Bjæf Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Versegod Det et skisme service. Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Er det pop-up? Har du evt et billede? Det er ikke et popup - det er kun Visent der laver popups og så de der basecamp. øde kalder det godt nok et popup... Du kan se det her : http://skøde-hunden.dk/udstillingstelt-easy-up-popup-te-11/popup-turbotelt-30.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Overvejer at gå forbi de der campinghytter tæt på udstillingen og høre om der er ledigt i 2013 eller man skal helt frem til 2014, gad godt overnatte der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Ja,en så er det nok fordi det er en udstillingsmodel (altså har været slået op før). Der var en eller anden grund til at det var halv pris, men det er efterhånden lang tid siden... Og jeg har ærlig talt ikke verdens bedste hukommelse :blink: Arh, så er jeg lige knap så forarget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Det er ikke et popup - det er kun Visent der laver popups og så de der basecamp.øde kalder det godt nok et popup... Du kan se det her : http://skøde-hunden.dk/udstillingstelt-easy-up-popup-te-11/popup-turbotelt-30.html SOLGT Skal du forbi Holstebro inden Vejen eller har du mulighed for at tage den med derned? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg er stærkt irriteret over, at Krøllen er tre dage for ung til at komme med som gæst Regner dog stærkt med at komme og handle til den store guldmedalje! Hvis flere har et telt de vil af med, så står jeg også gerne som aftager! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 SOLGT Skal du forbi Holstebro inden Vejen eller har du mulighed for at tage den med derned? Jeg kommer ikke lge forbi Holstebro, men tager det med til Vejen Er der allerede fredag, så vikar bare aftale at mødes når det passer fredag eller lørdag morgen. Skal nok lige slå det opi haven og tjekke at det er ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Virkelig ingen det skal campere? Vi giver et glas rødvin og god underholdning fredag og lørdag aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg kommer ikke lge forbi Holstebro, men tager det med til Vejen Er der allerede fredag, så vikar bare aftale at mødes når det passer fredag eller lørdag morgen. Skal nok lige slå det opi haven og tjekke at det er ok. Vi kommer også fredag, så vi kan lige udveksle numre og så kommer vi lige forbi om fredagen og henter det. Hvornår fredag er du der ca? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Overvejer at gå forbi de der campinghytter tæt på udstillingen og høre om der er ledigt i 2013 eller man skal helt frem til 2014, gad godt overnatte der! Jeg har haft en af de hytter et år, det var sgu dejligt bekvemt. Sidste år blev vi placeret i centeret på modsatte side af vejen. Men det er ikke muligt at forudreservere nogle af delene, DKK har forudbooket det hele, og det er ikke muligt at booke noget før DKKs personale og dommerene er indkvarteret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Vi kommer også fredag, så vi kan lige udveksle numre og så kommer vi lige forbi om fredagen og henter det.Hvornår fredag er du der ca? Vi er der nok ved 2-tiden, så vi kan bare lige tales ved hvad som passer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Vi er der nok ved 2-tiden, så vi kan bare lige tales ved hvad som passer. Alletiders :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg har haft en af de hytter et år, det var sgu dejligt bekvemt. Sidste år blev vi placeret i centeret på modsatte side af vejen. Men det er ikke muligt at forudreservere nogle af delene, DKK har forudbooket det hele, og det er ikke muligt at booke noget før DKKs personale og dommerene er indkvarteret. Arh, bæ, var nok også for godt til at være sandt. Da manden afprøvede det med at udstille camperede vi på p-pladsen i mine forældres autocamper, det var SÅ suverænt, bare at gå ud og tage en lille lur når der var pause Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Jeg håber godt nok at der er tv2 vejret der har spået rigtig, for dmi's ser skidt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Jeg kan se af ringlisten, at der er dommerelev på labberne om søndagen. Det har jeg ikke prøvet før Nogen, der ved, hvordan det foregår sådan rent praktisk - bare så jeg ikke dummer mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Jeg kan se af ringlisten, at der er dommerelev på labberne om søndagen. Det har jeg ikke prøvet før Nogen, der ved, hvordan det foregår sådan rent praktisk - bare så jeg ikke dummer mig. Oppe i Århus var der på boxerne, først bæev de bedømt af dommeren og så gik de over til eleven - men om det lige var ALLE der gjorde det lagde jeg ikke mærke til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Oppe i Århus var der på boxerne, først bæev de bedømt af dommeren og så gik de over til eleven - men om det lige var ALLE der gjorde det lagde jeg ikke mærke til. Pyha - det kan blive en lang dag så + 2 gange tandvisning for Musen, som ikke synes, at det er verdens fedeste øvelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Pyha - det kan blive en lang dag så + 2 gange tandvisning for Musen, som ikke synes, at det er verdens fedeste øvelse :vinken:Rolig nu, det kan blive Musens store dag.....først en dommer der skal alt bare køre på skinner, altså prof udstråling......sidenhen dommerelev, sjov, afslapning, tandeftersyn, ( elevundervisning, hvad kan sådan nogle perfekte bisser også bruges til :slem: av for s***n da) det kan, helt sikkert, kun blive Musens dag!:5up: Altså set fra snuserens side!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 :vinken:Rolig nu, det kan blive Musens store dag.....først en dommer der skal alt bare køre på skinner, altså prof udstråling......sidenhen dommerelev, sjov, afslapning, tandeftersyn, ( elevundervisning, hvad kan sådan nogle perfekte bisser også bruges til :slem: av for s***n da) det kan, helt sikkert, kun blive Musens dag!:banan: Tak Snuser. Maggie er stadig så ung - og lidt usammenhængende i kroppen - så vi går efter at have en fest i ringen. Resultatet er ligegyldigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Oppe i Århus var der på boxerne, først bæev de bedømt af dommeren og så gik de over til eleven - men om det lige var ALLE der gjorde det lagde jeg ikke mærke til. En elev skal bare gå med dommeren og lytte til guldkorn. En aspirant skal selvstændigt dømme hundene. Så mon ikke der har været aspirant og ikke elev på hos bokserne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 En elev skal bare gå med dommeren og lytte til guldkorn. En aspirant skal selvstændigt dømme hundene. Så mon ikke der har været aspirant og ikke elev på hos bokserne? Jeg var ikke klar over, at der var forskel. Måtte lige en tur på ringlisten igen - der står "elev", så dommeren har bare en skygge med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Jeg var ikke klar over, at der var forskel. Måtte lige en tur på ringlisten igen - der står "elev", så dommeren har bare en skygge med? Ja. Det kan godt være dommeren peger enkelte hunde ud til eleven og spørger "hvad er godt, hvad er skidt", men en elev skal ikke skrive kritikker. Så ja, de er egentlig bare watch and learn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 En elev skal bare gå med dommeren og lytte til guldkorn. En aspirant skal selvstændigt dømme hundene. Så mon ikke der har været aspirant og ikke elev på hos bokserne? Jow, er der foreskel? Ja så lærte jeg noget nyt :banan: ' Dorte..... så er der ingen ko på isen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Er der nogen af jer, der skal campere?Vi skal med 4 hunde og glæder mig totalt til miniferie. Regner med vi kommer fredag over middag og drikker en masse vin Ja vi camperer med alt for mange hunde for regner med at tage den lillebitte cv SOLGT Skal du forbi Holstebro inden Vejen eller har du mulighed for at tage den med derned? HAr I ikke bil mere? Siri bor ikke så langt fra mig så kan I også kommer her forbi..og besøge Rams på vejen også Virkelig ingen det skal campere? Vi giver et glas rødvin og god underholdning fredag og lørdag aften Tak som byder... Den er vi med på :slem: Jeg håber godt nok at der er tv2 vejret der har spået rigtig, for dmi's ser skidt ud!LAd mig med det samme sige at det aldrig regner når løverne er i ringen..underligt nok :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Ja vi camperer med alt for mange hunde for regner med at tage den lillebitte cv HAr I ikke bil mere? Siri bor ikke så langt fra mig så kan I også kommer her forbi..og besøge Rams på vejen også Tak som byder... Den er vi med på :slem: LAd mig med det samme sige at det aldrig regner når løverne er i ringen..underligt nok :slem: Jo det har vi, men vi kan ikke få det passet ind at hente det inden Vejen og når nu Siri har plads til den i bilen, så passer det jo fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts