Hop til indhold

Gæt en hund

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

En lille leg:-) Hvilke(n) race/blanding passer på denne beskrivelse:

Nygerrrig, selvstændig, opfindsom på grænsen til klovnende adfærd, venlig over for andre dyr, reserveret over for nye mennesker, knytter sig meget til sin ejer, vogtede over territorium, kælen, meget aktiv, ikke gøende. Afvigelser kan forekomme.

Størrelse og farve kan jeg sætte på senere, men vil gerne høre nogle bud:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille leg:-) Hvilke(n) race/blanding passer på denne beskrivelse:

Nygerrrig, selvstændig, opfindsom på grænsen til klovnende adfærd, venlig over for andre dyr, reserveret over for nye mennesker, knytter sig meget til sin ejer, vogtede over territorium, kælen, meget aktiv, ikke gøende. Afvigelser kan forekomme.

Størrelse og farve kan jeg sætte på senere, men vil gerne høre nogle bud:-)

Mynde-racerne , undtagen det punkt markeret med fed :-D

Min venindens to Salukier ejer ihvertfald ikke noget, der kommer bare i nærheden af vogtende egenskaber :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mynde-racerne , undtagen det punkt markeret med fed :-D

Min venindens to Salukier ejer ihvertfald ikke noget der bare kommer i nærheden af vogtende egenskaber :lol:

Det og så plus kælen er også de eneste ting der faktisk ikke passer på huskyen.. Lidt pudsigt at den beskrivelse passer SÅ godt på så mange racer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var skam et eksperiment:-) Og det bunder i, at jeg i lørdags til et rallystævne blev opsøgt af en dame, der spurgte hvad der var i Bella ud over schæfer, fordi hun er så glad og fjollet (klovnende).

Så det er Bella der er beskrevet:lol:

Men som nogle af jer andre, synes jeg det er sjovt at se hvor mange hunde der egentlig passer på beskrivelsen! Og at det går helt fra de bitte små racer til de store - og alt ind imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var skam et eksperiment:-) Og det bunder i, at jeg i lørdags til et rallystævne blev opsøgt af en dame, der spurgte hvad der var i Bella ud over schæfer, fordi hun er så glad og fjollet (klovnende).

Så det er Bella der er beskrevet:lol:

Men som nogle af jer andre, synes jeg det er sjovt at se hvor mange hunde der egentlig passer på beskrivelsen! Og at det går helt fra de bitte små racer til de store - og alt ind imellem.

Hvad er der i hende? Troede hun var ren schæfer.. altså uden tavle..

Link til indlæg
Del på andre sites