Hop til indhold

Hjælp til Bobby

Gæst Densundehund
 Share

Recommended Posts

Gæst Densundehund

Jeg har en veninde som deltager i en kokurrence med sin hund, hvor hun ligger på 1. pladsen, og jeg vil gerne hjælpe hende med at få flere stemmer, nu kender jeg ikke rigtig reglerne herinde, men er der et sted, hvor man godt må poste sådan noget, så folk kan hjælpe eller må man ikke det?:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må du (og din veninde) ikke tage det personligt, men jeg gider altså ikke stemme, når folk tigger om det... :genert: Bliver nok lidt Rasmus Modsat.. Tænker bare at det bedste billede bør vinde og det er jo ikke nødvendigvis det bedste billede, hvis man har fået en masse folk til at stemme for sig.. Forstår du? :-D

Er åbenbart meget demokratisk minded :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider heller ikke det der stemmetiggeri. Synes det er sølle.

Men derudover synes jeg da at det er dejligt, at du på 14 dage er blevet så tæt relateret med ejeren af den barf-butik du lovpriste herinde for 14 dage siden, at du kan kalde hende for en veninde. For det er jo hendes hund. Men I deler jo selvfølgelig også race, så I har jo en del til fælles...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund
Hvad er det for en konkurrence?

Det er inde på facebook under MINE GRYN, hvor man skal stemme på det bedste billede.

Synes bare at jeg ville reklamere for det, for synes at det repræsentere et godt eksempel på at man kan træne en hund på en positiv måde, hun har lært ham at sidde stille med at æble på hovedet, fordi billedet skulle være med et æble, det synes jeg var ret sejt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund

Øøøøh hvem siger at man tigger stemmer fordi man reklamere med konkurrencen? Konkurrencen går altså ud på at få flest stemmer. Desuden stemmer folk vel ikke på billedet, hvis ikke de synes det fortjener at vinde, synes da det lyder som om, at du har lidt ondt i røven.

Kender du hende personligt siden at du er så sur over i ikke er venner derinde? For man rydder vel op i sin venneliste ind i mellem, det gør jeg ihvertfald. Har også oplevet at facebook har slettet nogle uden jeg opdagede det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund
Nu må du (og din veninde) ikke tage det personligt, men jeg gider altså ikke stemme, når folk tigger om det... :genert: Bliver nok lidt Rasmus Modsat.. Tænker bare at det bedste billede bør vinde og det er jo ikke nødvendigvis det bedste billede, hvis man har fået en masse folk til at stemme for sig.. Forstår du? :-D

Er åbenbart meget demokratisk minded :cool:

Jo kan godt følge dig i det :)

Men en konkurrence som går ud på at få flest stemmer, reklamere man jo også med, da det jo netop er det konkurrencen går ud på. Kan slet ikke se hvorfor folk er så sippet med det.

Personligt ville jeg da stemme på billedet, fordi jeg kan lide personen, men hvis ikke jeg kendte personen ville jeg stemme på det, hvis jeg synes det var det bedste billede.

Nu kender jeg hende fordi jeg køber hundemad der, og selvom jeg ikke kendte hende, ville jeg stemme alligevel eftersom jeg nævnte før, synes det er total flot at den hund sidder med et æble på hovedet, det er jo ikke en hundekonkurrence.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund

Jeg synes da egentligt for det første, at du skal blande dig totalt udenom mit privatliv, hvem jeg er veninder med eller ej, sig mig lige en ting, er den her slags forums her til for at du skal sidde og gemme dig bag computeren, så du kan nedlade og svine andre mennesker som du personligt overhovedet ikke kender? fordi så kan jeg da virkelig godt se hvem der er mest sølle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund
Næh hun tigger stemmer alle steder, det gider jeg ikke. Og slet ikke, når hun sletter mig som ven på facebook, fordi man ikke er enig med hende. Jep så lille er jeg:mrgreen:

Øøøøh hvem siger at man tigger stemmer fordi man reklamere med konkurrencen? Konkurrencen går altså ud på at få flest stemmer. Desuden stemmer folk vel ikke på billedet, hvis ikke de synes det fortjener at vinde, synes da det lyder som om, at du har lidt ondt i røven.

Kender du hende personligt siden at du er så sur over i ikke er venner derinde? For man rydder vel op i sin venneliste ind i mellem, det gør jeg ihvertfald. Har også oplevet at facebook har slettet nogle uden jeg opdagede det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund
Jeg gider heller ikke det der stemmetiggeri. Synes det er sølle.

Men derudover synes jeg da at det er dejligt, at du på 14 dage er blevet så tæt relateret med ejeren af den barf-butik du lovpriste herinde for 14 dage siden, at du kan kalde hende for en veninde. For det er jo hendes hund. Men I deler jo selvfølgelig også race, så I har jo en del til fælles...

Jeg synes da egentligt for det første, at du skal blande dig totalt udenom mit privatliv, hvem jeg er veninder med eller ej, sig mig lige en ting, er den her slags forums her til for at du skal sidde og gemme dig bag computeren, så du kan nedlade og svine andre mennesker som du personligt overhovedet ikke kender? fordi så kan jeg da virkelig godt se hvem der er mest sølle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund
dvs. det er en popularitetskonkurrence der i bund og grund ikke har noget med hunde at gøre.......

Nej den har ikke rigtigt noget med hunde at gøre, det er bare det bedste billede med flest stemmer der vinder konkurrencen, men selvfølgelig kæmper folk der er med i sådan en konkurrence om at få flest stemmer, det er da ikke ulovligt i det her land at bede om hjælp fra andre, men kan da godt høre at dette forum ikke er her man gør sig umage med det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej den har ikke rigtigt noget med hunde at gøre, det er bare det bedste billede med flest stemmer der vinder konkurrencen, men selvfølgelig kæmper folk der er med i sådan en konkurrence om at få flest stemmer, det er da ikke ulovligt i det her land at bede om hjælp fra andre, men kan da godt høre at dette forum ikke er her man gør sig umage med det ;-)
Men det er jo ikke kun dig - i hvert fald ikke for mit vedkommende. Jeg stemmer aldrig i sådan noget her :-) Så tag det endelig ikke personligt.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Nej det er ikke ulovligt...men det er fesent at snyde...og det du beder om i det oprindelige indlæg er: "flere stemmer til hende" og ikke flere stemmer til konkurrencen....

Personligt deltager jeg aldrig i noget, for det er vildt så mange der "hjælper" hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt ske du har ret. Hvilken reaktion havde du forestillet dig? Sådan som jeg forstår det, er det en konkurrence om det bedste billede, ikke om hvem der kan skaffe flest stemmer på kortest tid. Det er sødt af dig at du hvil hjælpe en bekendt, men måske lidt optimistisk at tro, at alle andre går til den, med samme begejstring;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt ske du har ret. Hvilken reaktion havde du forestillet dig? Sådan som jeg forstår det, er det en konkurrence om det bedste billede, ikke om hvem der kan skaffe flest stemmer på kortest tid. Det er sødt af dig at du hvil hjælpe en bekendt, men måske lidt optimistisk at tro, at alle andre går til den, med samme begejstring;-)

Det er nu ikke kun her folk ikke rigtig gider stemmetiggeri, så reaktionen kan næppe overraske ;-)

I hvert fald ser det da ud til at der er andre der har det stramt over måden at deltage i konkurrencen når man kigger på den side hvor konkurrencen ligger :mrgreen:

"Hvorfor lyver du??? Du har ikke en skid meldt dig ud. Din kæreste --- har i stedet lagt et billede ind af jeres hund med æblet på hovedet og I har lavet en gruppe og event til at få alle jeres venner+venners venner til at stemme!! Snyd og sikke en barnlig opførsel at svine folk til først herinde!!"

Link til indlæg
Del på andre sites