Gæst tico Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Hej. Vi har en lille yorkshire terrie, som har haft dårlig mave i 7 dage i træk nu. Så vi fik noget zoolac i fredags og og tog madet fra ham 1½ dage, og så ellers kylling og ris + a38 i små mængeder, men han har stadig dårlig mave. er det andet og gøre end at tage til dyre lægen med ham imorgen? stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Udkogt blendet gulerod med en anelse salt og sukker hjalp sidst på mit kræs racermave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tico Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Det ihvertifal forsøget værd selvom han er meget græssen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg plejer også at give paraghurt og ellers samme ting som du har givet din men sommetider er det kun dyrlæge der kan løse det med en indsprøjtning :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hej, Jeg ville ringe til dyrlægen og høre hvad han tænker. 7 dage med diarre er lang tid og I har allerede forsøgt alt det jeg ville foreslå. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tico Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Ja vi ringer os til dyrelægen imorgen Så må vi derud med ham, syntes vi har prøvet alt. og gulerødder var heller ikke lige ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Så lille en hund kan faktisk dø af dehydrering i løbet af få timer med diarré. Min venindes pomeranier fik diarré, og hun forsøgte også først med faste og zoolac. Men diareen blev alligevel helt tynd, og hunden begyndte at blive sløv. Så røg hunden til dyrlægen, blev indlagt og døde 3 dage senere, trods væsketilførsel og nøje overvågning. Små hunde skal bare til dyrlæge med det samme, hvis de får dårlig mave. De kan simpelthen ikke tåle det. ---Jeg håber I har fået fat i dyrlægen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Helt enig med Birgitta. Syv dage er bare ALT for lang tid at vente... Hvordan går det med ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts