caro2001 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 (rettet) I denne måned skal i da også have billeder, men denne gang er de nye. Redigeret August 11, 2012 af caro2001 Der var dobbelt billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Nu med pynt :hjerte: En tur i skoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Kato nyder det gode vejr ude på altanen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Kato nyder det gode vejr ude på altanen Åh, han er lækker. En rigtig krammebamse. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Åh, han er lækker. En rigtig krammebamse. :hjerte: Jeg kan ikke andet en at give dig ret:kys:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Mambo er blevet børstet idag, KÆFT han fælder! Før: Efter: Og så lige en spegepølse-hund Hehe:sjov:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Fra aften gåturen. Græssende hunde, der tror, at de er køer. Tulle og Obie Musejagt. Tid til en godbid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Det sidste skulle så ikke have været med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Så er der dømt hygge i haven, Bella, Malou(fransk bulldog) og futte( blanding mellem foxterrier og pincher) totalt hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Åh, han er lækker. En rigtig krammebamse. :hjerte: Mange tak og det bedste er at han ikke har noget imod at være min lille krammebamse. Indimellem opsøger han det endda selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Nå.... Men nu jeg er her, så kan jeg lige så godt spamme hele HF :klap: Dingledyret var med til at skifte vand i soppebassinet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Arj, hvor blir han stor og fin MM! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Arj, hvor blir han stor og fin MM! Taak :kys: Han vokser noget mere sammenhængende nu og man begynder at kunne ane hvad det ender med - Og han bliver så lækker, lækker elegant Men er jo ikke helt objektiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 MM hvor er han flot! Skal jeg snart se ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Taak :kys: Han vokser noget mere sammenhængende nu og man begynder at kunne ane hvad det ender med - Og han bliver så lækker, lækker elegant Men er jo ikke helt objektiv Hehe.. Men han ER fin.. Det er ikke kun dig der kan se det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 MM hvor er han flot! Skal jeg snart se ham? Ja du skal da så! Du siger bare til, så finder vi en dag :5up: Hehe.. Men han ER fin.. Det er ikke kun dig der kan se det :blink: Er jo lidt forblændet, fordi han er MIIIIIIN Så det er da rart at høre, at jeg ikke trænger nye øjne, bare fordi jeg har fået hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Ja du skal da så!Du siger bare til, så finder vi en dag :5up: Er jo lidt forblændet, fordi han er MIIIIIIN Så det er da rart at høre, at jeg ikke trænger nye øjne, bare fordi jeg har fået hvalp Hehe.. Det er mærkeligt med sådan noget.. Før vi fik Bobo, synes jeg faktisk han var ret grim, men nu har jeg set nogle helt andre sider af ham end jeg gjorde dengang og synes han er vildt skæg og charmerende på en eller anden måde. Så nu synes jeg bare han er virkelig køn - og han er ellers slet ikke den type hund, som jeg normalt synes er smuk. Kærlighed gør virkelig blind! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Yoda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Vi var ude og træne i aftes: Lineføring uden snor, så dyyytig. Mambo kommer med den så dyyygtig Dæk så dyygtig Lineføring uden snor så dyygtig dreng. Mambo sidder med yndling-legetøj, juhuu. Træk til, KÆFT han er stærk. Jeg har den. Så dyygtig dreng kommer tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Det sidste skulle så ikke have været med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Tulle skal altid hen og se, hvad der kommer ud af den anden ende, med fare for, at få et eller andet i hovedet ..., men det var en fejl, at det blev uploadet og selv om jeg fjernede det, så kom det med alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Yoda er og med det der vandleg er han :lun: Elsker bare billeder af hunde der leger med vand på den måde der. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Nissans lillesøster hvis nogle skulle være i tvivl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Jeg er ret så vild med dette billede af Caia! Det er taget her i weekenden da vi var i sommerhus:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts