Missing Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Ny måned, ny tråd Helloooooooo Kitty Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Billederne godt nok taget i mandags, men ikke vist før. Buzz og Jessie (før klip) og Luca Jessie He he he he he Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Skønne august hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Sille og Pajko har hygget i formiddag - Mysla var også med, men hun gøede mest Egen billedtråd kommer senere - har 300+ billeder at vælge imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Jessie og Buzzlightyear :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Tornadospam sådan en august dag, ja?! Loch Ness monstret Bamse Aaiii... Tør altså ik' gå helt derud altså... KOM TILBAGEEEEEE! Gladheds Kaia Plaaaask! Bamse kan også ha' dingle ører Kaia kææææmper for at følge med Bamse... En ret ulige kamp, eftersom han ret hurtigt kunne bunde Og velkomst komite bestående af Yoda Yoda er ved at være stooooor og efterhånden hænger alting lidt bedre sammen Turbo Kaia Fjolle Bamse Yoda... Nu med pynt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Ååh, sikken masse dejlige billeder!! Her er Nellie. Kornet er højt. Nellie står på bagben for at skue ud over markerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Var ude hos min onkel tirsdag, Isak og Zamzam var med, den lille fik spurtet igennem [video=youtube;bA_c0-PCfoE] Ærgerligt min onkel ikke kan finde et sted at træne, hans schnauzer er ret dygtig 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Uh, jeg vil også poste en lille Nellievideo! Hun ligner sådan et dyr ligesom Timon fra Løvernes Konge. Hvad de så end hedder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Ny måned, ny tråd Helloooooooo Kitty Haha sikke en start på måneden :klap:Selvfølgelig bliver det foreviget når Buzz får sig en lur på lyserøde Hello Kitty... han troede sikkert han kunne nappe sig en lur der sådan lidt diskret, men næ nej. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Vi sad og så håndbold med terrassedøren åben og så slet ikke en kat liste sig ind, før den stod og snuste til en sovende Viktor. Så gik den vilde jagt gennem stue og spisestue ud i haven. Jeg regnede med at han selv kom ind, når katten var hoppet over hegnet, men så kunne jeg høre ham gø og kaldte på ham. Han kom løbende ind og hentede sit pivdyr og løb ud igen. Så måtte jeg lige ud og se, hvad han lavede. Han sat lige så sødt om kunne ikke forstå katten ikke ville lege. Når han nu endda ville dele sit pivdyr med den Jeg synes det var lidt synd for katten og tog Viktor med ind. Men lidt sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Jeg synes lige du har fået ham... hvornår er han blevet så stor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Jeg tror, at det er lige meget hvad der kommer på Yoda, så vil han bare se endnu mere nuttet ud :hjerte:, hvis det da overhovedet er muligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Vi sad og så håndbold med terrassedøren åben og så slet ikke en kat liste sig ind, før den stod og snuste til en sovende Viktor. Så gik den vilde jagt gennem stue og spisestue ud i haven. Jeg regnede med at han selv kom ind, når katten var hoppet over hegnet, men så kunne jeg høre ham gø og kaldte på ham. Han kom løbende ind og hentede sit pivdyr og løb ud igen. Så måtte jeg lige ud og se, hvad han lavede. Han sat lige så sødt om kunne ikke forstå katten ikke ville lege. Når han nu endda ville dele sit pivdyr med den Jeg synes det var lidt synd for katten og tog Viktor med ind. Men lidt sødt Åhe, hvor sødt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Jeg synes lige du har fået ham... hvornår er han blevet så stor? Jamen..... Vi fik ham jo også lige i går Nogen har sneget sig ind og tyvstjålet ham her og byttet ham ud med det langbenede dyr der bor hos os nu: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Vi sad og så håndbold med terrassedøren åben og så slet ikke en kat liste sig ind, før den stod og snuste til en sovende Viktor. Så gik den vilde jagt gennem stue og spisestue ud i haven. Jeg regnede med at han selv kom ind, når katten var hoppet over hegnet, men så kunne jeg høre ham gø og kaldte på ham. Han kom løbende ind og hentede sit pivdyr og løb ud igen. Så måtte jeg lige ud og se, hvad han lavede. Han sat lige så sødt om kunne ikke forstå katten ikke ville lege. Når han nu endda ville dele sit pivdyr med den Jeg synes det var lidt synd for katten og tog Viktor med ind. Men lidt sødt Hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Var ude hos min onkel tirsdag, Isak og Zamzam var med, den lille fik spurtet igennem [video=youtube;bA_c0-PCfoE] Ærgerligt min onkel ikke kan finde et sted at træne, hans schnauzer er ret dygtig Sikke en impulskontrol og en spurt den hund lægger for dagen. :hjerte: Og totalt drømmegrund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Billederne godt nok taget i mandags, men ikke vist før. Buzz og Jessie (før klip) og Luca Jessie He he he he he Ham Buzz er altså lækker. :hjerte: Fine billeder af Jessie som langhåret. - Det er så slut nu :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Pigerne slapper af mens mor arbejder hjemmefra - ikke Karlas heldigste portrætfoto ever Der er altid plads til en til, der bruger rexona Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Pigerne slapper af mens mor arbejder hjemmefra - ikke Karlas heldigste portrætfoto ever [ATTACH=CONFIG]91718[/ATTACH] Karla ser da bare ekstea diva-agtig ud, portræteret der foran sit svimlende antal pokaler. :hjerte: Johna er smuk! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Smukke Audrey i vores have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Ooooog mit lille smiley face Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Ham Buzz er altså lækker. :hjerte: Fine billeder af Jessie som langhåret. - Det er så slut nu :blink: Er helt med på, at Buzz er dødlækker. Skal vi ikke se den skamklippede Jessie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Er helt med på, at Buzz er dødlækker. Skal vi ikke se den skamklippede Jessie? Hun er her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Doberfan: Der er lidt om processen med Jessie her http://www.hunde-forum.dk/pleje/33388-hvem-der-bare-var-hundeklipper.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts