Hop til indhold

På fredag er Kimba´s sidste dag...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

• Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst ThomasTBO
g030.gif Kimba, du bliver ikke glemt!!! :megaked: :ae:

Little Angel

Music & lyrics: Matraca Berg/Jeff Hanna

Artist: Nitty Gritty Dirt Band

Little angel, are you lonely?

Did I hear you calling?

I will be there right beside you

Before night is falling

For you I'd walk across the blazing sun

And when my time on earth is done.....

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

I'll fly if you want me to

Just as sure as the stars above us

We'll be together

I'll give you love that's everlasting

If it takes forever

I know that I can't stop the hands of time

But when it's up for you and I......

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

I'll fly if you want me to,

if you want me to

Did I hear you calling?

Before night is falling

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

Jeg har kendt dette nummer i mange år, det er for mig aldeles uforglemmeligt og sindssygt, hamrende smukt. Desværre går der altid :megaked: når jeg hører det, ja bare det at se teksten nu er allerede 'too much'. Ved det nok ikke er 100% dækkende for dagens begivenheder, men jeg synes alligevel der er nogle temaer, så...

Stor :ae: til BlackGSD og BongoJungle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Little Angel

Music & lyrics: Matraca Berg/Jeff Hanna

Artist: Nitty Gritty Dirt Band

Did I hear you calling?

Before night is falling

For you I'd walk across the blazing sun

And when my time on earth is done.....

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

Just as sure as the stars above us

We'll be together

I'll give you love that's everlasting

If it takes forever

I know that I can't stop the hands of time

But when it's up for you and I......

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

I'll fly if you want me to,

if you want me to

Did I hear you calling?

Before night is falling

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

I'll fly, little angel

I'll fly to get to you

I'll fly, little angel

Jeg har kendt dette nummer i mange år, det er for mig aldeles uforglemmeligt og sindssygt, hamrende smukt. Desværre går der altid :megaked: når jeg hører det, ja bare det at se teksten nu er allerede 'too much'. Ved det nok ikke er 100% dækkende for dagens begivenheder, men jeg synes alligevel der er nogle temaer, så...

Stor :ae: til BlackGSD og BongoJungle.

....:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Tak for alle tankerne... Det har været hård dag :megaked:

Kimba havde en dejlig dag på stranden, og vi havde sådan et smukt vejr. Så Thomas og jeg sad bare, og nød at se Kimba og Caisar fjolle rundt og have det herligt. Kimba var på smertestillende de sidste par dage, så jeg var helt sikker på at hun var smertefri, og jeg kunne se og mærke en klar forskel på hende... Så det er jeg glad for at jeg valgte...

Turen hos dyrlægen foregik også stille og fredeligt, Kimba har aldrig haft problemer med at være der, så hun var lige så glad som altid.

Men hvor var det hårdt at holde tårerne tilbage til hun var væk - og nu sidder jeg og tuder igen.

Men det hele foregik stille og udramatisk, men det er bare så svært :megaked:

Og da vi kom hjem lå Thomas og jeg bare på sofaen i 1½ time, vi fik grædt og snakket om hende, og set på billeder af hende... Men det går nok først rigtigt op for os, at hun ikke er her mere, når vi står i en af de situationer hvor hun plejede at gøre noget specielt :(

Og I får lige et par billede af Kimba fra hendes sidste tur i dag... Hun var bare så glad - men nu ved jeg at hun ikke har ondt mere, og alle mine tidligere hunde passer på hende ved regnbuebroen - sammen med dem vi har mistet herindefra...

smukke smukke vovse hvor vi føler med dig :megaked:

sidder selv og får tårer i øjnene

mange tanker herfra og trøstekrammer herfra af

skønne billeder af en dejlig hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle tankerne... Det har været hård dag :megaked:

Kimba havde en dejlig dag på stranden, og vi havde sådan et smukt vejr. Så Thomas og jeg sad bare, og nød at se Kimba og Caisar fjolle rundt og have det herligt. Kimba var på smertestillende de sidste par dage, så jeg var helt sikker på at hun var smertefri, og jeg kunne se og mærke en klar forskel på hende... Så det er jeg glad for at jeg valgte...

Turen hos dyrlægen foregik også stille og fredeligt, Kimba har aldrig haft problemer med at være der, så hun var lige så glad som altid.

Men hvor var det hårdt at holde tårerne tilbage til hun var væk - og nu sidder jeg og tuder igen.

Men det hele foregik stille og udramatisk, men det er bare så svært :megaked:

Og da vi kom hjem lå Thomas og jeg bare på sofaen i 1½ time, vi fik grædt og snakket om hende, og set på billeder af hende... Men det går nok først rigtigt op for os, at hun ikke er her mere, når vi står i en af de situationer hvor hun plejede at gøre noget specielt :(

Og I får lige et par billede af Kimba fra hendes sidste tur i dag... Hun var bare så glad - men nu ved jeg at hun ikke har ondt mere, og alle mine tidligere hunde passer på hende ved regnbuebroen - sammen med dem vi har mistet herindefra...

Nu sidder jeg igen og tuder foran skærmen :( Og det er ikke engang mig, der har mistet....

Bare at se dig så "fattet og afklaret" i dag - jeg håber jeg er så stærk som dig/jer, når "min" tid kommer....

Jeg må nok indrømme, at Jessie fik lige lidt ekstra knus og kæl, da vi kom tilbage til springer-ringen efter at have hilst på dig og der kom også et par ekstra tøjdyr med hjem - du mindede mig om hvor vigtigt det er at værdsætte hvert minut sammen.

Og hvor skulle din opdrætter skamme sig :evil:

RIP smukke smukke Kimba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg igen og tuder foran skærmen :( Og det er ikke engang mig, der har mistet....

Bare at se dig så "fattet og afklaret" i dag - jeg håber jeg er så stærk som dig/jer, når "min" tid kommer....

Jeg må nok indrømme, at Jessie fik lige lidt ekstra knus og kæl, da vi kom tilbage til springer-ringen efter at have hilst på dig og der kom også et par ekstra tøjdyr med hjem - du mindede mig om hvor vigtigt det er at værdsætte hvert minut sammen.

Og hvor skulle din opdrætter skamme sig :evil:

RIP smukke smukke Kimba.

Jeg havde faktisk en rigtig dejlig og hyggelig dag i dag - det var godt at komme ud, og væk fra tomheden der hjemme... Man kan virkelig mærke hvor meget præg Kimba satte på vores dag nu når hun ikke er her mere...

Jeg tror at jeg nu er/var så "afklaret og fattet" er fordi at jeg de sidste dage kunne se hvor anderledes hun blev efter at komme på smertestillende... De tanker omkring hvor længe hun mon har haft ondt, hvor ondt og i hvilke situationer mest - de er ovre nu, nu ved jeg at hun ikke skal føle smerte mere... Og det viste også hvor hengiven en hund hun var, og hvilken fighter hun var - for hun skjulte de smerter meget godt, og hun var på trods af dem stadig bare så glad, kærlig og helt igennem skøn.

Men det er faktisk rigtig svært nu hvor jeg er kommet hjem, nu kommer det hele tilbage, og jeg tuder igen bare af at se hendes legetøj ovre i hjørnet, og den tomme seng uden hende i :(

Men det var rart med et frirum i dag - og jeg fik vist også shoppet sorgerne på afstand :genert:

Og forresten: Hvor er Jessie bare superskøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Susi.

Hvor er det dejligt, at høre at Kimba havde en god dag sammen med Caiser og jer i fredags!

Men hvor er da altså bare uretfærdigt, at hun skulle herfra! :megaked:

Æret være hendes minde - hun bliver en savnet hund :ae:

Jeg håber for dig og Thomas (og Ling og Caiser) at den næste tid ikke bliver alt for hård og at tanken om at hun har det godt i hundehimlem nu og ikke har nogen smerter lindrer :ae:

Kh. Rikke.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var kun lidt :genert::oops:

Det er tihvertifald løgn!!! :shock::shock::shock::mrgreen:

Det var skønt at du kom derud :5up: Jeg er som de andre dybt imponeret over hvor fattet du var (eller også er det bare ikke helt gået op for dig endnu :cry:) Jeg havde ikke kunnet gøre det :shock: Jeg havde sgu svært ved at holde tårerne tilbage nogle gange, bl.a. da jeg lige skulle fortælle min far det inden du nåede hen til os, men jeg tror nok at jeg nåede at få dem fjernet inden du kom frem... :oops:)

Selv om det lidt er løgn at du kun shoppede lidt, så er det dig sgu vel undt :5up: Og pengene var da også godt givet ud, når nu den børste virkede så godt på Caisar :mrgreen: Og tøjet havde du jo brug for, så jeg ser såmænd ikke det store problem :engel::engel::engel::mrgreen:

Det var rigtig hyggeligt i går og jeg håber at vi snart ses igen!!!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

jeg har så tit tænkt på når der nu er flere hunde i huset og den ene er nød til at forlade flokken af den ene eller anden grund hvad så med den der er tilbage leder har de også en form for sorg lige som os to benet eller er de meget beder til at akseptere det

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har så tit tænkt på når der nu er flere hunde i huset og den ene er nød til at forlade flokken af den ene eller anden grund hvad så med den der er tilbage leder har de også en form for sorg lige som os to benet eller er de meget beder til at akseptere det

Caisar har ikke været sig selv siden fredag... Han har ledt efter hende, og vil ikke spise :(

Han er glad nok når vi er ude - han har altid været i sin egen verden når vi går tur de sædvanlige steder :roll:

Men han kan godt virke som om han tænker "hey hvorfor har du ikke Kimba med?" (Caisar og Ling bor hos mine forældre, og Kimba blev passet der i dagtimerne - vi bor 4 huse fra mine forældre...)

I morges fik jeg ham så til at spise 150 g. foder - det hjalp at der kom tun i :mums: Men siden fredag har kan kun spist omkring 300 g. i alt på de dage - og han plejer at få 350 g. om dagen :shock:

Men det kan også være at han kan mærke på mig, at jeg er ked af det indeni, for prøver ikke at være for ked af det når jeg er sammen med Caisar og Ling, de reagere nemlig begge to meget på det...

Men vi skal nok bare alle sammen vænne os til det - hun satte sig præg på vores daglige gang hende den lille :lun::(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Caisar har ikke været sig selv siden fredag... Han har ledt efter hende, og vil ikke spise :(

Han er glad nok når vi er ude - han har altid været i sin egen verden når vi går tur de sædvanlige steder :roll:

Men han kan godt virke som om han tænker "hey hvorfor har du ikke Kimba med?" (Caisar og Ling bor hos mine forældre, og Kimba blev passet der i dagtimerne - vi bor 4 huse fra mine forældre...)

I morges fik jeg ham så til at spise 150 g. foder - det hjalp at der kom tun i :mums: Men siden fredag har kan kun spist omkring 300 g. i alt på de dage - og han plejer at få 350 g. om dagen :shock:

Men det kan også være at han kan mærke på mig, at jeg er ked af det indeni, for prøver ikke at være for ked af det når jeg er sammen med Caisar og Ling, de reagere nemlig begge to meget på det...

Men vi skal nok bare alle sammen vænne os til det - hun satte sig præg på vores daglige gang hende den lille :lun::(

han sørger og savner hendes også det kan hunde jo også ligesom med os mennesker

vi føler med jer alle sammen :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror, som de andre, også at han sørger og du skal måske give ham lov og tid til det, også. Og så tror jeg ikke at hunde har skidt af at se deres ejer være ked af det. Det er et fælles tab som man gerne må dele.

Dengang det skete med Ascha sad jeg i begyndelsen meget inde ved hendes kurv og græd mens Thailo sad tæt op ad mig, ved siden af. Han følte jo det samme som mig (går jeg ud fra), så det var faktisk dejligt at have en der savnede hende ligeså meget som jeg selv og jeg tror ikke han tog skade af det.

Man kan tro at man skjuler sine følelser overfor hunden men de lugter den altså alligevel, så jeg synes du skal give dig selv lov til at være ked af det, selvom Caiser og Ling er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tager jo sin tid, for jer alle sammen at komme videre :cry:

Kimba har sat sig dybe spor hos jer alle, og derfor er det også på sin plads at sørge. Caisar og Ling sørger jo også. :megaked:

Ingen tvivl om, at Caisar kan mærke din fortvivlelse, og derfor reagere han som han gør. Men du skal (som Ascha også siger) tillade dig at være ked af det. Og vise det. :ae:

Jeg er sikker på, at han med tiden, nok skal få appetiten tilbage.

Det er en hård periode for jer lige nu. Men det skal nok blive bedre :5up:

Vi tænker meget på jer og sender vores varmeste :ae:

Husk at vi kun er en opringning væk :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

mange knus til jer... :ae:

det er en af de ting man ikke lige tænker på når man anskaffer sig en lille ny hvalp... at en dag skal man sige farvel og det er os som mennesker der har ansvaret for at det sker på en værdig måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mettea958

jeg er ny herinde men vil nu alligevel sige at jeg føler med dig( og dine andre hunde) i sorgen.du fåren stor trøstekrammer herfra:ae:og håber at caisar vil få det bedre når det hele bliver lidt lettere.

trøsteknus fra mette

Link til indlæg
Del på andre sites