caro2001 Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Vil lige smide et par billeder herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Vil lige smide et par billeder herind Vi venter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Vi venter? Uuh det virkede ikke! Så kommer de imorgen jeg gider ikke lige nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Luca og Jessie, - de er nu gode sammen. Nyder hvert minut at have dem begge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 20, 2012 Rapporter Share Besvaret August 20, 2012 Trei, det der gør Benny osse, skumle lille hund Glade balladebørster, de ser så sjove ud når man kommer ud og "fanger dem i noget" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 21, 2012 Rapporter Share Besvaret August 21, 2012 Igår var vi på stranden og bagefter spillede vi minigolf, Duffy er nemhedshund at have med Kigger på: Man bliver ret træt af alt det ventetid ved minigolf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 21, 2012 Rapporter Share Besvaret August 21, 2012 Smukke Duffy Det er lige før, at hun falder i et med stenene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 21, 2012 Rapporter Share Besvaret August 21, 2012 Mange billeder fra i dag Fangeleg i haven med pind "Nix du får den ikke!!" "Okay... så må du holde lidt ved den!" "Ikke mere nu! Nu skal jeg altså have den igen.." "Okay - så tygger vi i den sammen" :hjerte: Og til allersidst måtte Liva gerne få den. Gåtur i skoven - gør lige opmærksom på pølsestykkerne som ligger i min lomme - så ved man at man har deres opmærksomhed ved mindste kald "Kom Liva - mudder!!!!" Grisebasser! Liva har fået sorte sokker - og rækker tunge af mig, lille bandit! Ayo skraber bagud - det er en yderst vigtig del af hendes gåtur. For pokker hun gør det meget! *snuse-snuse* Fangeleg i sandgraven!! :banan: Flying dog! Liva rullede sig noget klamt!!! Lignede en blanding af opkast og meget tynd mave - stank ad helved til!! Fy for satan da. Og var fyldt af døde insekter.... Men det meste kom heldigvis på selen og kun en lille del på Liva... Så vi kørte sådan herhjem - selen hang udenfor hele turen hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 21, 2012 Rapporter Share Besvaret August 21, 2012 FAAARVEEEEEEL!!!! Go' daaaaaaaag igen! oO(når hun nu kalder! har jeg jo slet ikke tid til!!) Og der var mus!!! :banan: en temmelig stor mus af dømme ud fra det bombekrater Pyha! den stak alligevel fra mig den lede mus!! meget trætte og på vej hjem :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 21, 2012 Rapporter Share Besvaret August 21, 2012 :hjerte:Hvor er Flipsen en smuk hund. :hjerte: Fjollet men smuk virkelig.:hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 ej hvor er hun dejlig - og dette foto siger alt Taaaark! Trei, det der gør Benny osse, skumle lille hund Glade balladebørster, de ser så sjove ud når man kommer ud og "fanger dem i noget" [ATTACH=CONFIG]93062[/ATTACH] Arj men hold nu op de er søde!! Duffy er vildt sød som hun bare chiller imens I spiller minigolf. Så kær! Og Flipsen er altid skøn at se på Han er godt nok fin sådan med mudder i hele hovedet :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Taaaark! Arj men hold nu op de er søde!! Duffy er vildt sød som hun bare chiller imens I spiller minigolf. Så kær! Og Flipsen er altid skøn at se på Han er godt nok fin sådan med mudder i hele hovedet :klap: Tak :hjerte: Det tæller sjovt nok ikke i hans mudderskræk.... skøre apperat!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Tak :hjerte:Det tæller sjovt nok ikke i hans mudderskræk.... skøre apperat!! Han glemmer det jo når der er mus forude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Salighed... Sadie fik selvfølgelig også, men hun valgte at lægge sig på en grim hundeseng på terrassen, så ingen foto af hende. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Billederne er fra juni, da en fotograf fra Hjemmet tog billeder af Tyson og mig til en artikel. Jeg har fået lov til at vise dem, hvis jeg krediterer fotografen: Pia Burmølle Hansen. Hun ville gerne have et portrætbillede af mig og Tyson - men på de fleste af de billeder ser den ellers så fotogene Tyson altså ud som om, at han absolut ikke gider at blive fotograferet. Her ser han sådan set pæn nok - men lettere utilfreds - ud. Så skulle vi vise lidt tricks: Fællesbillede med Kate og Lizza - det billede blev brugt på forsiden: Se dog den søde, glade hund. :lun: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 haha ja ham Tyson ligner ikke just en der er lykkelig for sin nye celebrity status Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 haha ja ham Tyson ligner ikke just en der er lykkelig for sin nye celebrity status Faktisk er han på det første billede bare enormt afslappet... men det er godt nok ikke det kønneste billede af ham, der nogensinde er blevet taget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Du er god på alle billederne Sonja, men jeg synes Tyson er rigtig nuser ud på billede 2, hvor hans ører ligger lidt ned. (Kender selvfølgelig ikke hans sindsstemning der. ) Gruppebilledet er da bare super. Ægte glæde og god udstråling fra alle parter. Og Tyson er bare rigtig sød og vaks at se på. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Aww Doberfan - hvor de nyder det! Smukke, smukke hunde! Sonja - hvor er det fine billeder af jer - Synes Tyson er vildt kær på billede 3. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Aww Doberfan - hvor de nyder det! Smukke, smukke hunde! Sonja - hvor er det fine billeder af jer - Synes Tyson er vildt kær på billede 3. øv øv så blev jeg snydt - så lige dit brugernavn i overskriften og tænkte jubiiiii flere billeder af "den der grimme grimme schæfer :lun:" du har 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Tur på diget i dag..... øj, hvor vi savner det!!!!! nydning, nydning og atter nydning... Flipsen åd rå mængder døde krabber og Tinka moslede rundt i først brakvand og siden fjorden :hjerte: Vi start er med stil Sort hund med hvidt håndtag?! vand er godt :banan: AF BAAAANEN!!! :klap: AAAHH.. vand, jeg er smuttet!! :klap: På vej hjem med to tilfredse kamerasky elementer Jeg er fuld af overskud efter turen derud og nu ligger Flipsedyret og bobler med MINDST 5 rådne krabber i maven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 åårh altså FLipsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Billederne er fra juni, da en fotograf fra Hjemmet tog billeder af Tyson og mig til en artikel. Jeg har fået lov til at vise dem, hvis jeg krediterer fotografen: Pia Burmølle Hansen. Hun ville gerne have et portrætbillede af mig og Tyson - men på de fleste af de billeder ser den ellers så fotogene Tyson altså ud som om, at han absolut ikke gider at blive fotograferet. [ATTACH=CONFIG]93126[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]93127[/ATTACH] Her ser han sådan set pæn nok - men lettere utilfreds - ud. [ATTACH=CONFIG]93128[/ATTACH] Så skulle vi vise lidt tricks: [ATTACH=CONFIG]93129[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]93130[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]93131[/ATTACH] Fællesbillede med Kate og Lizza - det billede blev brugt på forsiden: [ATTACH=CONFIG]93132[/ATTACH] Se dog den søde, glade hund. :lun: [ATTACH=CONFIG]93133[/ATTACH] Rigtig gode billeder af jer begge to ..hvad nummer af Hjemmet er det I er i ? Min mor holder Hjemmet og gemmer bladene til mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Min jekyll and hyde - mr. depri and mr. psykopat (ellers kendt som Bennybob ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts