Buddha Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Hvor mystisk - jeg kan ikke se forskel på de første og de senere, de er samme størrelse her... Og meget store. Jeg sidder på en iMac, og kan ikke se hele billedet når det er i "højformat"... De er stadig store, men hakker ikke, kan lige se de som ligger ned men ikke højformat i sit fulde, men kun lidt der bliver skåret af i top og bund. Men ens billeder er jo hvad, 3000+ pixels som originale, tænkte om det var det hun ikke havde skaleret ned tidligere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 jeg sidder med en 13" macbook og har ingen problemer med nogen af billeder :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 De er stadig store, men hakker ikke, kan lige se de som ligger ned men ikke højformat i sit fulde, men kun lidt der bliver skåret af i top og bund. Men ens billeder er jo hvad, 3000+ pixels som originale, tænkte om det var det hun ikke havde skaleret ned tidligere. De er ikke skaleret ned på den sidste - Men bare uploadet direkte til HF. Må indrømme, at jeg ikke orker at skalere ned, for at kunne uploade til HF, for vil gerne gemme dem i højest mulig kvalitet og størrelse i tilfælde af at de skal bruges til noget andet på et senere tidspunkt. Og har ikke tålmodighed til at skulle redigere mere end jeg i forvejen gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Vildt god at træne med. Dog ikke så koncentreret som Smilla, men det må man vel forvente, når hun ikke er ældre. Hun er MEGET madglad og dét er en gave. Må jeg spørge hvad størrelse puddel det er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Hell yes YES!!! det kan du tro..... jeg vil gerne... Weeeeeee :banan: det gik super at tage billeder af safaridyr med vores lille, men ganske glimrende kamera, men hvordan det kommer til at gå med en pelstot bliver spændende :hmm: Kigger du forbi Jylland en gang, så skal jeg nok medbringe kamera Jep, kan du tro vi gør...har jo svigermor derovre, så overnatningsmulighed har vi altid, så en dag kommer jeg og crasher jyde-træf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Må jeg spørge hvad størrelse puddel det er? Dværg pudel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Dværg pudel Ok, må jeg stille dig nogle spørgsmål (bare på Privat besked) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Ok, må jeg stille dig nogle spørgsmål (bare på Privat besked) Ja selvfølgelig, jeg skal se om jeg kan svare. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Ja selvfølgelig, jeg skal se om jeg kan svare. Hvad mener du? (med det sidste) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Hvad mener du? (med det sidste) Jamen, bare at jeg skal svare så godt jeg nu kan. Er jo ikke ekspert eftersom det er min første pudel. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 1, 2012 Rapporter Share Besvaret September 1, 2012 Jamen, bare at jeg skal svare så godt jeg nu kan. Er jo ikke ekspert eftersom det er min første pudel. :blink: Jaja, jeg troede at du ikke kunne finde ud af at tjekke dine pb'er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Er der en billedetråd for september, eller er jeg bare blind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Er der en billedetråd for september, eller er jeg bare blind? du e rblind http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/33953-billedtrad-september-2012-a.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts