige...

DSC00496.JPG?gl=DK

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...