AnneMangetal Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 En lille leg:-) Hvilke(n) race/blanding passer på denne beskrivelse: Nygerrrig, selvstændig, opfindsom på grænsen til klovnende adfærd, venlig over for andre dyr, reserveret over for nye mennesker, knytter sig meget til sin ejer, vogtede over territorium, kælen, meget aktiv, ikke gøende. Afvigelser kan forekomme. Størrelse og farve kan jeg sætte på senere, men vil gerne høre nogle bud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sjov leg :5up: Men har ikke lige nogen bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Pudel? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Bortset fra reserveret over for andre mennesker, så kunne det da godt passe på min hund:) så mit gæt må blive rottweiler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 papillon - selvom de fleste racestandarder (og dem vi træner agility med) påstår de er ret gøende :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Boxer kunne være et bud,??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Boxer kunne være et bud,??? Det var faktisk et godt bud :5up: Pudel/Boxer blanding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Husky Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 L'ohopsa, eller hvordan det nu staves:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 En lille leg:-) Hvilke(n) race/blanding passer på denne beskrivelse: Nygerrrig, selvstændig, opfindsom på grænsen til klovnende adfærd, venlig over for andre dyr, reserveret over for nye mennesker, knytter sig meget til sin ejer, vogtede over territorium, kælen, meget aktiv, ikke gøende. Afvigelser kan forekomme. Størrelse og farve kan jeg sætte på senere, men vil gerne høre nogle bud:-) Mynde-racerne , undtagen det punkt markeret med fed Min venindens to Salukier ejer ihvertfald ikke noget, der kommer bare i nærheden af vogtende egenskaber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Mynde-racerne , undtagen det punkt markeret med fed Min venindens to Salukier ejer ihvertfald ikke noget der bare kommer i nærheden af vogtende egenskaber Det og så plus kælen er også de eneste ting der faktisk ikke passer på huskyen.. Lidt pudsigt at den beskrivelse passer SÅ godt på så mange racer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Tjaa det lyder jo som min Katla, men det er jo nok ikke den race du "fisker" efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Berger Picard! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Det var skam et eksperiment:-) Og det bunder i, at jeg i lørdags til et rallystævne blev opsøgt af en dame, der spurgte hvad der var i Bella ud over schæfer, fordi hun er så glad og fjollet (klovnende). Så det er Bella der er beskrevet:lol: Men som nogle af jer andre, synes jeg det er sjovt at se hvor mange hunde der egentlig passer på beskrivelsen! Og at det går helt fra de bitte små racer til de store - og alt ind imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Det var skam et eksperiment:-) Og det bunder i, at jeg i lørdags til et rallystævne blev opsøgt af en dame, der spurgte hvad der var i Bella ud over schæfer, fordi hun er så glad og fjollet (klovnende). Så det er Bella der er beskrevet:lol: Men som nogle af jer andre, synes jeg det er sjovt at se hvor mange hunde der egentlig passer på beskrivelsen! Og at det går helt fra de bitte små racer til de store - og alt ind imellem. Hvad er der i hende? Troede hun var ren schæfer.. altså uden tavle.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Bella er "ren" schæfer. schæfer og hvid schæfer = sort Bella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 men øv, troede lige det var en gæt en racehund på beskrivelse. det kunne være sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts