Lene og Athena Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Det er CACIB der ikke gives i veteranklassen, de kan godt få CERT Og som vanligt for langsom med svar :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Hvordan får du det til det?De går på lige fod med de øvrige klasser videre til BIK hvis de har fået CK og er de placeret som den første uden DKCH modtager de certet, det er kun cacib de ikke kan få, lissom juniorerne. Suk altså - nå, men det er så en ny regel, at de kan få cert men ikke cacib (var det ikke omvendt tidligere?) - undskyld Aslan, tror bare vi skal lytte til Hopsa og ikke være kloge på egen hånd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Suk altså - nå, men det er så en ny regel, at de kan få cert men ikke cacib (var det ikke omvendt tidligere?) - undskyld Aslan, tror bare vi skal lytte til Hopsa og ikke være kloge på egen hånd Tjek det her nummer, så skal du se noget sjovt 20145/2003 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Sidder på mac (tåbelig maskine, kan ikke gå på hundeweb) - er det en veteran der har fået cert tidligere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Sidder på mac (tåbelig maskine, kan ikke gå på hundeweb) - er det en veteran der har fået cert tidligere? Ka' du sige tre *GG* Har som ung/voksen kun modtaget et enkelt CK 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Sidder på mac (tåbelig maskine, kan ikke gå på hundeweb) - er det en veteran der har fået cert tidligere? Sider på mac, kan godt gå på hundeweb (plejer jeg at kunne ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Måske vi skulle vente til Maggie er veteran og rolig og så der gå efter cert :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Sider på mac, kan godt gå på hundeweb (plejer jeg at kunne ) Tåbelig maskine skrev Petrine, jeg så det selv :blink: og hvad Petrine ikke ved noget om....er ikke værd at vide! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Måske vi skulle vente til Maggie er veteran og rolig og så der gå efter cert :blink: Det cert er da snart hjemme, når man hedder Maggie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 :banan: Bim+cert+ cacib :banan: To andre hanner og så tabte vi til champion tæven. Vi kan så ikke bruge cacib til noget, men nu har vi sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Man kan altid bruge det til at prale med - tillykke!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Tillykke - og tak for kage. Maggie var i rally-ringen i dag. Målet var at komme hele vejen til målskiltet (det lykkedes nemlig ikke søndags) og det mål nåede vi sørme. 82 point er ikke vildt imponerende, men jeg er glad og tilfreds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Der er alt for få billeder i denne tråd Øv hvor ville jeg gerne til Vejen. Jeg sidder i Lemvig, så jeg er kørt lidt den forkerte vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Der er alt for få billeder i denne tråd Øv hvor ville jeg gerne til Vejen. Jeg sidder i Lemvig, så jeg er kørt lidt den forkerte vej Oskar er nok meget tilfreds....vil jeg tro! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg havde alt for travlt med at lure på pudler (og passe børn!), til at tage billeder. Æv! :banan: Bim+cert+ cacib :banan: To andre hanner og så tabte vi til champion tæven. Vi kan så ikke bruge cacib til noget, men nu har vi sådan en Tillykke! Jeg tror bestemt jeg så jer, da I var på vej væk fra pladsen - eller det vil sige, bagdelen af jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Oskar er nok meget tilfreds....vil jeg tro! Helt sikkert! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg har taget lidt billeder, men de kommer ikke nu... Jeg er helt færdig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg havde alt for travlt med at lure på pudler (og passe børn!), til at tage billeder. Æv! Tillykke! Jeg tror bestemt jeg så jer, da I var på vej væk fra pladsen - eller det vil sige, bagdelen af jer Hvis det var nogle smukke - om end lidt store bagdele - så var det os (og en barnevogn) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Har kun billeder af mig og Aslan - og sidst fik vi en repremende for handlingen, så tør slet ikke poste dem 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Det gik super her. 3. Vinder med Carla og 1. Pind og 3. Vinder med Spot! Og så fik vi lige trænet lidt fri ved fod ved siden af store ring med mange mennesker og høj musik - super træning!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Har kun billeder af mig og Aslan - og sidst fik vi en repremende for handlingen, så tør slet ikke poste dem En reprimande lige frem? Kan det ikke have været et forslag til forbedring mon, var jeg dig ville jeg da poste det så du kan få et par råd med til i morgen hvis ellers der skulle være plads til forbedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 En reprimande lige frem?Kan det ikke have været et forslag til forbedring mon, var jeg dig ville jeg da poste det så du kan få et par råd med til i morgen hvis ellers der skulle være plads til forbedring det andet lyder bedre der vil altid være plads til forbedringer :5up: og vi var kun tilmeldt i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Nu sad vi lige og snakkede om den der cacib som vi jo ikke kan bruge til noget. Hvorfor fik ASlan cacib? ville han også kunne have fået det ved en dasnk dommer? Eller fik han caciben fordi det var en udenlandsk dommer? Vi kan jo som sagt ikke bruge den. Men gælder det i udlandet som i danmark, når man har fået den.....3-4 (?) så SKAL man søge om at blive inch? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 En forbedrelse ville nok være at jeg skulle blive SUPER hurtig til at stille ham, var jo ikke engang halvt færdig da billedet blev taget (i kan godt se jeg er fuldt igang ikk?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 16, 2012 Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Gummistøvler ligefrem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts