Tullemus Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Her til aften har vi rykket hovedet af en brunbjørn og næsten dødet en elefant.. Vi går til den i vores minizoo Tror, at det er en muskelhund, du der har fået dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Gråmule Jep - det har han været siden han var 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Prøver lige med det forsvundne billede.[ATTACH=CONFIG]92036[/ATTACH] Sikke nogen små søde ører hun har. :hjerte: Hun er muligvis heller ikke helt så spids som Tippi, tror jeg. (Hyggeligt at sammenligne). (NU skal jeg nok snart holde mund i den her tråd!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Tror, at det er en muskelhund, du der har fået dig Hahaha ja.. Man skal vist være lidt et muskelbundt for at dræbe en bjørn og en elefant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Sikke nogen små søde ører hun har. :hjerte: Hun er muligvis heller ikke helt så spids som Tippi, tror jeg. (Hyggeligt at sammenligne). (NU skal jeg nok snart holde mund i den her tråd!) Synes også det er hyggeligt at sammenligne Pudler, gør det selv. :blink: Hun får klippet ørerne kort, ellers kan jeg ikke holde dem tørre, hun elsker vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Alto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Jep - det har han været siden han var 2 år Det var tidligt, men det er sødt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Hun har simpelthen det kæreste lille ansigt og så er hun så lille og fin. Taaak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Billeder fra weekenden, hvor vi var til DGI landstræf i Brørup og camperede fra fredag til søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Har været ved stranden med bissen og mormor :hjerte: Vi har spist is og badet og var i hundeskoven bagefter og mødte en mini hest på vej hjem :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Hvor er hun vidunderlig sød Tonks :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Hvor er hun vidunderlig sød Tonks :hjerte: Tak! :kys: Lige nu er hun godt totaaaalt kold på sofaen hun er bare TRÆT! Vi gik også i lidt over 2 timer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Lidt Groa:[ATTACH=CONFIG]92022[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]92025[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92026[/ATTACH] :hjerte: krølle Bedste venner.... Hvor er de søde sammen Men det vidste jeg jo godt Min lille "dreng" [ATTACH=CONFIG]92034[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92035[/ATTACH] Alto Søde, smukke dreng Har været ved stranden med bissen og mormor :hjerte: Vi har spist is og badet og var i hundeskoven bagefter og mødte en mini hest på vej hjem :banan: Fantastisk billede af hende. Fuld af Izzie-glæde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Uh Alto altså Og Izzie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Isak ser på jeg skifter tøj, alligevel er uniform bare skræmmende (og jo, han VIL bide!), min egen lille pitt-pap Wow, den uniform skal virkelig ikke stjæle hans tyggeting. Min lille "dreng" [ATTACH=CONFIG]92034[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92035[/ATTACH] Heeeej lille mullebullekullesullemus :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jeg elsker bare de dejlige hundebilleder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Høje benløft, skal ikke ha' våde eller grisede poter.... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Høje benløft, skal ikke ha' våde eller grisede poter.... Luna ville have tonset frem og tilbage i pytten til højre:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Luna ville have tonset frem og tilbage i pytten til højre:lol::lol: Det ville Tinka os' - men Flipsedyret springer for livet når det gælder vand og mudder :stupid: havde ellers glædet mig til at få en vandhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Luna på eftermiddagsturen. Hun hyggede:lun: [video=youtube;j-lQJS59iCc] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Victoria synes det er liiidt snyd at Balder er så lille at han kan komme ind alle steder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Victoria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Hahaha.. Fandeme da heller ikke fair, altså! Det sidste billede er bare skønt, så står hun lige og spejder ud over vandet.. Helt vildt fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Uha....det er lidt farligt med det der vand...... Balder er totalt god legekammerat...Så det kunne jo være der dukkede Balder+Pablo billeder op en dag også.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Vi passer hund i dag! Naboens gamle cocker, Viktor på 12 år. Han er så skøn! Kaya er ved at finde ud af, at han ikke gider alt det legeri. Så de putter lidt i stedet for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts