sonja77 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Chili siger lige hej Hvor er hun kær på det billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Hvor er hun kær på det billede. Tak:engel: Det er normalt ret så svært at få gode billeder af hende, pga. al hendes pels + at hun er mørk, men engang imellem er jeg heldig... og enig hun er kær på dette billede:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Så er det godt der findes hyggelige puttebilleder. :hjerte: Åh Størsten ville falde i svime med det samme. Hun ønsker sig en Tippi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Åh Størsten ville falde i svime med det samme. Hun ønsker sig en Tippi Årh, det ville da også passe så godt, storeBuzz og miniBuzzy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Årh, det ville da også passe så godt, storeBuzz og miniBuzzy. Hun har sagt, at hun ønsker sig sin egen hund. Der skal være mindre end Buzz. Og skal hedde Nanna Hun falder i svime over de fleste mindre hund, men mest over pudler og så lige Stella. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 her er Tot & Racer - Racer har den mest lige haleBillede 025.avi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 De er rigtig søde Anne-lise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Iso og jeg har været på stranden i dag! Vi har det lækreste solskinsvejr, og ok varmt - men da det blæser en del tænkte jeg at der måske ikke var ret mange på stranden. Og jeg havde tænkt helt ret, vi fik hele stranden stort set for os selv! Iso er ikke den store vandhund, eller var ikke, skal jeg nok hellere sige. For med tiden har hun opdaget at det der vand ikke er så tosset alligevel! Især ikke når moar har den der sjove flydende bold med, der er bare SÅ sjovt at løbe ud og hente den i vandet - gang på gang på gang... Lige som Jeanette beskriver, så synes jeg det er dødsvært at ha' kameraet med, når jeg er alene. Jeg stod og holdt det lile kamera i hånden før jeg kørte, men tænkte at det nok ikke var nogen idé... Så desværre kom der kun et sølle mobilfoto ud af vores deeeejlige strandtur. Og hvorfor ta'r jeg egentlig ikke på stranden noget oftere..? Det er kun 10 min i bil, og det er den lækreste, vildt lange sandstrand... Næ, bedring, Korvis!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Iso og jeg har været på stranden i dag! Vi har det lækreste solskinsvejr, og ok varmt - men da det blæser en del tænkte jeg at der måske ikke var ret mange på stranden. Og jeg havde tænkt helt ret, vi fik hele stranden stort set for os selv! Iso er ikke den store vandhund, eller var ikke, skal jeg nok hellere sige. For med tiden har hun opdaget at det der vand ikke er så tosset alligevel! Især ikke når moar har den der sjove flydende bold med, der er bare SÅ sjovt at løbe ud og hente den i vandet - gang på gang på gang... Lige som Jeanette beskriver, så synes jeg det er dødsvært at ha' kameraet med, når jeg er alene. Jeg stod og holdt det lile kamera i hånden før jeg kørte, men tænkte at det nok ikke var nogen idé... Så desværre kom der kun et sølle mobilfoto ud af vores deeeejlige strandtur. Og hvorfor ta'r jeg egentlig ikke på stranden noget oftere..? Det er kun 10 min i bil, og det er den lækreste, vildt lange sandstrand... Næ, bedring, Korvis!! Det er for dårligt.... Det er altså en ommer... Se I bare at komme afsted på stranden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 oog så blev det lige tid til spam med Dumle og Nova Nova tigdyr Det er godt at kunne jagte mus igen smukke-pigen på tur For mine hunde er jo altid smukke i alle situationer... eller... Dumle på jagt efter Nova og han fandt hende! Hyggelige tumling og den hyggelige gryntegris Har altså svært ved at forstå at folk med to eller flere hunde kan få billeder af hundene hvor de er fine. Et splitsekund stod kræene så flot og lige som jeg tager billedet ryger Novas tunge ud og Dumle vælter 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 cs-dumle... Skønne billeder, virkelig dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 To glade hunde, hvor er de dejlige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Åh Størsten ville falde i svime med det samme. Hun ønsker sig en Tippi Tak. Jeg synes du skulle føje din datters ønske, hehe. Enig med Sonja. Det ville være SÅ kært af med både en Buzz og en Tippi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Dumle og Nova Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 To glade hunde, hvor er de dejlige :hjerte: Helt enig, sikke et skønt billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Nuller og jeg har været på stranden med veninde og ene gårdhund: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Årh..Fantastiske billeder, Jeanette. :hjerte: Både hunde og vand ser så lækkert ud (det er lige før man næsten (kun næsten selv lyst til en dukkert. Lunas øjne er som guldpalietter...:sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Årh..Fantastiske billeder, Jeanette. :hjerte: Både hunde og vand ser så lækkert ud (man før næsten (kun næsten) selv lyst til en dukkert. Lunas øjne er som guldpalietter...:sove: Tusind tak:-D vandet var også rigtig lækkert:-D Og jeg var med ude i det (havde taget skiftetøj med:-D). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Tusind tak:-D vandet var også rigtig lækkert:-D Og jeg var med ude i det (havde taget skiftetøj med:-D). Du er frisk! Vil Luna gå med dig ud og svømme? Smilla gider ikke følge med mig ud, hun vil hellere at jeg står inde på land og kaster en pind (selv om hun nærmest er besat af vand og hyler bare vi nærmer os det). Men måske er det mere det med at aportere i vand, der tiltaler dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Du er frisk! Vil Luna gå med dig ud og svømme? Smilla gider ikke følge med mig ud, hun vil hellere at jeg står inde på land og kaster en pind (selv om hun nærmest er besat af vand og hyler bare vi nærmer os det). Men måske er det mere det med at aportere i vand, der tiltaler dem.. Det første billede er nogenlunde der, hvor Luna går ud af sig selv. Hvis vi skal ud og waterwalke/svømme, så skal jeg med ud. Og det er ikke hver gang, hun gider apportere. Nu i dag fik Bailey lov til at lege først og det hjalp måske med til at "tænde" hende. Vi skal afsted igen i morgen, med venindens anden hund. I morgen SKAL jeg dog waterwalke med hende, så må billederne komme som de kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Uh, så er det sandelig også med at udnytte det gode vejr til waterwalking. Så kan man gemme sine dyyyre klip til vandløbebåndet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Uh, så er det sandelig også med at udnytte det gode vejr til waterwalking. Så kan man gemme sine dyyyre klip til vandløbebåndet... Man kan bruge tiden på at finde ud af, hvordan man får råd til et ww kort:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Tak. Jeg synes du skulle føje din datters ønske, hehe. Enig med Sonja. Det ville være SÅ kært af med både en Buzz og en Tippi... Det ville jeg bestemt også gerne. Men desværre er manden ikke enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Izzie kan kunsten at spise yoghurt rester uden at rejse sig fra sin gode plads Så gav jeg hende lidt senere en dentastick guffer :mums: ...men katten havde taget hendes spisebenseng så hun rendte hvileløst rundt i stuen for at finde et sted Endte med at jeg måtte ligge et tæppe på gulvet for hun kunne slet ikke finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 15, 2012 Rapporter Share Besvaret August 15, 2012 Izzie kan kunsten at spise yoghurt rester uden at rejse sig fra sin gode plads Så gav jeg hende lidt senere en dentastick guffer :mums: ...men katten havde taget hendes spisebenseng så hun rendte hvileløst rundt i stuen for at finde et sted Endte med at jeg måtte ligge et tæppe på gulvet for hun kunne slet ikke finde ud af det Hvor er hun sød hun sådan at respektere, at katten lå der først. Vi har næsten også altid en plaid til at ligge på gulvet, som jeg rykker rundt med alt afhængig hvor vi er i hjemmet. Det er åbenbart ikke det samme at gå hen hen i sin kurv, i buret eller op på sofaen... (Smilla ville elske væg-væg tæpper. Så kan man også meget bedre stå fast, når man tager en turbbu runde! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts