Gæst Katinka Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Goddag i allesammen, Jeg har været her lidt tid i nu og tænkte at jeg allerede havde sagt hej, men da jeg har læst tilbage kunne jeg se at jeg har det ikke. Så: HEJ!!!!! Jeg hedder Katinka og vi har et sankt bernard som vi fik af dyrlæge da hendes gamle ejer ikke længer havde tid til hende og hun skulle blive aflivet. Jeg er hobbymaler og laver portrætmalerier af dyr (så også hunde) og ligger også herinde med nogen eksempler af mine malerier. Håber at jeg kan hygge mig lidt hr på hunde forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Hej Katinka og velkommen til H-F Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katinka Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Tullemus skrev: Hej Katinka og velkommen til H-F Hej Tullemus, det er et flot hund du har! (den der i profilbillede er nok din tror jeg). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 31, 2012 Rapporter Share Besvaret August 31, 2012 Katinka skrev: Hej Tullemus, det er et flot hund du har! (den der i profilbillede er nok din tror jeg). Tak og ja det er min hund ...det er Rex, en polsk gadehund, som vi adopterede i januar måned. Han er en schæferblanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Juice Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katinka Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Juice skrev: Velkommen Tak Juice Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katinka Besvaret September 3, 2012 Rapporter Share Besvaret September 3, 2012 ridiger skrev: hej og velkommen til Hej Ridiger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts