Hop til indhold

Hundelege inde og udendørs ??

Gæst MortilKIA
 Share

Recommended Posts

Gæst MortilKIA

Hejsa,

Jeg vender lige tilbage da jeg igen har problemer med at aktivere min hund.

Da hun jo er en Beagle, Jagthund, vil jeg gerne hun kan aktiveres så hun kan blive træt på en naturlig måde.

Vi svinger kosten, men den bliver hurtigt lagt, men vil gerne der samtidig kommer udfording sjov og leg i blandt så man kan mosle hele dagen...

Jeg har svært ved at finde ting at lave så hun ender ofte alene med tingene og det jo ikke sådan det skal være. jeg vil jo gerne være sammen med min hund hele tiden, så vi kan få en god dag ud af det med hinanden.

Har i nogle forslag?

også gerne til gåturen da hun jo er en sporingshund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MortilKIA

Ahh men har ingen buske xD Dem der var har hun gnavet i stykker og de var helt nye :P

Har kastet godbidder og mad ud i haven men hun gider det ikke rigtig og har gemt det i hendes håndklæde som vi legede med i lidt tid

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh men har ingen buske xD Dem der var har hun gnavet i stykker og de var helt nye :P

Har kastet godbidder og mad ud i haven men hun gider det ikke rigtig og har gemt det i hendes håndklæde som vi legede med i lidt tid

Men tænker på de buske/træer i møder på jeres gåtur? Fx. nede i bundgårdsparken vrimler det med gode steder til sådan noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Nu har jeg ikk den største erfaring- men det der er et hit hos os er en vandflaske (selvfølgelig helt tør) hvori der kommer lidt hundemad/kiks i... Så skal hunden selv finde en løsning på at få disse godbidder ud...

- så får de også brugt hovedet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites