nr 49 Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Fedt, jeg ser frem til billeder af dyret og bolden i hinandens selskab overvejer alvorligt at investere i et kamera for det er da godt nok nogle ringe billeder man (eller bare jeg...) kan tage med den tlf og hvordan gør man dem større??? anyway - her kommer de: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 overvejer alvorligt at investere i et kamera for det er da godt nok nogle ringe billeder man (eller bare jeg...) kan tage med den tlf og hvordan gør man dem større??? anyway - her kommer de: [ATTACH=CONFIG]91237[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91238[/ATTACH] Hahahahaha shit den ser pludselig stor ud den bold *GG* Men hunden ser glad og tilfreds ud, fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hahahahaha shit den ser pludselig stor ud den bold *GG*Men hunden ser glad og tilfreds ud, fantastisk ja - pusset vejer jo kun 32 kg men teede sig som om han var en dræberhund der skulle bekæmpe jordens farligste kæmpebold jeg kunne også forestille mig at hvalpetænder ville nyde den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2012 Flotte billeder af en smuk hund, der da vist har scoret verdens bedste bold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 Lige en stribe fra i går da solen stod aller bedst efter en tordenbyge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 What the fuck is this? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 What the fuck is this? :klap: Hæhæhæ jeg har osse grinet af det fjæs flere gang, han ligner virkelig en der er meget overrasket over at en bold kan være så lille Den er fra da ham og hans søskende var små hvalpe og skulle ha' en bold de kunne passe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Hæhæhæ jeg har osse grinet af det fjæs flere gang, han ligner virkelig en der er meget overrasket over at en bold kan være så lille Den er fra da ham og hans søskende var små hvalpe og skulle ha' en bold de kunne passe tror simpelthen ikke på at de har været SÅ små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 lækre billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Åh elsker bare dine billeder :hjerte: Smukke som altid Hopsa og man får jo lidt lyst til sådan en stor kæmpe hver gang man ser en af dine tråde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts