Gæst malenemn Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Mine skønne hunde Søs (papillon på 2 år) og Pippi (schæfer/rottweiler på knap 4 måneder), dog ligner og minder hun mest om en schæfer Mange frarådede mig at anskaffe mig en større hun som hund nummer to, når jeg i forvejen havde en mindre hund. Men jeg er så glad for jeg gjorde det, det er gået ud over alle forventninger, og jeg ville ikke være dem foruden :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Fine hundebasser:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Dejlige hunde begge to og er helt vild med pippis ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Tak begge to Ja Pippi har rigtig flyveører lige nu, jeg er ikke sikker på om de ender med at rejse sig helt op, nu når hun er en blanding, så det er spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 To meget fiiiiine hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sikke et par yndige hundebasser du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Tak begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Søde hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Sikke søde hunde, that's a doglife:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Mange tak vi sørger virkelig for de har det godt, og at de kommer ud og løbe og lege hver dag, enten på nærtliggende grønne arealer eller ved standen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts