Gæst Michael Nielsen Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Sød og rar familiehund på 2½ år, sælges af personlige grunde. Fin stamtavle, efter højt præmierede forældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 han ser fin ud :hjerte: jeg tror det vil hjælpe hvis du skriver lidt mereom hans personlighed, hvordan er han med andre hunde og børn, kan han være alene hjemme osv. Og evt skriver hans stambognavn så folk med interesse kan se på anerne. Jeg håber i finder et godt hjem til ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Enig med Skipper-mor... Og ja, han er godt nok skøn... Ærgerligt det ikke er lige nu man skal have en hund til.. *suk* Held og lykke med salget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Hej Michael. Han er godt nok en meget smuk og dejlig hund! Det kan vist ikke blive et problem at komme af med ham. Men som de andre skriver kunne det være dejligt med lidt mere info. Henvisning til søsteren forstår jeg ikke (og slet ikke da jeg faldt over annoncen på dba)?! Hvis du kan skrive lidt mere om hvor han er træningsmæssigt, og hvad med sundhed? Har han fået status på hofter og albuer? Hvis du uddyber lidt, vil jeg gerne høre omkring mig - tror jeg kunne kende et par stykker der kunne have interesse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Hold nu op hvor er han lækker :hjerte: Pyh, det er da lige før man overvejer en schæfer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts