lilleraev Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Hej derude i det ganske danske land! Min venindes forældres hund er lige død og de vil så gerne have en magen til... Og nu er det, det bliver svært, for det var en hanhund som var en blanding mellem collie og bordercollie.. De vil gerne have en hanhund, og han må godt være over hvalpestadiet, men findes der nogen der sidder med et kuld af netop denne blanding, så må I endelig ikke tøve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabel Besvaret Juli 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2012 Hej lilleraev Prøv at kigge her: hundegalleri.dk/marked/hund/77830-blanding_af_racer_bastian Måske han kunne være noget for dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 hold kegle han er lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 Hej lilleraev Prøv at kigge her: hundegalleri.dk/marked/hund/77830-blanding_af_racer_bastian Måske han kunne være noget for dem? Årh, han er flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 men trænger vist til en negleklipning! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 men trænger vist til en negleklipning! Nå, det lagde jeg slet ikke mærke til Men ja, det gør han vist.. Men pyt.. Så længe det ikke er andet, så kunne jeg godt nuppe ham alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 hehe, jeg kigger altid på længde af negle. dårlig vane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 ham bastian var også på gipote for ikke længe siden eller også en kuldbror. Smækker lækker:hjerte: Håber han falder ind i en ny familie og at trådstarters familie husker at se sig for og ikke bare køber ham på blandingen.. Han lyder lækker og til at have haft en sød familie, men bare fordi han er samme blanding som deres gamle kan han jo sagtens indeholde helt andre ting.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 hehe' date=' jeg kigger altid på længde af negle.dårlig vane [/quote'] Haha.. Så skal du ikke komme her Bobos negle er klippet i flere forskellige længder, fordi han slet ikke kan tage at vi rører ved hans poter.. Så vi tager én pote af gangen.. Det tager lidt tid at komme igennem dem alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 Nissan har også lidt for lange negle, men det kan ikke ses medmindre man kigger under pelsen.. så har også selv lidt dårlig samvittighed. men han kan heldigvis godt lide at få klippet negle, så skal bare have taget dem over længere tid så jeg kan få klippet dem ned og samtidig beholde lysten til negleklipning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 1, 2012 Rapporter Share Besvaret August 1, 2012 Nissan har også lidt for lange negle' date=' men det kan ikke ses medmindre man kigger under pelsen.. så har også selv lidt dårlig samvittighed. men han kan heldigvis godt lide at få klippet negle, så skal bare have taget dem over længere tid så jeg kan få klippet dem ned og samtidig beholde lysten til negleklipning.[/quote'] Jeg håbede jo Bobo ville slide dem ned ved at gå på asfalten, men det er altså ikke sket.. Så nu træner vi det bare ligeså stille.. Hvorfor skal du tage dem over længere tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Tråden har vist fået hikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts