CrazyDogLady Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Er det ikke sådan med stort set alt? SSHHH!! Har stået 5 timer i øsende regnvejr i dag....-min hjerne er muligvis skyllet ud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Pletskud af min hof-fotograf 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Pletskud af min hof-fotograf [ATTACH=CONFIG]93252[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93253[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93254[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93256[/ATTACH] FANTASTISKE BILLEDER.... Wow altså. Elsker billeder af hunde der arbejder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 For søren, hvor bliver han dog stor MM! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 MM: ALT alt alt for lang tid siden vi har set Yoda (som næsten ikke har Y i penden mere?? ), han er godt nok blevet stor!! Ja, hans Y bliver mindre og mindre - I det hele taget forsvinder meget af det hvide og han hvide plet i nakken begynder også at få nogle sjove udformninger efterhånden som det sorte overtager. Det brune i ansigtet bliver også mindre og mindre markant. Tilgengæld bliver pelsen længere og stritter ud til alle sider Pletskud af min hof-fotograf [ATTACH=CONFIG]93252[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93253[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93254[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93256[/ATTACH] Smuuuukke billeder :5up: For søren, hvor bliver han dog stor MM! Jeps! Det går vanvittig stærkt.... Altså.... Kan knap tro han kun er 4½ måned... Synes han ser meget ældre ud på billederne. Men der kan man selvfølgelig heller ikke se han faktisk ikke er ret højt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Flotte Benny Og en glad Egon med ny bamse: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Fantastisk tur i det københavnske her til formiddag med Caia:lun: Øj den er altså god, den pind der:blink: Mmmm. den vil jeg gerne have med hjem. Caia står gerne stille sådan at jeg lige kan tage et par billeder:lun: Caia spejler ud over vandet. Og efter næsten to timers gå tur snork bobler hun, træt oven på alle de nye indtryk. Skønne, smukke, lækre Caia -Og enig med de andre MM, hvor er hvalpe-Yoda og hvem er ham den langbenede, tanglede teenager....er skræmt over hvor hurtigt det er gået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Inca fandt et mudderhul.... Og fik pludselig meget sorte poter 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Skønne, smukke, lækre Caia :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Jeg havde desværre ikke en fotograf med til DM i går, men jeg fik taget de her, da vi kom hjem i dag. Maggie blev nr. 18 (ud af 20) med 86 point. Jeg synes, at hun er supersej bare ved at blive inviteret kun 15 måneder gammel. Vi kommer stærkt igen. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Det er da mega sejt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Stort tillykke til Maggie :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Så flot Maggie har været med :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Flot Maggie! Og fiiin hun er! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Fedt Dorte - Det er da store sager allerede at have været til sit første DM, før man er fyldt 2 år :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Maggie :banan: Så sej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 skydeskiven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Pas på det bomber med billeder!! Mambo fik et gnaveben som han skildte af, på billederne har han gang i et af stykkerne! Mambo Du fanger mig ALDRIG!!! Jeg sagde det jo du fanger mig ALDRIG!!!! Det er jo det jeg siger du fanger mig ikke!! Et skridt nærmere og jeg løber. Så nu rejser jeg mig!! Jaja nu er jeg oppe! Juhu nu er jeg fri!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Hele Labrander-klanen er stolte af Maggie og Dorte! :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Lidt blandet fra de sidste par dage. 2 Grisebasser på skovtur Mmmmm Smilla efter stævnet idag. 2 badenymfer (Første gang krøllebølle 'rigtigt' bader) [video=youtube_share;s0WPoHbFGd8]http://youtu.be/s0WPoHbFGd8 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Supersejt Tipi-felt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Supersejt Tipi-felt :klap: Efter at vi har øvet stillingen mange forskellige steder, så er hun nu selv begyndt at generalisere den til bla et træ. Skøre kræ. (Prøver at undgå det lidt, for det kan jo godt være lidt belastende). Ihh pudler er skarpe. hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 MUUUUUUS!!! :klap:dette er min hund mens de høster :stupid: kække oginok!! Mus, mus, mus, mus og atter mus..... Flipsedyret bobler afsted nu og drømmer nok om MUSEN som ikke vil fanges.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 2 Bearded kyllinger så noget farligt. - Godt man kan læne sig op af hinanden i svære situationer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts