DaniellaJ Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Skal have kastereret min kanin, inden alt for længe! For eftersom mine kaniner var stukket af (og er kommet tilbage igen, med 4 dages mellemrum) har de altså glemt de er søskende, og vil gerne humpe. De har hvert deres bur, men de to bøller elsker at lægge sammen og putte i løbegården. Så nu skal Safron have cuttet kuglerne. Er der nogle der kender en dyrlæge i stor kbh, til rimlige priser, hvor han kan blive kastereret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Ingen der kender en dyrlæge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Jeg kender ingen dyrlæger i Kbh. Vil bare sige, at det da er helt fantastisk, at de begge to er kommet hjem igen. Jeg troede nr. 2 var og blev pist væk, men dejligt, at de kom retur begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 kan du ikke bare bruge din egen dyrlæge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 DIn normale dyrlæge kan vel klare det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Nej jeg kender ikke nogen i kbh. Men alle almindelige dyrlæger burde kunne finde ud af at neutralisere en kanin, ellers står det godt nok skidt til. Men vær obs på priserne, som SVINGER HELT VILDT, når det kommer til neutralisering af dyr, særlig små dyr. Sidste år skulle jeg have kastreret en af mine kaniner, ringede til flere dyrlæger, priserne svingede fra 775 kr og helt op til 1600 kr for kastering af en kanin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts