AnneMangetal Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Der er sommerslutspurt hos zooplus.de på udvalgte varer. Bla. er der billigt hundefoder (MM, RC, TOTW, Luksullus mm). Der er også andre lækkerier - også til både kat, fugl og gnaver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Dejligt at se dig tilbage og dejligt tilbud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 møgbank, tog mit dankort da jeg havde minus i juni. så kan ikke bestille på zooplus før jeg får det igen ... øv! havde slet ikke skænket det en tanke..så nu står jeg i haste foder situation, og er alligevel for nærig til at tage i Bonnie. hmprf... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 møgbank' date=' tog mit dankort da jeg havde minus i juni. så kan ikke bestille på zooplus før jeg får det igen ... øv! havde slet ikke skænket det en tanke..så nu står jeg i haste foder situation, og er alligevel for nærig til at tage i Bonnie. hmprf...[/quote'] Kan du ikke betale med overførsel? Ellers kan du overføre til mit kort, så bestiller jeg det for dig:-) Kig på hjemmesiden og send mig en sms hvis det bliver aktuelt. Har også en meget lille slat MM stående (1 kg) hvis du vil have det:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Slettet...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Kan du ikke betale med overførsel? Ellers kan du overføre til mit kort, så bestiller jeg det for dig:-) Kig på hjemmesiden og send mig en sms hvis det bliver aktuelt. Har også en meget lille slat MM stående (1 kg) hvis du vil have det:-) sidst jeg lavede bankoverførsel til zooplus lød den på 2000,- og den forsvandt i deres system, så der gik 1½ måned før de fandt den og da jeg ikke kan få mit netbank til at virke, kan jeg ikke selv styre det. har bestilt et par sække nutra, så prøver vi lige det, inden jeg tager ned og taler pænt til min nye rådgiver. ellers tak for tilbudet, Anne ! hvorfor har du en slat stående? prøve eller præmie? eller gad Bella ikke spise resten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts