Doberfan Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Tillykke, Lisbeth og Boss! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 vores lille perle Thor var for første gang i hundeskoven lige ved siden af hvor vi bor. det var rigtig spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jeg elsker Luna Og knuselsker hendes udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jeg elsker Luna Og knuselsker hendes udtryk Taark, hun er nuser, ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 [ATTACH=CONFIG]93001[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93002[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93003[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93004[/ATTACH] vores lille perle Thor var for første gang i hundeskoven lige ved siden af hvor vi bor. det var rigtig spændende Hold nu fast, han er sød Men jeg kan ikke helt se det.. Er det Golden Retriever eller Samojeden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Hold nu fast, han er sød Men jeg kan ikke helt se det.. Er det Golden Retriever eller Samojeden? det er den bette:P samojeden/spidshunden er vores nabo. Thor er blanding af golden, samojede, berner sennen og eurasier. så han er et værre cirkus:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 det er den bette:P samojeden/spidshunden er vores nabo. Thor er blanding af golden, samojede, berner sennen og eurasier. så han er et værre cirkus:) Nåh, det er derfor du har valgt tre racer? Jamen, det forklarer jo alt Troede bare I havde tre hunde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Nåh, det er derfor du har valgt tre racer? Jamen, det forklarer jo alt Troede bare I havde tre hunde.. nårh nej, dog ikke endnu. vi starter lige med en. når han så bliver lidt større (og vokser op og bliver mors hund) skal vi nok have en mere, som min kæreste så håber bliver mere fars hund:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jessie har hermed indtaget terrassen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 det er den bette:P samojeden/spidshunden er vores nabo. Thor er blanding af golden, samojede, berner sennen og eurasier. så han er et værre cirkus:) Vi andre skriver så bare blandingshund under race - jeg troede også, at du havde tre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Vi andre skriver så bare blandingshund under race - jeg troede også, at du havde tre hunde. nåårh forsøren:D jeg er ny herinde, så kender ikke de (U)skrevne regler her:D men det må jeg da lige få rettet:) men derfor er han nu altså også meget sød;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 [ATTACH=CONFIG]92876[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92879[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92880[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92881[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92882[/ATTACH] Der hygges i haven Nåå..nogle dejlige, sjove billeder. Dexter der viser lillesøster hvordan man skal grave huller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jeg elsker Luna Og knuselsker hendes udtryk Absolut enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 nåårh forsøren:D jeg er ny herinde, så kender ikke de (U)skrevne regler her:D men det må jeg da lige få rettet:) men derfor er han nu altså også meget sød;) Næh, hvor søren skulle du også vide det fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Tornadobanden har været ved vandet i dag og Yoda har i den grad fundet sin indre vandhund... Han badede og svømmede næsten lige så meget som Bamse. Kaia derimod, hun kan jo bedst lide at soppe og vente i vandkanten til drengene kommer ind og hun kan prøve at få fat i fyrtårnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jeg har vist lidt billeder til gode? skal prøve at nå det en dag, men i kan få en lille video. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Guanomo, hvor er de søde. De er et godt match :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst celinamoon Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Spammede lige lidt billeder af Bellsen igår, og fik taget dette... Synes selv at det er lidt spøjst men alligevel på en eller anden måde flot. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 [ATTACH=CONFIG]93038[/ATTACH]Spammede lige lidt billeder af Bellsen igår, og fik taget dette... Synes selv at det er lidt spøjst men alligevel på en eller anden måde flot. Super godt billed af charmetrolden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst celinamoon Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Super godt billed af charmetrolden Tak :hjerte: Hun er vist lidt træt af kameraet lige for tiden... Men det er jo ikke min skyld solen giver sådan nogle flotte farver på billederne, eller at hun er mit yndlings motiv for den sags skyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Jeg har vist lidt billeder til gode? skal prøve at nå det en dag, men i kan få en lille video. De er så søde sammen. :hjerte: Er alt bare fryd og gammen mellem hundene? Vi hører så sjældent om dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 De er så søde sammen. :hjerte: Er alt bare fryd og gammen mellem hundene? Vi hører så sjældent om dem. Vi er en meget travl familie og ja ingen problemer overhovedet, de hygger sig gevaldigt sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Guanomo- dejligt at se dem igen! Det er alt for længe siden. De er jo bare skønne sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Som jeg netop har beskrevet i aoi så har Ozzie lige lavet et par kirurgiske indgreb på sin Peter Plys bamse... tænkte at I måske gerne ville se hvor dygtig hun er til sit arbejde - og hvor meget hun nyder det skinner vist også igennem på billederne. Tidligere var det øjnene hun opererede på - nu, som I ser, er turen kommet til ørerne. Jeg tror hun prøver at tough'e ham op, først skal han have uhyggelige vatøjne og dernæst kuperede ører. Bemærk på billede to at han samtidig får en dejlig udstrækning. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 ej hvor er hun dejlig - og dette foto siger alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts