Gryn Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Pigerne slapper af i skyggen til dagens stævne på Fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Vi har haft en alletiders weekend, og tøserne har bare været lykkelige... Her får i altså billeder big time.. Det er lidt svært at vælge de bedste ud når vi tog mere end 600 billeder Chili siger lige hej Jeg nyder livet her ude i haven:hjerte: Kæresten og Caia - Billedet siger bare SÅ meget kærlighed:engel: Chili nyder strand livet Weeee, vand!!!! Smukke Aussie pige Jeg skal liiiige ryste mig lidt.... Vand hund big time:-) Happy hund:blink: Love, love, love:lun: Spriiiiing! Fjolle hund. Det er miiiiin bold, weeeeeeeee:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 2tal afslapning:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Karla og jeg går rally åben i sidste weekend... tror det er søndag, men ved ikke om det er fra finalen eller fra det åbne klasseløb Jeg kan virkelig godt lide det her billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Karla og jeg går rally åben i sidste weekend... tror det er søndag, men ved ikke om det er fra finalen eller fra det åbne klasseløb Jeg kan virkelig godt lide det her billede Sådanne billeder er altså også bare guld værd synes jeg Det er sjældent at man har billeder af sig selv sammen med ens hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 2tal afslapning:lun: Tak. Det er hendes ynglingsplads, hun kan holde øje med hvad jeg laver, og hun kan se når Jan kommer hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Nissans lillesøster hvis nogle skulle være i tvivl Ej, hun er fandeme sød! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Der er kommet billeder fra landstræffet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Som Amocca har vi også været en tur på Fyn i dag. Tøserne følger med i begynderklassen Team Liva poserer Og hjemme igen står de og venter på jeg får det hele med ind fra bilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 skipper har været på gåtur rundt om dallund sø i formiddags, i eftermiddags fik vi besøg af hilde en sød og ældre labrador tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Som Amocca har vi også været en tur på Fyn i dag. Tøserne følger med i begynderklassen Team Liva poserer Kæft Liva ligner Mambo!. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Kæft Liva ligner Mambo!. Hun skjuler ret godt, at hun er 3/4 golden retriever. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Hun skjuler ret godt, at hun er 3/4 golden retriever. Ja det gør hun godt. Jeg giver lige et par billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Vores søde nabo, der er slagter, kom lige forbi med nogle marvben til hundene.. Muuums :5up: Det var vist gode sager :blink: Zoey har vist aldrig fået sådan noget før, men et hit det var det Og Vega skal bestemt ikke røre sådan noget fedtet stas med poterne - Man er vel fin dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Vi var desværre for sent afsted til stranden i aften, men sådan er det med impulsive beslutninger. Solen er så godt som væk, da jeg tog det af Luna... æv hun gav den ellers gas i dag. Bailey lokkes ud og svømme Og Lunamusen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Kødben smager bare bedre med tilskuer på. :stupid: (Tippi havde også et, men hun var ikke rigtigt interesseret. - Måske er tænderne lidt ømme?? :ae: Fiskedammen faldt mere i Tippis smag. - Smilla derimod gad ikke. Det var ellers lækkert strudsekød, speciel for you..? (Godt de kan dele ). Næææsten altid fotogen.. :hjerte: Badabadabadabada.. den lille sorte krøltop derimod kan være svær at fange på billeder. - Og hun sidder så sjældent stille.:nar: Så er det godt der findes hyggelige puttebilleder. :hjerte: Og dem er Smilla ekstra leveringsdygtig i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Kødben smager bare bedre med tilskuer på. :stupid: (Tippi havde også et, men hun var ikke rigtigt interesseret. - Måske er tænderne lidt ømme?? :ae: Fiskedammen faldt mere i Tippis smag. - Smilla derimod gad ikke. Det var ellers lækkert strudsekød, speciel for you..? (Godt de kan dele ). Næææsten altid fotogen.. :hjerte: Badabadabadabada.. den lille sorte krøltop derimod kan være svær at fange på billeder. - Og hun sidder så sjældent stille.:nar: Så er det godt der findes hyggelige puttebilleder. :hjerte: Og dem er Smilla ekstra leveringsdygtig i. Sikke nogle gode billeder af dine dejlige hunde :hjerte:...og lille frøken Tippi, der ligger og rækker tunge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 :hjerte: Tak. :kys: Ja, hun er altid så kysse/ kramme indbydende, min lille soveprut.. :blink: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Tak. :kys:Ja, hun er altid så kysse/ kramme indbydende, min lille soveprut.. :blink: :hjerte: Hun er bare så mega kær på det billede.. 2tal prinsesse vuf:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Tak Tullemus :kys: Hver gang jeg tager 10 billeder af Smilla tager jeg 500 af Tippi. - Hun vil IKKE hænge fast på billderne den lille frække troldeunge. Hun er bare så mega kær på det billede.. 2tal prinsesse vuf:engel: Men det er langt fra prinsessesøvn. Hun snorker som en bjørn. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 dobbelt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Jeg er nødt til at have mig en kaster med på stranden. Jeg kan simpelthen ikke styre både at skulle kaste noget ud i vandet, lokke Luna til at løbe ud efter det OG fokusere *SUK* Her er et par billeder fra morgens tur (og nu er vi billøse *snøft*) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts