Tullemus Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 ...i Freerslev, 3400 Hillerød. Taget fra FB : [h=6]Fra "Efterlysningsgruppen for dyr": (Perle er forsvundet idag 13/7-12 kl. 1:00) EFTERLYSNING ::: FREERSLEV, 3400 HILLERØD ::: PERLE HAR NU VÆRET VÆK I 14 TIMER HER I FREERSLEV I HILLERØD. HUN HAR ALDRIG VÆRET VÆK FØR. HUN ER EN HELT SORT LABRADOR BLANDING PÅ 8. MDR. HVIS I HØRER ELLER SER NOGET SÅ HENVEN JER HURTIGST MULIGT PÅ >20 99 17 55< HUN ER MEGET SAVNET !!!!!!! DEL VENLIGST OG BRING DET HER UD TIL ALLE..[/h] "Politi, internater, dyrlæger, falck, lokal radio er underrettet, vi har været 6 mand i området i freerslev og lede. Alle naboer i en omkreds af 6 km er blevet informeret, taxa selskab, kriminalpolitiet ( vi mødte dem på vejen).." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Opdatering : Perle har selv fundet hjem ... Hun vandrede ind ad indkørslen kl. 15:20 ... Træt men i god behold ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Årh det var dejlige nyheder :klap: Tak fordi du husker at opdatere :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Årh det var dejlige nyheder :klap: Tak fordi du husker at opdatere :kys: Tak,Nollike....jamen sådan en efterlysningstråd, skulle jo gerne lukkes igen og da helst med et positivt resultat ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Tak,Nollike....jamen sådan en efterlysningstråd, skulle jo gerne lukkes igen og da helst med et positivt resultat ... Jeg er fuldstændig enig :5up: men derfor kunne man jo godt komme til at glemme at opdatere, især hvis der er gået noget tid ik'? Men det gør du ikke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Jeg er fuldstændig enig :5up: men derfor kunne man jo godt komme til at glemme at opdatere, især hvis der er gået noget tid ik'? Men det gør du ikke :banan: Tak, hvor er du sød :kys:...jeg bestræber mig ihvertfald på, at tråde, som jeg har postet i denne kategori, også får en afslutning på et eller andet tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts