potil Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jeg tog jo et par dage med Flips i cykeltraileren... fra Bulbjerg til Agger, det var bare mig og ham og det var bare så hyggeligt!!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Det var faktisk noget af det bedste vi har lavet sammen..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jeg vil ooogså Min kæreste gider heller ikke sådan noget vandre halløj - han siger at han hader at gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jeg vil ooogså Min kæreste gider heller ikke sådan noget vandre halløj - han siger at han hader at gå Hvor må det bare være bittert at hade at gå... Ej jeg ved godt hvad han mener, jeg foretrækker f.eks. at cykle fremfor at gå, fordi jeg ofte synes "gåning" er kedelig... Men ligefrem at hade det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Er du gammel? Aj, vel?! Jeg elsker naturen, men jeg nægter at sove i telt, det gider jeg simpelthen ikke, det er mit liv sku for kort til :-) Tag endelig med, det kunne være mega hyggeligt... At du bare ved det, du er nemlig så sød, og har snart en Aussie Taaaaaak Altså nu går der jo et års tid inden min kan komme på længere ture...men man kunne jo også starte med en tur herhjemme, måske bare en enkelt dag eller to for lige at finde ud af hvordan og hvorledes.... Vandretursfoldere - Naturstyrelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Til potil: jeg er også helt pjattet med nesbyen hvor jeg i mine unge dage arbejdede på hotel:-) Prøvetur i dk er en rigtig god ide. Flere kan være med og der er ikke så langt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Til potil: jeg er også helt pjattet med nesbyen hvor jeg i mine unge dage arbejdede på hotel:-)Prøvetur i dk er en rigtig god ide. Flere kan være med og der er ikke så langt hjem jeg er født der og vi boede deroppe nogle år.... min far og onkel arbejdede i fjellene med at sætte højspændingsmaster op.... mine forældre elskede Fekjan og jeg har også været der et par gange efter jeg er blevet voksen, måske kan vi lave turen derop :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Så er du garanteret mere kendt med naturen på stedet end jeg er - vi brugte en del fritid på en bar i nærheden Jeg husker bare den overvældende natur med fjelde, elv og skove og så var det jo solskin hver dag - i hvert fald dem hvor jeg skulle arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jaaaaa! Tur i Danmark først Jeg er SÅ klar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Tur I danmark... Hvornår, hvornår, hvornår:ivrig: Vi har været på vandretur til Sverige hvor vi sov i telt, det syntes Caia var pænt sjovt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Tur I danmark... Hvornår, hvornår, hvornår:ivrig: Vi har været på vandretur til Sverige hvor vi sov i telt, det syntes Caia var pænt sjovt... Jeg har forsøgt med stranden med det vil du jo ikke....:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jeg har forsøgt med stranden med det vil du jo ikke....:blink: Jo det vil jeg godt:genert: Men vi har haft så travlt i den seneste tid:oops: og sep. måned ser lidt presset ud også, men mon ikke vi kan finde ud af noget snart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Oktober? Jylland, Fyn eller Sjælland? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Man kan også tage på kanotur med hund.... det har jeg da prøvet... det er også super hygge og man kan have lidt mere med end de ca. 17-20 kilo man kan slæbe på ryggen..... vi var i dalsland i Sverige... det var dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Jo det vil jeg godt:genert: Men vi har haft så travlt i den seneste tid:oops: og sep. måned ser lidt presset ud også, men mon ikke vi kan finde ud af noget snart Driller bare....vi skulle finde en weekend med nogle venner, jaaaa, hvad siger I til den 29. september?!?!?:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 I kan jo vandre ude i Harreskoven v. København... der er mange shelterpladser osv... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Driller bare....vi skulle finde en weekend med nogle venner, jaaaa, hvad siger I til den 29. september?!?!?:stupid: Mig forstår ikke:genert: Spørger du om d. 29 sep. ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 I kan jo vandre ude i Harreskoven v. København... der er mange shelterpladser osv... :blink: Der kan også køres på mountainbike Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Man kan også tage på kanotur med hund.... det har jeg da prøvet... det er også super hygge og man kan have lidt mere med end de ca. 17-20 kilo man kan slæbe på ryggen..... vi var i dalsland i Sverige... det var dejligt Kan hunden godt finde ud af at sidde stille? Ville frygte at Caia springer ud, hun elsker nemlig vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Mig forstår ikke:genert: Spørger du om d. 29 sep. ? Kender godt det der med at have booket godt op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Ja men jeg hader folk på mountainbike!!!!!!!!!!!!!!!!! de cykler på ridestierne....!!!!!!!!!!! Kvajpander!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Oktober? Jylland, Fyn eller Sjælland? Oktober, yes, yes, yes yes! Jeg er frisk der... Måske vi skulle have en oversigt over hvor vi hver især kommer fra, og så tage den derfra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Kender godt det der med at have booket godt op Ja det er sku nogen gange lidt træls faktisk.. men man vælger det jo selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Oktober, yes, yes, yes yes! Jeg er frisk der... Måske vi skulle have en oversigt over hvor vi hver især kommer fra, og så tage den derfra? Sådan med muligheder for overnatning og sådan? Snakker vi hytte, shelter eller telt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 27, 2012 Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Sådan med muligheder for overnatning og sådan? Snakker vi hytte, shelter eller telt? Bliver telt ikke for koldt i oktober måned? Piv:genert: I danmark er det ikke helt nemt at overnatte i telt, der er vist mange steder hvor man ikke må slå telt op, men jeg har faktisk ingen ide om muligheden mht. hytte... Hvad er I andre til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts