Hop til indhold

Endelig.....


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

YYYEEEESSS !!!!! :klap2:

 

 

Tillykke Ascha! Hvor er det bare skønt. Selvfølgelig bliver der en lille prinsesse til dig! Ih er så glad for, at du har besluttet dig for en Flatter. :banan:

 

Czarny betyder sort på polsk. Synes, at det er ret smukt. Zycie betyder liv, og Tecza betyder regnbue (men det må du altså ikke tage... :genert:) Er helt klart for tostavelsesnavne.

 

Hvis jeg nogensinde får en Flatterdreng, skal han hedde Peter! :mrgreen: Eller Dziecko (dreng)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer for Trofast eller Pasop.

 

Hvorfor er der aldrig nogen hunde mere, der hedder Trofast eller Pasop?

 

Jeg har aldrig kendt Pasop, men ejeren af Folehavegård - hvor jeg havde min hest opstaldet- havde haft en Pasop. En eller anden form for Spaniel tror jeg... :blink:

 

Kender selv navnet fra "Volmer".

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker hundenavne som betyder noget :-D

Elsker at det har den betydning:klap:

Men flere af de andre navne har også en betydning.

 

Shanti: stille, ro, fred.

 

Shiva: gunstig, heldig, lykkevarslende.

 

Jaya: sejr.

 

Hvis du vil have sær stavemåde der overhovedet ikke matcher udtalen, har du mon så overvejet irske navne: :lol:

Shioban siges Shiwon

 

Ooooh yes!!!!!!!!!, det havde jeg helt glemt. Synes det er et smukt navn, men min mor kan ikke udtale det rigtigt og så bliver det pludselig ufattelig grimt.

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: virkelig? Jeg tror ikke engang jeg ville kunne finde på at kalde en hund det :oops: og da slet ikke et barn... synes det lyder ret "ghetto" / trailertrash agtigt :oops:

 

De er måske også.. Ja... lad os bare sige at det passer perfekt til dem, deres stil og deres familie!

 

Jeg synes nu navnet er sødt, vi har stadig ikke lagt os fast på et navn selvom lillesøster herhjemme kun går under navnet Penny :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld Ascha :oops: Det var ikke for at nedgøre dit navn... var bare lidt overrasket over, at nogen ville kalde et barn det :oops:

 

Det er helt iorden. Vi kan jo ikke alle have samme smag.

 

Men egentlig hvis man ser på det,... Kayla - Karla, eller Cayla - Carla..... bob bob, så er de faktisk ret ens. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt iorden. Vi kan jo ikke alle have samme smag.

 

Men egentlig hvis man ser på det,... Kayla - Karla, eller Cayla - Carla..... bob bob, så er de faktisk ret ens. :blink:

 

:lol: ja, men mine konnotationer er tydeligvis meget forskellige - kunne fx godt finde på at kalde et barn for Karla :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men flere af de andre navne har også en betydning.

 

Shanti: stille, ro, fred.

 

Shiva: gunstig, heldig, lykkevarslende.

 

Jaya: sejr.

 

Et af mine forslag (og jeg synes for øvrigt selv, at mine forslag var ret fantastiske :engel:) har også en betydning:

 

Jayla: charity - Arabia

Jayla: One who is special - African-American

Link til indlæg
Del på andre sites

Et af mine forslag (og jeg synes for øvrigt selv, at mine forslag var ret fantastiske :engel:) har også en betydning:

 

Jayla: charity - Arabia

Jayla: One who is special - African-American

 

Super gode!!!. :klap: Men Jayla kommer bare hurtigt til at lyde som Jailer, hvilket har en lidt grim betydning. Og så stor en klods om benet synes jeg nu heller ikke en hund er. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...