Aslan Besvaret September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 Petrine hvor (ring mæssigt) skal du optræde og ca hvad tid på dagen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 5, 2012 Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 Petrine hvor (ring mæssigt) skal du optræde og ca hvad tid på dagen? Aner det ikke, men jeg skal da sige til, når jeg ved det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Aner det ikke, men jeg skal da sige til, når jeg ved det HAr du ikke fået info? Jeg har fået på LP, men endnu ikke på rally. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 HAr du ikke fået info? Jeg har fået på LP, men endnu ikke på rally. Jo, den er kommet nu, men jeg er ikke klar over, hvor lang tid per nummer og sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Jo, den er kommet nu, men jeg er ikke klar over, hvor lang tid per nummer og sådan Har netop fået fra rally også. Du kan regne det ud ved at se hvor mange der er tilmeldt klassen og hvornår næste klasse starter. Altså ikke lige på minuttet, men du kan udregne en ca. tid. Og så vil jeg godt lige brokke mig over at det IGEN er muligt at ligge min LP tid præcis oveni min rallytid. Nu troede jeg ligesom de problemer var ovre ved at skifte til ekspert, men nej. Jeg skal op ca. mellem 11 og 12 med begge hunde - skønt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 petrine skal danse i store ring oppe ved alle butikkerne er jeg ret sikker på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 petrine skal danse i store ring oppe ved alle butikkerne er jeg ret sikker på Men Petrine er for dum til at gennemskue hvad tid (der er kun et starttidspunkt, så vidt jeg kan se? Ikke nogle mellemtider? http://dogdancingdk.files.wordpress.com/2012/09/start_vejen_2012.pdf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Er man sær hvis man bliver mere nervøs ved at printe og læse PM end man bliver på selve dagen? Sidder med akut kvalme og hjertebanken på arbejde... majet sært Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Men Petrine er for dum til at gennemskue hvad tid (der er kun et starttidspunkt, så vidt jeg kan se? Ikke nogle mellemtider? http://dogdancingdk.files.wordpress.com/2012/09/start_vejen_2012.pdf Ej det kan jeg godt se - det er ikke til ret meget hjælp!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Har netop fået fra rally også.Du kan regne det ud ved at se hvor mange der er tilmeldt klassen og hvornår næste klasse starter. Altså ikke lige på minuttet, men du kan udregne en ca. tid. Og så vil jeg godt lige brokke mig over at det IGEN er muligt at ligge min LP tid præcis oveni min rallytid. Nu troede jeg ligesom de problemer var ovre ved at skifte til ekspert, men nej. Jeg skal op ca. mellem 11 og 12 med begge hunde - skønt! ... og rally er endda i store ring, så du kommer til at rende noget frem og tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Men Petrine er for dum til at gennemskue hvad tid (der er kun et starttidspunkt, så vidt jeg kan se? Ikke nogle mellemtider? http://dogdancingdk.files.wordpress.com/2012/09/start_vejen_2012.pdf er helt vild med din tilmelding - et fornavn med "bastarden" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Men Petrine er for dum til at gennemskue hvad tid (der er kun et starttidspunkt, så vidt jeg kan se? Ikke nogle mellemtider? http://dogdancingdk.files.wordpress.com/2012/09/start_vejen_2012.pdf Faktisk står der heller ikke starttidspunkt. :blink: Men når musikindtjek er kl. 8-8.15, så er starttidspunkt nok kl. 8.30. Det står helt sikkert i PM'et, når det kommer. Som tommelfingerregel kan du regne med ca. 5 minutter pr. hund (altså med alt fra den tid, føreren bruger på at gå i ringen og gøre klar, selve programmet og dommernes pointgivning.) I klasse 3 er programmerne jo længere, så der går der nok lidt længere tid pr. hund, mens der i klasse 1 og 2 går lidt kortere tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Faktisk står der heller ikke starttidspunkt. :blink: Men når musikindtjek er kl. 8-8.15, så er starttidspunkt nok kl. 8.30. Det står helt sikkert i PM'et, når det kommer. Som tommelfingerregel kan du regne med ca. 5 minutter pr. hund (altså med alt fra den tid, føreren bruger på at gå i ringen og gøre klar, selve programmet og dommernes pointgivning.) I klasse 3 er programmerne jo længere, så der går der nok lidt længere tid pr. hund, mens der i klasse 1 og 2 går lidt kortere tid. Og for os der ikke kan regne.... hvad tid skal vi så være der..... og hvor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 er helt vild med din tilmelding - et fornavn med "bastarden" Havde gennemskuet, at de nok ville smide alle info ud til offentligt skue og har lidt beskyttet adresse (orker bare slet ikke bindegale passagerer eller andre bindegale), så jeg var sparsom med info er forøvrigt ret meget i tvivl om Bastarden kan stille op med sit rallynummer, men det sagde DKK-damen, at nu får de kun et startnummer, som gælder til alt (så burde det da hedde startnummer?) Nå, jeg ligger i nærheden af danseringen fra kl 8.15 og er klar! Fint at Zamzam skal på sidst, den mindste stress hos mig og han kokser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Havde gennemskuet, at de nok ville smide alle info ud til offentligt skue og har lidt beskyttet adresse (orker bare slet ikke bindegale passagerer eller andre bindegale), så jeg var sparsom med info er forøvrigt ret meget i tvivl om Bastarden kan stille op med sit rallynummer, men det sagde DKK-damen, at nu får de kun et startnummer, som gælder til alt (så burde det da hedde startnummer?) Nå, jeg ligger i nærheden af danseringen fra kl 8.15 og er klar! Fint at Zamzam skal på sidst, den mindste stress hos mig og han kokser. Det kommer vel an på, hvornår hun fik sit nummer? Tidligere fik de jo et nummer til hver sport, Tyson har både HTM-, agility- og rallynummer, nu får de bare ét startnummer til det hele. Jeg ved ikke, om man - hvis man fik et nummer til én sport efter det gamle system - nu bare kan bruge det til det hele? :hmm: Har du HTM-startbog til hende? Og sagde DKK-damen, at du bare kan skrive rallynummeret på HTM-startbogen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Og for os der ikke kan regne.... hvad tid skal vi så være der..... og hvor? Hvor: Store ring. Hvornår: Første start er sandsynligvis kl. 8.30, Petrine er nr. 12 i ringen, så mit bedste bud er ca. kl. 9.30, sådan plus minus. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 ... og rally er endda i store ring, så du kommer til at rende noget frem og tilbage Jamen for helvede altså! Nå, men har planen er som følger: LP fællesøvelser kl 11. Jeg er inde som nr. 3, men overtaler dommer til at blive nr. 1. Vi laver fællesøvelser i 2 hold = cirka 20 minutter. Jeg kommer ind som nr. 1 = ca. 10-15 minutter. Med lidt let løb kan jeg være i rallyringen kl 11.35 - senest 11.40. Ellers også skal jeg være sidst i LP...??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Hvor: Store ring.Hvornår: Første start er sandsynligvis kl. 8.30, Petrine er nr. 12 i ringen, så mit bedste bud er ca. kl. 9.30, sådan plus minus. perfekt! og kun søndag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 perfekt! og kun søndag? Jep, kun søndag. Og hun er på igen som nr. 15. Synes dog stadig ikke, at vi har fået klar besked om, hvorvidt transkjolen er droppet? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Jamen for helvede altså!Nå, men har planen er som følger: LP fællesøvelser kl 11. Jeg er inde som nr. 3, men overtaler dommer til at blive nr. 1. Vi laver fællesøvelser i 2 hold = cirka 20 minutter. Jeg kommer ind som nr. 1 = ca. 10-15 minutter. Med lidt let løb kan jeg være i rallyringen kl 11.35 - senest 11.40. Ellers også skal jeg være sidst i LP...??? Godt det ikke er mig. Det er grunden til at vi rally'er den om lørdagen og udstiller om søndagen. Jeg får stress bare ved tanken om at skulle rende frem og tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Jep, kun søndag. Og hun er på igen som nr. 15. Synes dog stadig ikke, at vi har fået klar besked om, hvorvidt transkjolen er droppet? :hmm: Ai skulle petrine ikke på lørdag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Ai skulle petrine ikke på lørdag? Nej, det har hele tiden været søndag. Kommer du kun om lørdagen, din stakkel? :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Jep, kun søndag. Og hun er på igen som nr. 15. Synes dog stadig ikke, at vi har fået klar besked om, hvorvidt transkjolen er droppet? :hmm: Nu slæwer jeg fandme min røv til Vejen, så har transkjolen bare at være game! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Nu slæwer jeg fandme min røv til Vejen, så har transkjolen bare at være game! Den må du ta' med Petrine. Ellers kan jeg godt låne hende min Aladdinvest med guldpailletter, hvis det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Hvis nogen har lyst til at komme forbi LPringen og sige Hej, så er det mig i det gule telt. Nok det eneste skriggule telt på hele pladsen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts