Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Er det Egon der i baggrunden? :lol:

 

:sjov:

 

Indrømmet, jeg skulle lige tænke lidt....inden tiøren faldt :blink:....er jo lidt begrænset så tidligt på dagen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sagall, jaja selvfølgelig med facebook.

 

Høhø, slog mig slet ikke at hunden hed Olsen :mrgreen:

 

Kom Lux igår?

 

Jeg har nuppet billederne:engel:

 

jep, han hedder Olsen, normalt leger Ludwig med ham her om formiddagen... :mrgreen:

 

Ja, Lux og familie kom i går, det var hyggeligt, men jeg havde en meget træt lille fyr....:lun:

Han var helt vild med Mikkel og var flere gange halvejs oppe i klapvognen og møsse ham, heldigvis uden tænder...og Mikkel grinede:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ludwig mødte i går aftes det farligste dyr man kan tænke sig..............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Et pindsvin:sjov:

 

Vi skulle ned og tisse (selvfølgelig lige som hans mennesker skulle have aftensmad...:stupid:), og Ludwig har tisset men skal åbenbart også pølle. Det plejer han at gøre inde under buskene (dyyyyyyyyyyygtig hund:banan:). Da han kommer ud til mig og tuller lidt frem stivner han pludselig...og da jeg får kigget lidt nærmere er det et pindsvin....

Jeg var ikke i tvivl om at han syntes det var MEGET mærkeligt, gik lidt frem mod det, så et hop tilbage og så satte han sig to meter fra den og bare kiggede...helt stiv og rank i kroppen....efter at have siddet der et par minutter begyndte han at gø MEGET surt af det mærkelige dyr...pindsvinet møflede videre i kanten af buskene.....et "ja tak" fik ham nogenlunde til at stoppe med at gø, så han sad bar og kiggede lidt mere. Til sidst blev han dog træt af at kigge på det, og vendte om og gik....

 

Jeg klukkede stadig af grin da jeg kom op, min lille dejlige dreng som synes nærmest alt er en fest, men et pindsvin, DET var farligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ludwig mødte i går aftes det farligste dyr man kan tænke sig..............

 

Et pindsvin:sjov:

 

Vi skulle ned og tisse (selvfølgelig lige som hans mennesker skulle have aftensmad...:stupid:), og Ludwig har tisset men skal åbenbart også pølle. Det plejer han at gøre inde under buskene (dyyyyyyyyyyygtig hund:banan:). Da han kommer ud til mig og tuller lidt frem stivner han pludselig...og da jeg får kigget lidt nærmere er det et pindsvin....

Jeg var ikke i tvivl om at han syntes det var MEGET mærkeligt, gik lidt frem mod det, så et hop tilbage og så satte han sig to meter fra den og bare kiggede...helt stiv og rank i kroppen....efter at have siddet der et par minutter begyndte han at gø MEGET surt af det mærkelige dyr...pindsvinet møflede videre i kanten af buskene.....et "ja tak" fik ham nogenlunde til at stoppe med at gø, så han sad bar og kiggede lidt mere. Til sidst blev han dog træt af at kigge på det, og vendte om og gik....

 

Jeg klukkede stadig af grin da jeg kom op, min lille dejlige dreng som synes nærmest alt er en fest, men et pindsvin, DET var farligt :lol:

 

Åhr hvor er han sød :lun:

 

 

(næste gang husk kamera :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...