Dimsen Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Kom endelig med alle jeres gode ideer til hvalpe-drenge-navne der starter med M. Har jo været på kennel besøg idag, og sikke nogle skønne hunde. Men har bestilt hvalp fra en anden tæve end først forventet. Så jeg skal have fundet på et nyt navn. Havde ellers det perfekte navn til ham, men nu bliver det jo et andet kuld, M-kuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Behøver stamtavlenavn og kaldenavn at være ens? Hvis du har det perfekte navn, kan du vel bare kalde ham det og så lade det være op til opdrætteren at bestemme stamtavlenavnet? Medmindre du gerne vil have at de er ens? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Det må gerne være ens, eller bare bruge en del af navnet i daglig tale. Havde jo forelsket mig i navnet "Lionheart", og til dagligt "Lion". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg skal også huske at holde mig til max 34 bogstaver med mellemrum og kennelnavn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Så er du nok nødt til at fortælle hvad kennelnavnet er, ellers er det svært at vide hvad man har at gøre med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Så er du nok nødt til at fortælle hvad kennelnavnet er, ellers er det svært at vide hvad man har at gøre med Dobergaarden Forever.... Men bare kom med en masse ideer, det skal nok komme til at passe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 20000-NAMES.COM: Male Names / M, Page 1 of 6. Etymologies of names. Meanings and Origins of male names. Flere idéer kan jeg næsten ikke komme med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 20000-NAMES.COM: Male Names / M, Page 1 of 6. Etymologies of names. Meanings and Origins of male names. Flere idéer kan jeg næsten ikke komme med Mange tak, men virkelig nogle mærklige navne de har der inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Mange tak, men virkelig nogle mærklige navne de har der inde. OK... Morten, Martin, Mads, Mathias, Malte, Michael Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Magic Magi Mikai Malik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Kan man kalde en hund for Moviestar? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Er ellers lidt vild med "Mowgli", men syntes det ligger for tæt på "molly" :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg ville ikke kalde min hund Moviestar som kaldenavn. Men på stamtavlen er det da helt fint Og du kan jo reelt kalde din hund hvad du vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg ville ikke kalde min hund Moviestar som kaldenavn. Men på stamtavlen er det da helt fint Og du kan jo reelt kalde din hund hvad du vil Jeg havde da en jeg altid kaldte Rockstar (Rocky) Hmmm... Miguel ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Jeg havde da en jeg altid kaldte Rockstar (Rocky) Hmmm... Miguel ? Det er bare for langt for min smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Det er bare for langt for min smag Det var også noget jeg mere brugte, når jeg talte om ham end til ham. Og så var han jo iøvrigt døv, så det var fløjtende ligegyldigt hvad jeg kaldte ham. Men tilbage til de der m-navne... Monster! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Mester Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Mester er fedt! Monty Magnus Makker er også meget sejt synes jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Mokai Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Monster er nu tilføjet, muligheds-listen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Monet Mester Mingus Manfred Mason Marley Milky(way:mrgreen:) Marty Monty Maximus Maestro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Merkur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Mars Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Mogens :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Uhh, det er svært. Er vild med: "Mercy" "Monster" "Magnum" Kan slet ikke bestemme mig, helder måske lidt til Monster pt. Men må høre avleren om det er et okay navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts