Gæst Sitto Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Ayo og hundenes nye girafbamse - som er større end hende selv Liva synes til gengæld den er liiiidt farlig.... :hmm: Men da den så blev lagt ned var den ikke så farlig alligevel :klap: Og så syntes min tossede søster (hun har boet i KBH de sidste fem år, hun kan ikke gøre for at hun er tosset! ) at giraffen fortjente en lille ridetur.. Søde hund Ayo og hendes elskede golfbold. :blink: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2012 2 Bearded kyllinger så noget farligt. - Godt man kan læne sig op af hinanden i svære situationer Beardede kyllinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 (rettet) Oginokkerne på udgang :klap: "Kommer hun snart hva'? vi er ved at DØ herinde!!" For fri udblæsning!! "Jeg skal ha' DET HELE med hjem i næsen!" Redigeret August 29, 2012 af potil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Ved ikke om det kun er ved mig, men Potil, dine billeder gør at min computer hakker helt vildt Bruger du photobucket? For så kan du skalere dem lidt ned mens de oploader: tryk på dit brugernavn derinde (øverst til højre), account settings, nummer 2 fane album settings, og så tryk "view opload options". Der kan du klikke 800*600 eller 1024*768. Jeg bruger normalt 800*600 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Egon har også hoppet efter mus Og Benny har rendt rundt og set kæk ud Hvad har du? Verdens største godbid? Peeees. Bare et klodset kamera, get away from me, you...! Benny Bold Bob Vild vending *klonk* Svært at se, men han rører faktisk ikke jorden Sød hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Ved ikke om det kun er ved mig, men Potil, dine billeder gør at min computer hakker helt vildt Bruger du photobucket? For så kan du skalere dem lidt ned mens de oploader: tryk på dit brugernavn derinde (øverst til højre), account settings, nummer 2 fane album settings, og så tryk "view opload options". Der kan du klikke 800*600 eller 1024*768. Jeg bruger normalt 800*600 nej, kopiere dem ind fra facebook... Har ellers brugt at uploade direkte til hf, men efter rigtig mange kiks med hf der fryser når jeg så sender indlægget, så kopiere jeg dem ind fra FB nu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Skønt udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 nej, kopiere dem ind fra facebook... Har ellers brugt at uploade direkte til hf, men efter rigtig mange kiks med hf der fryser når jeg så sender indlægget, så kopiere jeg dem ind fra FB nu... Ah ok, så måske skaler dem ned på din egen computer før du lægger dem op på facebook? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Ah ok, så måske skaler dem ned på din egen computer før du lægger dem op på facebook? giver de dig også problemer på fb? jeg vinger af i den "høj kvalitet" nemlig, måske skulle jeg lade være med det næste gang... jeg har ikke selv problemer med billeder i den størrelse jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 buddha, som altid, tager du skønne billeder af Egon og Benny:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Lige lidt strandbilleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Totalt godt kage-Caia billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Totalt godt kage-Caia billede Kage-billede? Hvad betyder det? Er det måden hun kigger på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Kage-billede? Hvad betyder det? Er det måden hun kigger på? Der hvor hun "kager rundt" Det med munden :hjerte: Så sjovt. Smuk er hun jo altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Der hvor hun "kager rundt" Det med munden :hjerte: Så sjovt. Smuk er hun jo altid Hahaha, jeg skulle bare lige forstå dig:engel: Hun er meget fokuseret på bolden, jagten er i den grad sat ind for at fange den Tosse hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Vildt flotte Caia billeder!! giver de dig også problemer på fb?jeg vinger af i den "høj kvalitet" nemlig, måske skulle jeg lade være med det næste gang... jeg har ikke selv problemer med billeder i den størrelse jo Nej ikke på facebook, kun her (og samme med Miss Menellis billeder). Nå men det er måske kun her, så nevermind. Men jeg kan næsten ikke scrolle forbi, må tage fat i den der dims i siden af vinduet (aner ikke hvad den hedder - nvrmind!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 30, 2012 Rapporter Share Besvaret August 30, 2012 Høhø... Buddha... Nu må du have fat i den der i siden igen, hvis du vil forbi mega spam Har jo leget med kamera..... Sååeee..... Og ja, det er også FB jeg napper billederne fra, så jeg slipper for at uploade alle mulige steder. Men må lige overveje om jeg spammer nok til at ændre det. For det er da lidt træls, hvis det genere :hmm: Men denne gang så er der bare spam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Yoda's ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Høhø... Buddha... Nu må du have fat i den der i siden igen, hvis du vil forbi mega spam Har jo leget med kamera..... Sååeee..... Og ja, det er også FB jeg napper billederne fra, så jeg slipper for at uploade alle mulige steder. Men må lige overveje om jeg spammer nok til at ændre det. For det er da lidt træls, hvis det genere :hmm: Yoda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Yoda Ja det er altså lidt skægt det billede der:mrgreen: Men altid sød og dejlig at se på:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Vildt flotte Caia billeder!! Takker:kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 ååårh yoda hvor ER han altså bare blevet smuk :hjerte: Og Caia er jo altid skøn at se billeder af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Vildt liret objektiv :5up: Jaja hvis det bare er mig, skal i jo ikke gøre noget Meget meget sød Yoda! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Jeg oplever det samme som du buddha, med at det hakker når der scrolles ned ved missminelli og potils billeder.. og andres sikkert som jeg ikke specifikt kan huske pt.. har mest lagt mærke til det ved minellis for hun spammer oftest (blive endelig ved med det minelli ) har bare altid troet det var min computer der var gak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 også hos mig! men jeg har trist og livstræt computer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts