Gæst Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hvem kommer til Knuthenborg Safaripark den 19. august til skue? Jeg kommer selv med Hugo (og måske Flo), men jeg skal jo også arbejde på skuet. I kan se mere her DKK-Kreds 10 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 :slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 :slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan: Jep, nu står den på hundebeskuelse i parken. Du er meget velkommen, Snuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Takker for indbydelsen! :hjerte: Men af hensyn til at rejsebranchen også skal leve, må jeg hellere blive hjemme .....det der storvildtsjagt, med kraftige våben er nok lidt mere end den bette park kan bære .....trods alt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Der er simpelthen så ellerhelvedes alt for langt der ned, til at jeg kan overskue det - så Nej Tak, vi blir hjemme den dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hmmm, vi kommer måske. Vi henter jo vores Messi i dag i Maribo. Opdrætter har nævnt skuet og ville da håbe at vi ville udstille ham. Men nu skal vi først og fremmest lige lære ham at kende. Sidste tilmelding er vist d. 23/7. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Skal på arbejde.. Synes også at det er for dyrt at melde til DKK skuer, og så blive spist af med en dommer, der ikke har racekendskab. Har flere gange været ude for at dommeren ikke tjekkede pels-kvalitet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Springer-teamet fra Taastrup kommer som opvarmning til efterårets sæson 1 stk. juniortæve og 1 stk. åbenklassetæve samt deres snorholder (aka mig) og deres chauffør (aka min anden halvdel). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts