Aslan Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Hvem kommer, og i hvad? Går ud fra at det ligesom sidste år både er det ene og det andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Maggie kommer; om lørdagen i rally og om søndagen i labrador-ringen. Liva bliver hjemme og nyder roen i et bæst-frit hus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Jeg kommer til HTM-konkurrencen om søndagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Hund tilmeldt, ved ikke om jeg kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Kommer lørdag og søndag. Carla skal op i ekspert rally lørdag og Spot iLP3 begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Flo og jeg kommer begge dage. Vi skal over overnatte sammen med nogle DdB og bulldog folk på Randbøl camping. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Lørdag - agility med Petrine Søndag - danse med Zamzam og Bastarden Kører frem og tilbage begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Jeg regner med at kigge forbi begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Lørdag - agility med PetrineSøndag - danse med Zamzam og Bastarden Kører frem og tilbage begge dage Årh skal du så ikke have en krammer lørdag Nå ikke? Øv!! Forventer virkelig at vi ses lørdag hvis vi kommer - så kan du også dikke dikke med Sofie :sjov::sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Jeg ender nok med at kigge forbi begge dage, men det bliver sikkert uden mit lille møgkræ. Så kommer kameraet med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Ville gerne have været der, men skal til firmafest lørdag.....overvejer dog lidt (= påvirker kæresten til) at køre over søndag :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Årh skal du så ikke have en krammer lørdag Nå ikke? Øv!! Forventer virkelig at vi ses lørdag hvis vi kommer - så kan du også dikke dikke med Sofie :sjov::sjov: Vil sige at man ikke skal forvente at møde jer i Kerteminde om lørdagen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Hey Ida.. Gider du stadig give et lift? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Katla skal udstilles begge dage :5up: og vi har lejet en hytte på Ribe Camping! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Overvejer at kigge ned med Yoda.... For at få den oplevelse med. Men ved helt ærligt ikke om jeg gider køre så langt for det Evt. så skal det kombineres med noget familie besøg. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Overvejer at kigge ned med Yoda.... For at få den oplevelse med.Men ved helt ærligt ikke om jeg gider køre så langt for det Evt. så skal det kombineres med noget familie besøg. :hmm: Dét gider du godt, NÅ!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Dét gider du godt, NÅ!! Haha... Nu må vi se... Det dersens skole, arbejde og hundetræning tager tid, jo :blink: Og der er laaaangt til Vejen Så meget afhænger af manden og hans lyst til at skulle med ned og besøge hans familie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Kunne måske overvejes, det var hyggeligt sidste år Men dog kun hvis jeg kan låne en bil af de gamle :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Overvejer at kigge ned med Yoda.... For at få den oplevelse med.Men ved helt ærligt ikke om jeg gider køre så langt for det Evt. så skal det kombineres med noget familie besøg. :hmm: Søndag, ja?? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Overvejer at kigge ned med Yoda.... For at få den oplevelse med.Men ved helt ærligt ikke om jeg gider køre så langt for det Evt. så skal det kombineres med noget familie besøg. :hmm: Gør det! Både Viggo og far Spot kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Katla skal udstilles begge dage :5up: og vi har lejet en hytte på Ribe Camping! Ej hvor hyggeligt. Det er ikke så langt herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Søndag, ja?? :banan: Aner ikke hvad dag... Det er typisk sådan noget jeg bestemmer mig for lige inden weekenden Meeen... Kunne forstille mig, at vi kunne ende med at overnatte hos familien, hvis man nu tog derned lørdag (de er gode til at hælde spirituse indenbords) og så kan man jo ligeså godt tage søndag med også Gør det! Både Viggo og far Spot kommer Ihh... Det i sig selv er jo noget af et trækplaster :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Aner ikke hvad dag... Det er typisk sådan noget jeg bestemmer mig for lige inden weekenden Meeen... Kunne forstille mig, at vi kunne ende med at overnatte hos familien, hvis man nu tog derned lørdag (de er gode til at hælde spirituse indenbords) og så kan man jo ligeså godt tage søndag med også Ihh... Det i sig selv er jo noget af et trækplaster :klap: Vi har campingvognen med. Lover der er kolde øl i køleskabet hvis du kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 13, 2012 Rapporter Share Besvaret August 13, 2012 Hey Ida.. Gider du stadig give et lift? Ja da.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Ej hvor hyggeligt. Det er ikke så langt herfra. Nej krak sagde 30 min. Det var det tætteste vi kunne komme på Vejen, når vi var så sent ude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts