Hop til indhold

Iso's 3-års fødselsdag!


korvis
 Share

Recommended Posts

I dag har Iso fødslesdag, tænk at hun allerede er 3 år..! Næsten voksen...

 

Jeg indledte jo dagen med at GLEMME at hun havde fødselsdag! Så det måtte jeg jo rette op på. Så da jeg kom hjem fra arbejde kørte vi en tur på stranden. Vi tog derop lige efter en ordentlig regnbyge, så vi havde stranden totalt for os selv, og det er altså bare fedt!

 

For én gang skyld havde jeg kamera med, så her kommer en giga omgang ISO-SPAAAAAAM!!! :mrgreen:

 

IMG_0949.jpg

 

IMG_0953.jpg

 

Ikke et øje så langt man kunne se... Iso hyggede sig rigtig med at fræse rundt på stranden, og jeg havde selvfølgelig også "flyde-bolden" med, så hun også kom lidt i vandet. Hun går jo ikke så gerne bare i af sig selv - næææ, moar skal kaste den sjove bold derud, SÅ kan Iso fræse derud uden problemer!

 

IMG_0957.jpg

 

IMG_0961.jpg

 

Fjollede menneskemoar... :oops:

 

IMG_0956.jpg

 

Bagefter tog vi hjem, og efter lidt "tvangs-hvile" stod den på hunde-fødselsdags-lagkage!

 

Seriøst, mener du at den er til mig..??

IMG_0966.jpg

 

Shit, det dufter dejligt... Men jeg tør næsten ikke...

IMG_0968.jpg

 

Ooookayyy, så hugger jeg ind!!

IMG_0969.jpg

 

Det gik så stærkt at kameraet ikke nåede at følge med!

IMG_0974.jpg

 

Og så er der vist én der kan vaske køkkengulv i aften... Selv om Iso godt nok gør grundigt rent efter sig... :lol:

IMG_0975.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke til smukke Iso :hjerte:

 

He he..det med lagkagen var ikke gået her, de havde kastet sig over den med det samme, ikke noget betænkningstid her :-)

 

Iso siger tak! :mrgreen: Hi hi, Iso er sådan liiidt forsigtig med hvad hun propper i munden, hvis det er noget hun ikke lige ved hvad er! Meeen, der gik nu heller ikke ret mange sekunder før hun kastede sig over den, og vupti så var den væk! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Iso :hjerte: Jeg håber at vi snart ses - også med dig, Anna - men mest Iso :hjerte: Åh, jeg vil også have en Iso :hjerte:

Hmm, jeg burde vel egentlig bli' lidt :fornaermet: - men kan godt se at Iso er sjovest at møde! :lol: Håber du får din Iso en dag, Ida!

 

 

fantastisk billedeserie! Hvor har hun nogle skønne "ansigts"udtryk, og hvor er hun smuk...

Tak! Hi hi, synes hun ser lettere hysterisk ud på strandbillederne! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...