Gæst BabyBlue Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Hej Min kæreste og jeg er lidt uenig om hvorfor vores Siberian husky har en ide med at lægge sig inder de senge man kan komme under. Vi havde fået at vide at han gjorde det når han var bange men det kan vi se ikke passer. Personligt synes jeg ikke der er noget unormalt i det. Han har nok været vant til det et af de steder han var før os. Min kæreste der imod undrer sig over adfærden så ... Andre der har hunde der elsker at krybe under sengen ? MVH Nat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Mange hunde kan godt lide "huler" og det er sikkert sådan han opfatter det at ligge under sengen. En af mine foretrækker tit at lige under sofabordet. Hvis han ellers virker tilpas ville jeg ikke spekulere nærmere over det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Hunde kan naturligvis finde på at søge "læ" hvis de bliver bange. Men hvad der er fælles er at hunde (der er dog altid undtagelser) elsker at putte sig i en hule. Så jeg gætter på at det er derfor han gør det. Har ikke selv noget der er højt nok til at Zeus kan ligge sig ind under det uden at sidde fast - men han putter da stadig enkelte steder hvor det så er lidt hule agtig, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Vores Berner ligger altid under sengen (i det omfang han kan få mast sin store krop derind) og har altid gjort det. Jeg tror bare, at det er sådan noget hygge-trygheds-noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BabyBlue Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Lyder godt for var jo lidt det jeg tænkte. Han virker nemlig dejlig tilpas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Hej Min kæreste og jeg er lidt uenig om hvorfor vores Siberian husky har en ide med at lægge sig inder de senge man kan komme under. Så hold da op med at slå kræet. Nogen hunde kan bare godt lide at sove under sengen. Deres helt egen lille "hule". Mere tror jeg ikke man skal lægge i dét Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Vores kræ elsker også at ligge under sofabordet efter at han har "ligget" fast under sengen indtil han blev reddet ud af mig - ørerne fyldte vist mere på vej ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Min hund eeeelsker at tage en tur under sofaen! Det kunne jo være der lå noget lækkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Min hund sover under vores seng, og sommetider også under børnenes seng. Det har vi aldrig synes var mærkeligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 "Its a husky thing"... Der er altid køligt de mørke indelukket steder, og alle de huskies jeg har mødt elsker at sove under sengen... Dexter kravler altid ind under sengen, på trods af at han er så stor nu at han skal maaaase sig derind... Nogen gange må vi løfte sengen, for at han kan komme ud igen Så længe han ikke gør det fordi i kan se han vil "gemme sig", så ville jeg lade ham gøre det... De har jo også ret til lidt "privat liv" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Vi kortede vores sengeben helt ned da cookie fik gigt, og nu har vi fået ny seng. Sådan nogle enkelt senge, og da der kun var korte ben til den ene seng måtte vi have høje på den anden (midlertidigt). Det første cookie gjorde var at kravle ind under den høje seng. Hun ligger der ofte, jeg tror bare det er hyggeligt.. desværre gør hun det så også når hun lurer at det er tid til øredråber eller potecure... Hun lå under sofaen da hun stadig var en lille fis der kunne være der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 24, 2012 Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 mine 2 elsker at ligge i deres transportkasse - men vilde hunde graver jo også huler - mon ikke det er et levn derfra ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Frodowood Besvaret December 31, 2019 Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 Jeg tror det, at hunde godt kan lide at ligge i en slags hule, stammer fra deres forfædre der var ulve og boede i huler. Nutidens ulve bor jo også i huler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts