Museklik Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg troede, at Freya undlod at støtte på sin pote, fordi hun havde slikket det for meget i stress på bilturen. Men det blev ved - selv om hun ikke slikker. Så vi tog til dyrlægen i dag. Det var ikke meget engelsk han kunne mestre, men min tidl. efterskolekammerat bor i Paris, og hun hjalp med at oversætte over telefonen. Han mente, at hun har haft knæet af led (hvordan dælen det kan være sket uden vi har opdaget noget ved jeg simpelthen ikke). Hun fik noget medicin, og hvis der ikke er bedring om 5 dage, foreslår han røntgen og videre undersøgelser. Det er i øvrigt billigere end i DK 37 Euro inkl. medicin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Wow, ja, det var billigt! Men stakkels Freya, øv - og så lige mens man er på ferie, så er det hele bare endnu mere besværligt og ikke særlig "trygt" - øv... Håber det snart er overstået, så Freya får det godt og I kan nyde resten af ferien i ro og mag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2012 Øv, stakkels Freya. Men billigt ja. God bedring til hende og god ferie :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Hun har fået det MEGET bedre. Det betyder så også, at hun er meget, meget aktiv og skal holdes i ro Hun fik dog et par ture af 15 min. varighed i går. Hun bliver fuldstændig ulidelig at være sammen med ellers... Og hun halter ikke mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Det er jo bare dejligt :5up: Ja, nogle gange kan det være pest eller kolera med det der holden i ro og en roligf tur i line er nok at foretrække frem for 10 balladerunder :-/ Jeg håber virkelig for jer, at det var det og nu går det bare den rigtige vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Det var dejligt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts