Hopsa Besvaret August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 Super, så ses vi her kl 10 i morgen, osse uden hund det er helt fint med mig Jeg regner med vi alle kan finde ud af at holde syge hunde hjemme, så vi ikke får smittet andre med et eller andet irriterende. Det er en ældre hvid landejendom lige ud til vejen i et 90 graders sving, der går et par krikker på en fold ud til vejen og der holder en hestetrailer og en blå varevogn. Så, nu tror jeg det er til at finde for de fleste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Jeg kan ikke glemme at du bor SÅ TÆT PÅ det er jo helt vildt at man slal "mødes" på nettet når vi nærmest er naboer.... jeg er så absolut frisk på at træne sammen... Og vil super gerne lave nogle gå turer sammen i ny og næ... Men fra d 1 okt kan jeg dog ikke om lørdagen... Da min træning i Dch kommer først... Skal både træne selv og undervise så det er hele formidagen der går med det.. Ang zeus så blev hans mor vist heller ikke så gammel... Men han var en "genbrugs hund" så han blev ikke valgt på hans gener... Jeg løb faktisk agility med ham... Og han ELSKEDE det... Men han hoppede dog kun mellemklasse... Selv om han jo så absolut var stor... Men prøvede at skåne ham mest muligt Han er en af de 2 skønneste hunde jeg har haft... Og savner ham forfærdeligt!!! Han var så utroligt nem at træne med.... Gjorde alt for en godbid eller en nussetur min skønne tyrekalv han kunne arpotere en kottelet... Den var fuldkommen savlet til og han havde savl hele vejen ned af brystet men han kom med den og sad pænt på plads til jeg to den... Han fik den naturligvis bagefter.... Men syntes stadigt det var så super godt... Uuuuueeee sider herog tuder så meget savner jeg ham lige nu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 :cry:Kommer så ikke alligevel. Syntes ikke jeg kan forlade Messi da han har været oppe et par gange i nat med maven. Han virker ok frisk, men vil lige holde et ekstra øje på ham. Hmmmm, hønemor......ja, det er jeg nok. Men vil rigtig gerne komme en anden gang. God fornøjelse til alle Jer andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Tak for en hyggelig og produktiv formiddag til alle fremmødte til træningen i dag! Jeg har lavet en gruppe på facebook, hvor vi fremover kan skrive sammen omkring træningen, så har I lyst til at være med i fremtiden, så tilmeld jer gruppen. Find den her: https://www.facebook.com/groups/400728769989438/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret August 25, 2012 Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Tak for en hyggelig og produktiv formiddag til alle fremmødte til træningen i dag! Jeg har lavet en gruppe på facebook, hvor vi fremover kan skrive sammen omkring træningen, så har I lyst til at være med i fremtiden, så tilmeld jer gruppen. Find den her: https://www.facebook.com/groups/400728769989438/ Selv tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret August 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2012 Ja tak for i dag, jeg er rigtig glad for I kom i dag og håber at se mere til jer. Med tiden kan vi nok få oparbejdet en gruppe med hundefolk der har forskelligt at byde ind med så vi kan få gavn af hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Tak for i går. Det var rigtig hyggeligt og vi (Mokkah og jeg) kommer helt sikkert forbi igen (og igen). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts