CrazyDogLady Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Greta som ikke vil have snask på poterne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 22, 2012 Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Rigtig gode billeder af jer begge to ..hvad nummer af Hjemmet er det I er i ? Min mor holder Hjemmet og gemmer bladene til mig. Kan ikke lige huske nummeret, men det fra sidste uge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2012 Sonja: Jeg er helt vild med billederne af jer i "action" :5up: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 øv øv så blev jeg snydt - så lige dit brugernavn i overskriften og tænkte jubiiiii flere billeder af "den der grimme grimme schæfer :lun:" du har Måske skal vi bare kidnappe hende og Ozzie og knipse væk? Så kan hun lære det. Ikke at jeg synes der er overvældende mange billeder af Alto på det seneste. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 Måske skal vi bare kidnappe hende og Ozzie og knipse væk? Så kan hun lære det. Ikke at jeg synes der er overvældende mange billeder af Alto på det seneste. skal nok, men har haft en smule travlt og har priorteret at være til stede i nuét istedet for at se gennem et kamera Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 skal nok, men har haft en smule travlt og har priorteret at være til stede i nuét istedet for at se gennem et kamera Det er også OK. Nu har vi jo fået billeder af Sookie for nylig, det vejer lidt op på det. Selvom det vist var Missing der stod for billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 øv øv så blev jeg snydt - så lige dit brugernavn i overskriften og tænkte jubiiiii flere billeder af "den der grimme grimme schæfer :lun:" du har Måske skal vi bare kidnappe hende og Ozzie og knipse væk? Så kan hun lære det. Ikke at jeg synes der er overvældende mange billeder af Alto på det seneste. Haha hvis kidnapningen involverer kage til mig og opmærksomhed til Ozzie så tror jeg godt vi kan klare det Og ja, du må lige samle bare en lille smule overskud FOX, bare et enkelt lille bitte billede af Alto til os Det kunne jo så være du blev belønnet med et billede af Ozzie :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 Skal lige teste noget (størrelse på billedet ved upload) Okay, det kunne man så godt. Fedt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 24, 2012 Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 Hyrdehunde eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 24, 2012 Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 Hyrdehunde eller? Hehe Jessie synes da de er lidt interessante, men der er ikke meget hyrdning over det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Fantastisk tur i det københavnske her til formiddag med Caia:lun: Øj den er altså god, den pind der:blink: Mmmm. den vil jeg gerne have med hjem. Caia står gerne stille sådan at jeg lige kan tage et par billeder:lun: Caia spejler ud over vandet. Og efter næsten to timers gå tur snork bobler hun, træt oven på alle de nye indtryk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Fantastisk tur i det københavnske her til formiddag med Caia:lun: Øj den er altså god, den pind der:blink: Mmmm. den vil jeg gerne have med hjem. Caia står gerne stille sådan at jeg lige kan tage et par billeder:lun: Caia spejler ud over vandet. Og efter næsten to timers gå tur snork bobler hun, træt oven på alle de nye indtryk. Jeg plejer ikke at være vild med merle farverne, men Caia er altså bare smuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Jeg plejer ikke at være vild med merle farverne, men Caia er altså bare smuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takker mange gange:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Takker mange gange:genert: Så lidt, så lidt!!! hehe. Hvor gammel er hun? (måske har jeg misset noget). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Så lidt, så lidt!!! hehe.Hvor gammel er hun? (måske har jeg misset noget). Hun fylder 4 år d. 18 november. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Hun fylder 4 år d. 18 november. I sin bedste alder hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Dexter har ikke forstået at det ikke hjælper at "alfarulle" Penny Hun tror stadig det er hende der bestemmer!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Duffy tager en slapper i sofaen :hjerte: Og laver funny faces: Og ser bare ganske sød og uskyldig ud: Shit, jeg synes pelsen er vokset hurtigt denne gang, må snart tage mig sammen til at få svinget saksen igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Åh... Er simpelthen så forelsket i mit dingledyr, som bliver mere og mere voksen at se på Ved godt at grisemor synes bedst om egne grise.... Men gud, hvor bliver han altså smuk og elegant! Og så de knap så elegante og billederne af mine to andre skønne tornadoer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 MM; FIk du ikke en BC hvalp på et tidspunkt? Hvad blev der af ham... Ja altså denne smukke herre du har nu er da også bare super skøn Undrede mig bare hvor hvalpen bare LIGE pludselig blev af! Tror sgu han ender ud som en rigtig lækker herre Er helt forelsket i ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 MM; FIk du ikke en BC hvalp på et tidspunkt? Hvad blev der af ham... Ja altså denne smukke herre du har nu er da også bare super skøn Undrede mig bare hvor hvalpen bare LIGE pludselig blev af! Tror sgu han ender ud som en rigtig lækker herre Er helt forelsket i ham! Jamen.... Nogen har stjålet min lille tykke bolle og skiftet ham ud med den der ranglede teenager Det går bare så stærkt.... Og han er kun 4½ måned gammel. Tør slet ikke tænke på hvad det dog ender med Men bliver mere og mere forelsket i ham for hver dag der går Bare vent..... Lige om snart, så siger du det samme om Penny, når nogen har stjålet hende og skiftet hende ud med en halvvejs voksen aussie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 MM: ALT alt alt for lang tid siden vi har set Yoda (som næsten ikke har Y i penden mere?? ), han er godt nok blevet stor!! CCC: Ville ikke lade Caia tygge på trygimpreneret pind, ved i hvert fald heste kan blive syge af det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 MM: ALT alt alt for lang tid siden vi har set Yoda (som næsten ikke har Y i penden mere?? ), han er godt nok blevet stor!! CCC: Ville ikke lade Caia tygge på trygimpreneret pind, ved i hvert fald heste kan blive syge af det... Okay, hun tyggede på den i 2 min. men tak for oplysningen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Okay, hun tyggede på den i 2 min. men tak for oplysningen:5up: Ville også bare lige informerer om det, for det ville være så synd hvis hun blev syg. Og hvis jeg ikke vidste det, så ville jeg ikke skænke det en tanke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Ville også bare lige informerer om det, for det ville være så synd hvis hun blev syg. Og hvis jeg ikke vidste det, så ville jeg ikke skænke det en tanke... Er det ikke sådan med stort set alt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts